Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonna ja Veikka ajoivat Joensuusta Tallinnaan, kun Viro laski viinaveroa – mukaan lähti heti 44 laatikkoa lonkeroa

Vierailija
02.07.2019 |

Taloussanomien juttu aiheesta:

https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006160664.html

Eikö ihmisiä oikeasti nykyään hävetä antaa naamaansa ja nimeänsä tuollaista juttua varten?

Kommentit (280)

Vierailija
61/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tilannut suoraan kotiin kun en nykyään jaksa enää hakea. Tärkeintä vain on ettei alkoholiveroja makseta Suomeen.

Älä sitten hoidata alkoholista aiheutuvia terveysongelmia muilla veronmaksajilla tai aiheuta häiriötä.

Vierailija
62/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kiinnostavaa lukea kommentteja jos vierekkäin olisi juttu kaljalasteja kantavista ja (jos vastaava ilmiö olisi olemassa) suklaata, sipsiä ja muita "herkkuja" rahtaavista säästeliäistä ihmisistä jotka vaan hyödyntäisivät naapurimaan alemmista hinnoista. Olisikohan sekin joidenkin mielestä fiksua ja taloudellisesti kaukonäköistä toimintaa?

Niinpä. Jos herkkukuormien hakijat olisivat vielä lihavia, niin haukkuryöppy olisi melkoinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juo mutta pidän tätä periaatekysymyksenä.

Järjettömän päihdepolitiikan ilmiöitä.

Vierailija
64/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa huolettaa enemmän saatanallinen määrä sokearia, ei alkoholi

Vierailija
65/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti narahtivat tulliin auton kantavuuksista.

Kateellinen puhuu.[/quote

Kateellinen?!? Mietitään sitä sitten ku tommonen pikkuauto väärin kuormattuna lähtee lapasesta ja törmää vaikka sinun autoosi! Tai törmää hirveen ja takapenkiltä tulee 350kg lonkeroa niskaan. Kyllä semmosesta joutaa ollakkin kateellinen.

Vierailija
66/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Äläs nyt.

Monelle se on saavutus ja kovakin meriitti.

Se on kovin ukko/akka kuka tuo kerralla isoimman satsin alkoa Virosta!

Jos itse ostaisin 44 laatikkoa, se riittäis mulle yli kolmeksi vuodeksi.. siksi ostan lähialkosta.

---

Mulle riittäisi yksi laatikko yhdeksi elämäksi.

Vierailija
67/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tilannut suoraan kotiin kun en nykyään jaksa enää hakea. Tärkeintä vain on ettei alkoholiveroja makseta Suomeen.

Älä sitten hoidata alkoholista aiheutuvia terveysongelmia muilla veronmaksajilla tai aiheuta häiriötä.

Niin kauan kuin Suomi on kommunistinen paskavaltio, niin varmasti hoidatan.

Vierailija
68/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti narahtivat tulliin auton kantavuuksista.

Kateellinen puhuu.

Kateellinen?!? Mietitään sitä sitten ku tommonen pikkuauto väärin kuormattuna lähtee lapasesta ja törmää vaikka sinun autoosi! Tai törmää hirveen ja takapenkiltä tulee 350kg lonkeroa niskaan. Kyllä semmosesta joutaa ollakkin kateellinen.

Toivottavasti törmää suhun, niin päästään sun negatiivisesta valituksesta.

Vierailija
69/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon n.3000€ vuodessa. Virosta hakemalla 1500€ vuodessa. Mukaan on laskettu kaikki kulut. Tulot 10000€ vuodessa. Kuka ei tekisi samaa tilanteessani? Suomen politiikka tämän suhteen on käsittämätöntä. Verotulot järki älä jätä...

Vierailija
70/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että tuollaisia ihmisiä on. Ei pidä taipua kommunistien verottamiselle vaan siirtää kulutus ulkomaille. Itse teen samaa. Se on ennemmin kannanotto kuin rahan vuoksi.

Voisivat sitten kaikki alkoholistit hoidattaa sairautensa myös ulkomailla. Voi kokeilla millaista on olla maksasairaana thaimaassa. Ei vissiin kovin herkkua.

Kuules sinä kukkahattutäti. Alkoholia käyttävillä on ihan yhtäläinen oikeus hoitaa sairautensa suomessa kuin porkkanan jauhajalla tai suklaan mussuttajillakin. 

Vierailija
71/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholismissa ole mitään hävettävää.

Vierailija
72/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis, sulje internet ja koita miten kauan pystyt pidättämään hengitystä. Toivottavasti todella pitkään. 

Vierailija
73/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli uli, mikäs päihdeongelmapena se taas täällä lässyttää?

Vierailija
74/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi noita kusenhajuisia loisia valittamassa.

Vierailija
75/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sä kun sellainen olet. Juuri tyypillinen 90-lukua elävä juntti joka ei ymmärrä elämästä mitään. Alkoholia haetaan sen vuoksi, että on varaa ostaa laadukasta alkoholia. Suomessa laatu maksaa kun ulkomailla laatua vaaditaan aina.

Vierailija
76/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että tuollaisia ihmisiä on. Ei pidä taipua kommunistien verottamiselle vaan siirtää kulutus ulkomaille. Itse teen samaa. Se on ennemmin kannanotto kuin rahan vuoksi.

Voisivat sitten kaikki alkoholistit hoidattaa sairautensa myös ulkomailla. Voi kokeilla millaista on olla maksasairaana thaimaassa. Ei vissiin kovin herkkua.

Kuules sinä kukkahattutäti. Alkoholia käyttävillä on ihan yhtäläinen oikeus hoitaa sairautensa suomessa kuin porkkanan jauhajalla tai suklaan mussuttajillakin. 

Miksi pitäisi nauttia muiden kustantamista eduista jos itse ei ole halukas osallistumaan mitenkään? Ei ne verot ole mitään pahuutta vaan niillä maksetaan poliisit, tiet, sairaanhoito, koulut jne. Alkoholivero on hyvä asia, koska sillä maksetaan mm sitten sinunkin keltaisen pallomahasi tyhjennys aikanaan.

Vierailija
77/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli uli, päihde. Ai että kuinka kamalaa. Itse juon vain vettä ja syön ituja.  Uskon kukkattuiluun ja zuvakismiin. 

Vierailija
78/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi nauttia muiden kustantamista eduista jos itse ei ole halukas osallistumaan mitenkään? Ei ne verot ole mitään pahuutta vaan niillä maksetaan poliisit, tiet, sairaanhoito, koulut jne. Alkoholivero on hyvä asia, koska sillä maksetaan mm sitten sinunkin keltaisen pallomahasi tyhjennys aikanaan.

Menes nyt nukkuun kommunisti.  

Verotus on laillistettua ryöstämistä, jota harrastettu jo antiikin ajoista asti. Keskiajalla jos et maksanut veroja niin vedettiin pää poikki. Johan on ihanaa, rakastakaa veroja tai kuolette. 

Onneksi voin ostaa edes alkoholini ulkomailta. 

Vierailija
79/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sä kun sellainen olet. Juuri tyypillinen 90-lukua elävä juntti joka ei ymmärrä elämästä mitään. Alkoholia haetaan sen vuoksi, että on varaa ostaa laadukasta alkoholia. Suomessa laatu maksaa kun ulkomailla laatua vaaditaan aina.

Laadukasta lonkeroa. T i r s k !

Ihan yhtä laaduksta se on kuin suomessakin, mutta paljon halvempaa.  

Vierailija
80/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tytöstä tulossa siiderivalaan serkku, lonkerokaskelotti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän