Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonna ja Veikka ajoivat Joensuusta Tallinnaan, kun Viro laski viinaveroa – mukaan lähti heti 44 laatikkoa lonkeroa

Vierailija
02.07.2019 |

Taloussanomien juttu aiheesta:

https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006160664.html

Eikö ihmisiä oikeasti nykyään hävetä antaa naamaansa ja nimeänsä tuollaista juttua varten?

Kommentit (280)

Vierailija
81/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juon n.3000€ vuodessa. Virosta hakemalla 1500€ vuodessa. Mukaan on laskettu kaikki kulut. Tulot 10000€ vuodessa. Kuka ei tekisi samaa tilanteessani? Suomen politiikka tämän suhteen on käsittämätöntä. Verotulot järki älä jätä...

Niin kukapa sitä ei tosiaan joisi lähes kolmasosaa vuosipalkastaan... 

Vierailija
82/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tilannut suoraan kotiin kun en nykyään jaksa enää hakea. Tärkeintä vain on ettei alkoholiveroja makseta Suomeen.

Älä sitten hoidata alkoholista aiheutuvia terveysongelmia muilla veronmaksajilla tai aiheuta häiriötä.

Niin kauan kuin Suomi on kommunistinen paskavaltio, niin varmasti hoidatan.

Uli uli, mikäs päihdeongelmapena se taas täällä lässyttää?

Kerro sä kun sellainen olet. Juuri tyypillinen 90-lukua elävä juntti joka ei ymmärrä elämästä mitään. Alkoholia haetaan sen vuoksi, että on varaa ostaa laadukasta alkoholia. Suomessa laatu maksaa kun ulkomailla laatua vaaditaan aina.

Laadukasta lonkeroa. T i r s k !

Suomessa on vahva viini-, olut- sekä viskiharrastajien joukko. Heidän rahat menevät nyt ulkomaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse juon n.3000€ vuodessa. Virosta hakemalla 1500€ vuodessa. Mukaan on laskettu kaikki kulut. Tulot 10000€ vuodessa. Kuka ei tekisi samaa tilanteessani? Suomen politiikka tämän suhteen on käsittämätöntä. Verotulot järki älä jätä...

Mistä v#tun palkasta? Sä meidän viinat maksat.

Vierailija
84/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä saa omilla rahoillaan tehdä mitä huvittaa, kuten vaikka pitää hauskaa. 

Pistä sinä rahasi sukan varteen ja nauti niistä kuoltuasi, ketään ei kiinnosta.  Kun aika sinusta jättää niin ihmiset muistelevat sinua kuinka olitkaan hieno ja säästäväinen ihminen tai jotain....  LOL. 

Vierailija
85/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin videota ja mieleeni tuli sanat "valkoinen" ja sitten toinen sana "roska".

Zuvakki se taas käyttää ra ss istisia ilmaisuja kunhan kunhan kohde on valkoihoinen. 

Vierailija
86/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi juoda enemmänkin jotta on hauskaa elämässä.  Mutta jänskempi juttu on että palkoista menee veroa noin 70% kun otetaan kokonaisverotus huomioon.  

On se vaan ihanaa.  

Vierailija
87/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä sinä rahasi sukan varteen ja nauti niistä kuoltuasi, ketään ei kiinnosta.  Kun aika sinusta jättää niin ihmiset muistelevat sinua kuinka olitkaan hieno ja säästäväinen ihminen tai jotain....  LOL. 

Löysäähän pipoa ystävä hyvä :D ei tarvitse ottaa tuollaisia kierroksia! Kommentoin vain tuota, kun edellinen totesi, että kuka ei hänen tilanteessaan tekisi samaa :) Kaunista päivän jatkoa!

Vierailija
88/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että myyvät kavereille osan voitolla, mutta tätä ei tieten voi julkisesti kertoa. Mutta jos kaikki omaan käyttöön niin tulevaisuus näyttää aika säälittävältä.

Vierailija
89/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysäähän pipoa ystävä hyvä :D ei tarvitse ottaa tuollaisia kierroksia! Kommentoin vain tuota, kun edellinen totesi, että kuka ei hänen tilanteessaan tekisi samaa :) Kaunista päivän jatkoa!

Ööööh?  Millaisia kierroksia?   

Jos haluat jatkossakin kommentoida typeryyksiä niin ei kannata tulla sen jälkeen ihmettelemään.  

Itse juon kaikki rahani ja sehän ei muille kuulu, koska ovat omia rahojani. 

Vierailija
90/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla, että myyvät kavereille osan voitolla, mutta tätä ei tieten voi julkisesti kertoa. Mutta jos kaikki omaan käyttöön niin tulevaisuus näyttää aika säälittävältä.

Vai että tulevaisuus säälittävä jos juo muutaman laatikon lonkeroa.   Hahahhahaha. 

Vierailija
91/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne myyntiin mene enimmäkseen. Tietysti sanotaan että omaan käyttöön, koska muuten se ei olisi laillista. Alkoholivalmistajilla on liikaa valtaa Euroopan politiikkaan, siksi riittävä sääntely on käynyt mahdottomaksi.

Vierailija
92/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että tuollaisia ihmisiä on. Ei pidä taipua kommunistien verottamiselle vaan siirtää kulutus ulkomaille. Itse teen samaa. Se on ennemmin kannanotto kuin rahan vuoksi.

Voisivat sitten kaikki alkoholistit hoidattaa sairautensa myös ulkomailla. Voi kokeilla millaista on olla maksasairaana thaimaassa. Ei vissiin kovin herkkua.

Kuules sinä kukkahattutäti. Alkoholia käyttävillä on ihan yhtäläinen oikeus hoitaa sairautensa suomessa kuin porkkanan jauhajalla tai suklaan mussuttajillakin. 

Miksi pitäisi nauttia muiden kustantamista eduista jos itse ei ole halukas osallistumaan mitenkään? Ei ne verot ole mitään pahuutta vaan niillä maksetaan poliisit, tiet, sairaanhoito, koulut jne. Alkoholivero on hyvä asia, koska sillä maksetaan mm sitten sinunkin keltaisen pallomahasi tyhjennys aikanaan.

Menes nyt nukkuun kommunisti.  

Verotus on laillistettua ryöstämistä, jota harrastettu jo antiikin ajoista asti. Keskiajalla jos et maksanut veroja niin vedettiin pää poikki. Johan on ihanaa, rakastakaa veroja tai kuolette. 

Onneksi voin ostaa edes alkoholini ulkomailta. 

Oletko ihan vajaa? Verojen ansiosta sinäkin osaat kirjoittaa. Kiittämätön olet. Olisi varmaan ollut kaikille parempi jos sinuun ei olisi veroja tuhlattu ollenkaan. Harmi, että vaikutuksesi valtiolle on vain miinusmerkkinen (tuskin olet niin onnistunut ihminen, että maksat veroja).

Vierailija
93/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että tulevaisuus säälittävä jos juo muutaman laatikon lonkeroa.   Hahahhahaha. 

Jos omaisesi on kuollut alkoholismin seurauksena, ei se oikeasti naurata. Mutta miten vaan😁.

Vierailija
94/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi itse juoda tuollaisia määriä tyyliin elinikänään! Toivat varmaankin niitä isolle kaveriporukalle.

Vierailija
95/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama?? 44 laatikkoa on vakavan alkoholismin merkki. Vaikka kahdestaan joisivat niin se on ihan hirveän paljon. Missä maailmassa sinä oikein elät? Alkoholistin maailmassa selvästi. Vai joko olet kännissä?

Vierailija
96/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tilannut suoraan kotiin kun en nykyään jaksa enää hakea. Tärkeintä vain on ettei alkoholiveroja makseta Suomeen.

Äläpä sitten hoidata räjähtänyttä maksaasi ja aivojasi

suomalaisten verorahoilla.

Vierailija
97/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että tuollaisia ihmisiä on. Ei pidä taipua kommunistien verottamiselle vaan siirtää kulutus ulkomaille. Itse teen samaa. Se on ennemmin kannanotto kuin rahan vuoksi.

Voisivat sitten kaikki alkoholistit hoidattaa sairautensa myös ulkomailla. Voi kokeilla millaista on olla maksasairaana thaimaassa. Ei vissiin kovin herkkua.

Kuules sinä kukkahattutäti. Alkoholia käyttävillä on ihan yhtäläinen oikeus hoitaa sairautensa suomessa kuin porkkanan jauhajalla tai suklaan mussuttajillakin. 

Miksi pitäisi nauttia muiden kustantamista eduista jos itse ei ole halukas osallistumaan mitenkään? Ei ne verot ole mitään pahuutta vaan niillä maksetaan poliisit, tiet, sairaanhoito, koulut jne. Alkoholivero on hyvä asia, koska sillä maksetaan mm sitten sinunkin keltaisen pallomahasi tyhjennys aikanaan.

Menes nyt nukkuun kommunisti.  

Verotus on laillistettua ryöstämistä, jota harrastettu jo antiikin ajoista asti. Keskiajalla jos et maksanut veroja niin vedettiin pää poikki. Johan on ihanaa, rakastakaa veroja tai kuolette. 

Onneksi voin ostaa edes alkoholini ulkomailta. 

Oletko ihan vajaa? Verojen ansiosta sinäkin osaat kirjoittaa. Kiittämätön olet. Olisi varmaan ollut kaikille parempi jos sinuun ei olisi veroja tuhlattu ollenkaan. Harmi, että vaikutuksesi valtiolle on vain miinusmerkkinen (tuskin olet niin onnistunut ihminen, että maksat veroja).

Eli kommunistina kuvittelet etteivät työssäkäyvät vanhempani olisi pystyneet maksamaan koulutustani NOLLA verotuksella.  Kumpikohan tässä on vajaa? 

Olen yrittäjä ja työllistän 6 henkilöä ja varmasti maksan enemmän veroja parissa vuodessa kuin sinä koko elämässäsi.  Ryömi koloosi kommunisti. 

Vierailija
98/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos omaisesi on kuollut alkoholismin seurauksena, ei se oikeasti naurata. Mutta miten vaan😁.

Miksei naurata?  Ihan yhdentekevää se on mihin kuolevat, koska kuolevat kuitenkin kuten kaikki muutkin elolliset olennot.  Pääasia on että elävät kuten haluavat. 

Vierailija
99/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä v#tun palkasta? Sä meidän viinat maksat.

Olen tämä joka tosiaankin juo 1/3 palkastaan, tai 1/6 Virosta haettuna. Ja se on todellakin palkasta, joka ikinen euro. Tienaan kaiken töitä tekemällä enkä nosta mitään etuuksia, tulonsiirtoja tai verovähennyksiä. Ja kai te tajuatte mikä on alkoholin veroprosentti? Maksan enemmän veroja tuloihini suhteutettuna kuin monikaan teistä. Sen lisäksi suurimmat menoni ovat bensa ja tupakka, kaikki rankasti verotettuja.

Vierailija
100/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne myyntiin mene enimmäkseen. Tietysti sanotaan että omaan käyttöön, koska muuten se ei olisi laillista. Alkoholivalmistajilla on liikaa valtaa Euroopan politiikkaan, siksi riittävä sääntely on käynyt mahdottomaksi.

Aika säälittävän pieni tienesti tuollaisella kuskauksella. Hirveä vaiva ja miniset palkkiot. Eikö ihmiset arvosta ollenkaan omaa aikaa? Miksi noita juttuja edes tehdään ja tässäkin vain nolattu nuoret ihmiset ja saatettu karmeaan häpeään. Alkoholisti tai/vai trokari, molemmat yhtä pahoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän