Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi ottaa salaa kuva toisesta ihmisestä ja sitten mennä netistä ettii sitä?!
02.07.2019 |
Se oli ihan kamala tunne huomata omasta miehestä salaa otettu kuva, kun joku nainen etsi miehestäni tietoja eräässä naisten ryhmässä fbssä. Kommenteissa oli kaikenlaisia kommentteja, jotka sai mieheni lisäksi myös minut ärsyyntymään. Mun mies ei edes ole fbssä (tai muuallakaan somessa), ja silti hänestä levitellään siellä kuvaa ja kommentoidaan aika ronskisti ulkonäköä.
Jos ulkoillessa ihastuu johonkin vastaantulijaan, niin miksei mene suoraan juttelemaan vaan ottaa SALAA kuvan? Yritetäänkö kaikesta tehä jotain someajan rakkaustarinaa vai miksei ihmiset enää kasvotusten voi jutella keskenään?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa