Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko asuntomessuilla käydä joka vuosi?

Vierailija
02.07.2019 |

Vai onko se vain niille, jotka juuri nyt rakentavat? Onko jotenkin noloa käydä asuntomessuilla, jollei rakenna omaa taloa? Käyttekö te säännöllisesti?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy joka vuosi. Vain jos on lähellä, max noin 100 km:n etäisyydellä. Onhan siellä kiva katsella sisustuksia ym, vaikkei itse rakentaisikaan. Yleissivistystä. Helppo tsekata tarjonta.

Vierailija
2/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saa käydä niin usein tai harvoin kuin itse haluaa. Kukaan ei kysy portilla motiivejasi tai asumismuotoa. Joku voi olla hakemassa esim. ideoita sisustukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden turhin tapahtuma. Kävin kerran, en käy toiste.

Vierailija
4/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntomessuilla voi käydä tietenkin joka ikinen vuosi.

Me käydään vain silloin, kun kohde kaikkinensa näyttää esitietojen mukaan mielenkiintoiselta,

Vierailija
5/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat messut. Ei niissä pidä käydä.

Vierailija
6/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkätäänkö niitä edes joka vuosi? Voisin käydä ihan vain uteliaisuuttani jos sattuisi sopivasti lähistölle. Mielestäni siinä ei ole mitään noloa. En aio rakennuttaa taloa enkä ole mikään sisustusintoilija.

Vierailija
7/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt. En haluaisi ostaa/rakentaa taloani sen hetkisen trendin mukaan, joten asuntomessut ei ole minulle tarpeelliset.

Vierailija
8/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sääntöä. Joillekin se kuuluu kesään ja käyvät vaikka eivät ole rakentamassa.

Vierailija
9/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko kirkossa käydä joka sunnuntai?

Vierailija
10/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koskaan ei ole tarve mennä. Älä ole naurettava.

Vierailija
11/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään käydä joka kesä, ihan kiva kesäreissu.

Vierailija
12/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuluu käydä. Kuten myös Pori Jazzeilla, "Ruississa", Flow'ssa, Linnanmäen valokarnevaaleilla ja Tuomaan markkinoilla. Kaikista kuva instaan, muuten et oikeasti käynyt. Prideen ei tarvitse mennä friikkeilemään paikan päälle, riittää kun vaihdat jonkun somen profiilikuvan taustaksi sateenkaaren, ja jos olet tositekijä niin myös pusukuvan vaikka sitten äitisi kanssa, samaa sukupuolta sekin on.

Vierailija
13/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko kirkossa käydä joka sunnuntai?

Tietty.

Vierailija
14/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt vuonna 1978 Lahdessa, 1995Joensuussa ja 2006 Espoossa. 

Menisin tänä vuonna, jos olisi kiinnostavia sisustuksia, mutta messujärjestäjä on tässä suhteessa epäonnistunut markkinoinnissa. Silloin oli ihanaa, kun Kannnustalo vielä panosti messuihin.

Vierailija
15/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkätäänkö niitä edes joka vuosi? Voisin käydä ihan vain uteliaisuuttani jos sattuisi sopivasti lähistölle. Mielestäni siinä ei ole mitään noloa. En aio rakennuttaa taloa enkä ole mikään sisustusintoilija.

Järjestetään joka vuosi. 

2018 Pori

2019 Kouvola

2020 Tuusula

Vierailija
16/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käynyt vuonna 1978 Lahdessa, 1995Joensuussa ja 2006 Espoossa. 

Menisin tänä vuonna, jos olisi kiinnostavia sisustuksia, mutta messujärjestäjä on tässä suhteessa epäonnistunut markkinoinnissa. Silloin oli ihanaa, kun Kannnustalo vielä panosti messuihin.

Minua kiinnostaa Korian Pioneeripuisto alueena. Tekisi mieli mennä, mutta en tiedä ehdinkö. Mitään erityisen kiinnostavaa kohdetta en ole ennakkomarkkinoinnissa bongannut. Jostain saunarakennuksesta on ollut juttua kyllästymiseen asti.

Vierailija
17/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sieltä käydä poimimassa ihan vain sisustusideoita tai katsomassa minkälainen tyyli on nyt trendikästä. Nuo talot vaan menevät "pois muodista" aika nopeaan.

Vierailija
18/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntomessujen liput ovat järkyttävän kalliit. Sieltä ei kuitenkaan saa komsertin kaltaisia elämyksiä, niin en ymmärrä hintoja.

Vierailija
19/19 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koskaan ei ole tarve mennä. Älä ole naurettava.

Tarkoitin sitä, että ovatko messut festariin verrattava tapahtuma. Käydään joka vuosi pyörähtämässä, että voidaan sanoa olleensa. Sisustusmessut ainakin ovat tällainen tapahtuma. Tai sitten vain rakentajille kuten raksamessut. /ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme