Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi alkaa kyllästyttää, mihin maahan olisi hyvä muuttaa?

Vierailija
02.07.2019 |

Lähinnä hyvä elintason maita olisi kiikarissa, laittakaas ehdotuksia. Ja miten helposti oleskelulupa järjestyy? Varallisuutta on jo kertynyt tarpeeksi, joten työlupaa en tarvitse mutta pääomavero pitäisi olla matala.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsi.

Vierailija
22/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjaan tietenkin !

Mites se oleskelulupa? Ei taida kuulua Schengen -alueeseen.

Kuuluupas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australia olisi hyvä, jos siellä ei olisi niin kuuma.

Vierailija
24/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjaan tietenkin !

Mites se oleskelulupa? Ei taida kuulua Schengen -alueeseen.

Kuuluupas.

Tähän tulikin jo vastaus. Mutta kukaan ei ole sanonut mikä siinä Norjassa olisi hyvää?

Vierailija
25/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaan ja tokana portugali. Argentiina brasilia kanssa hyvät maat. Portugalissa mä en muuttas lissaboniin mut ei se huono oo yhtään!!

Vierailija
26/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanska

Vierailija
27/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Australiassa ole kuuma jos asuu aivan siellä etelässä. Mutta permanent residencyn saaminen on todella vaikeaa.

Vierailija
28/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ap ole mihinkään lähdössä. Vatkaa muniaan päivästä päivään mt-sairaseläkkeellä jossain perseenhajuisessa itsemurhayksiössä ja roikkuu palstoilla fantasioineen.

Vierailija
29/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa niitä perusteluja mukaan kun vastaatte.

ap

Vierailija
30/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, palstailu ei ole paikasta kiinni.

Vierailija
31/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mexico muuten kanssa vaik muurit ja kaikki mut ei kaikki haluu muuttaa pois

Vierailija
32/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanska

Mä tsekkasin Tanskan jo aiemmin, pääomaverot on Suomen tasoa ja progressiivisesti nousee korkeammaksi tietyn kynnyksen jälkeen.

ap

Vierailija
33/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Australiassa ole kuuma jos asuu aivan siellä etelässä. Mutta permanent residencyn saaminen on todella vaikeaa.

Kyllä Melbournissa ja Adelaidessa on kesällä todella kuuma. Tasmaniassa on viileämpää, mutta se ei mua paikkana niin houkuttele.

Vierailija
34/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan Afganistan, perustelu: never a dull moment.

Vierailija
35/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sveitsi.

Onko ketään Sveitsissä asuneita? Veroprosentti on kuulemma nolla joissain kantoneissa?

ap

Vierailija
36/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Melbournissa ja Adelaidessa on kesällä todella kuuma. Tasmaniassa on viileämpää, mutta se ei mua paikkana niin houkuttele.

Kesä on vain yksi vuodenaika, kyllä silloin saa lämmintä olla. Esim. Melbournessa on tänään 13 astetta korkein lämpötila.

Vierailija
37/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten ajattelin, että Argentiina voisi olla mielenkiintoinen tai Brasilia, mutta arki siellä varmaan käy melko rasittavaksi, kun on vaarallista, sähkökatkoksia ja älyttömästi korruptiota. Olen vaan päässäni romantisoinut kokonaan alusta aloittamisen (mulla on ollut huono lapsuus ja haluaisin perheestä ja sukulaisista eroon).

Brasiliassa bisneksen tekeminen on TODELLA hankalaa älyttömän byrokratian takia ja sekin näin yrittäjänä häiritsee.

Vierailija
38/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

:D :D :D Haet vauvapalstalta vihjeitä! Ei kovin vakuuttavat lähtöaikeet, taitaa lähtö olla tulevan Lotto-voiton varassa, niinkuin 90% haaveilijoista. Sorry, kun poksautin kuplan.

Vierailija
39/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesä on vain yksi vuodenaika, kyllä silloin saa lämmintä olla. Esim. Melbournessa on tänään 13 astetta korkein lämpötila.

Niin no siellä on nyt talvi, niin 13 on ihan normaali. Kesällä siellä on mun makuun ihan liian kuuma, viikko tolkulla aivan järkyttäävää 40 asteen kuumuutta.

Vierailija
40/62 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

:D :D :D Haet vauvapalstalta vihjeitä! Ei kovin vakuuttavat lähtöaikeet, taitaa lähtö olla tulevan Lotto-voiton varassa, niinkuin 90% haaveilijoista. Sorry, kun poksautin kuplan.

Onko sulla joku kristallipallo vai mistä tiedät? Jos sinä tarvitset lottovoiton muuttaksesi pois Suomesta , niin se ei tarkoita, että kaikki muutkin tarvitsee. Monelle suomalaiselle tuntuu olevan yllätys, ettei kaikki ole pa, vaikka itse on.

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä