Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette siitä, että kaverinne tulee lapsineen kylään

Vierailija
26.05.2006 |

ja pienin heistä kuolaa kaikki oman lapsesi (vauva hänkin) lelut? Minua ällöttää niin paljon, että tekis mieli piilottaa oman vauvan lelut :-/

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esikoinen oli vauva, yksi kaverini tuli kylään, jonka vauva oli saman ikäinen. Kaverini tyttö kuolasi poikani lelun niin pahasti, että se ei enää piipannut. Mitäs tosta. Kuivattelin lelua pari päivää ja jo toimi taas.

Vierailija
22/24 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tiedän että sen ei pitäisi, mutta minkäs teet. Kyllä mä olen tehnyt niin ihan suvereenisti, että olen antanut kaverin vauvalle sitten vaan pari lelua mitä on saanut kuolata ellei kaveri ole ymmärtänyt ottaa omia leluja mukaan. En antanut oman lapsenikaan kuolata muiden leluja. Yök..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan selvä asia, että kun ystäviä tulee kylään, niin toki se minua enemmän työllistää kuin jos olisimme ihan perheen kesken. Ja kun on useampia lapsia yhtäaikaa leikkimässä, niin siivottavaa vierailun jälkeen on enemmän kuin tarpeeksi. Mutta tällaista tämä elämä on. Lisäksi mielummin siivoan vierailun jälkeen itsekseni, kuin että vieraiden kaikki aika menisi lastensa jälkiä kunnostaessa. Joskus on myös tullut huudeltua leluja, mutta eipä haitannut tai kismittänyt.

Vierailija
24/24 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on osastolla 20 lasta ja 2 hoitajaa,niin kyllä siinä vahditaan ihan jotain muuta kuin käsienpesua... tai sitä ettei kukaan paa leluja suuhun... eikös vauvojen lelut kuitenkin yleensä oo aika helposti puhdistettavia,joten voisitko ajatella vaikka peseväs niitä vieraiden poistuttua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän