Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies alkoi nukkumaan sohvalla

Vierailija
01.07.2019 |

Synnytin esikoisemme tammikuussa ja sen jälkeen suhteessa meni ihan hyvin kunnes mies alkoi tekemään aloitteita seksiin. Torjuin aloitteet useampana päivänä, koska minua ei haluta yhtään ja mies meni nukkumaan sohvalle kolmen neljän päivän yrittämisen jälkeen. Luulin ensin, että oli nukahtanut sohvalle vahingossa, mutta kun kysyin kertoi nukkuvansa sohvalla, ettei "tule kiusauksia" Nyt on nukkunut viikon sohvalla, mutta päivisin kohtelee minua ihan normaalisti ja emme riitele.

Kommentit (257)

Vierailija
21/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6kk synnytyksestä ja seksiä ei tipu.

Meillä oli jo kolmen kuukauden päästä uusi pulla uunissa!

Sehän on pakko, jos on lestadiolaisessa uskossa. Me muut saamme valita. 

Ai koska kaikki lapset pienellä ikäerolla haluavat on lestoja? Joo ei. Mekin hankittiin 2 lasta niin, että ensimmäisen syntymästä vajaa 3kk ja, oli seuraava vatsassa. Esikoinen syntyi tammikuussa 2018 ja toinen joulukuussa 2018. Menevät aikanaan samaan päivähoitoryhmään ja samalle luokalle. Nyt on aika laittamaan piuhat poikki.

Vierailija
22/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa miettimään seksin ulkoistamista. Puolivuotta on aika pitkä aika, eikä siihen voi oikein käyttää synnytystäkään syynä. Kyllähän tuo sohvalla nukkuminen on sitä lopun alkua. Toivottavasti turvasit selustasi eron varalle ennen perheen perustamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitesteihin ennen kuin aloitatte seksielämän. Mies nukkuu sohvalla ettei tule kiusauksia "pettää" uutta naistaan.

Vierailija
24/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut voi olla hukassa kauankin mutta onko se syy jättää mies täysin ilman seksiä? Ellei seksi kiinnosta itteä niin aina sen toisen voi hoidella muilla tavoin. Ota suihin, ellei se tunnu itselle mukavalta niin ota liukkaria tms hierontaöljyä ja anna käsihoitoa. Siinä saattaa itselläkin halut palailla nopeammin eikä mies ala niin herkästi katselemaan muita.

Vierailija
25/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joku parisuhdeterapeutti sanonutkin että 6kk on se aika jonka jälkeen saa alkaa käydä vieraissa jos toinen ei anna koska kenelläkään ei ole oikeutta viedä toisen ihmisen oikeutta harjoittaa seksuaalisuuttaan. Se on rike parisuhteessa ja silloin ei enää alkuperäiset sopimukset päde.

Vierailija
26/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista kieltäytyy seksistä, kun tavoite on saavutettu, eli se lapsi. Etkai ole näitä naisia? Ikinä en voisi miehelleni ja itselleni tehdä noin.

Joo, tuo on tuttua. Tämä tekee parinvalinnasta täysin mahdotonta! Voitteko kuvitella tuota tunnetta kun seksi loppuu ja toteat että kaikki on ollut kylmää teeskentelyä? Ajatteleeko nämä naiset niitä lapsia kun käyttäytyvät näin? Kun seksi loppuu tilalle tulee kaikkitietävä nunna, ja sitten lapset kyselee miksi isi ja äiti asuvat eri osotteissa. Koulutus tai mikään muukaan ei kokemuksieni mukaan tätä poissulje tätä käytöstä.

Vierailija
27/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa vältellä näitä äitinaisia. Onhan se sellainen ihmistyyppi joka ajaa aktiivisesti parisuhdetta ja lasten hankkimista, on kiinnostunut lapsista ylipäätään koko ikänsä. Niille mies ei ole muuta kuin siittäjä. Lihovat hirveästi suhteen aikana ja suostuu seksiin vain tehdäkseen uuden lapsen. Puhuvat lapsistaan jatkuvasti ja koko elämä pyörii niiden ympärillä. Näkeehän noita kaapuihin pukeutuneita muumeja taloyhtiön hiekkalaatikoilla lapsilauman kanssa. Surullisen näköinen tila.

Vierailija
28/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin. Meillä mies ei anna mulle, naiselle. Tämä on kamala tilanne. Aina keksii jotain tekosyitä.

Vierailija
29/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä naisen vastine kotitöitä tekemättömälle miehelle.

Tarkoitan niitä miehinä, jotka ennen lasten tuloa osaavat tehdä kotitöitä ja osallistua asioihin. Kun lapsi syntyy miehestä tulee monen palstalaisen mukaan yksi lapsista eikä mikään kotityö yks kaks kiinnosta.

Nainen sitten kun lisääntyy, niin siitä tulee äiti joka ei muista että miehelläkin on haluja. Niinpä nainen on kuin äiti miehellekin.

Vähän kärjistetty tämä ehkä, mutta huomaatteko kuvion?

Onneksi meillä mies tekee mitä vaan kotitöitä, mutta meillä on ollut elämää makuuhuoneessakin aika pian lasten syntymän jälkeen.

Ei mulla muuta.

Vierailija
30/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä toisinpäin. Meillä mies ei anna mulle, naiselle. Tämä on kamala tilanne. Aina keksii jotain tekosyitä.

Suikkareilla on hyvä lämmitellä. Enkä tarkoita tällä mitään naisen arvon polkemista, kuten joku kuitenkin olettaa.

Vierailija
31/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ihmetellyt näitä "ota vaikka poskeen/runkkaa juttuja". Itselläni on ollut haluttomia miehiä ja vaikka p*netti penteleesti, en olisi saanut mitään kiksejä jostain puoliväkinäisestä hinkkauksesta/lipsutuksesta, jota toinen tekee ainoastaan pakon edessä. Olisi tullut ällöttävä fiilis. Homma hoitui paljon mukavammin ihan itsensä kanssa.

Eli kysymys kuuluu, saako nämä miehet/naiset (jotka näitä ehdottavat) itse siitä jotain jos toinen ru*kkaa sinua mekaanisesti?

Niin ja en ole itse haluton, joten en tuota kysele oma lehmä ojassa, vaan asetin itseni tuohon "ru*kutettavan" asemaan.

Vierailija
32/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan niitä miehinä, jotka ennen lasten tuloa osaavat tehdä kotitöitä ja osallistua asioihin. Kun lapsi syntyy miehestä tulee monen palstalaisen mukaan yksi lapsista eikä mikään kotityö yks kaks kiinnosta.

Nainen sitten kun lisääntyy, niin siitä tulee äiti joka ei muista että miehelläkin on haluja. Niinpä nainen on kuin äiti miehellekin.

Onneksi meillä mies tekee mitä vaan kotitöitä, mutta meillä on ollut elämää makuuhuoneessakin aika pian lasten syntymän jälkeen.

Ei mulla muuta.

Omalta osaltani en ole kokenut kotitöistä olevan hyötyä. Olen tehnyt niitä aina ja siitä on tullut itsestäänselvyys. Jos haluan seksiä, minun on nostettava nainen jalustalle.

Vierailija
33/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suikkareilla on hyvä lämmitellä. Enkä tarkoita tällä mitään naisen arvon polkemista, kuten joku kuitenkin olettaa.

Mies suuttuu tuollaisesta. Ei hän halua mitään kosketusta eikä muutakaan läheisyyttä.

Vierailija
34/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

No näin siinä varmaan käy. Nainen siirtyy äidin rooliin ja pakottaa mihenkin lapsekseen. Lapsiäitisuhteeseen ei kuulu seksiä.

Vierailija
35/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koston kierre. Mies kostaa nyt torjutuksi tulemisiaan. Miltä tuntuu, kun toinen ei ole kiinnostunut?

Vierailija
36/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös joku parisuhdeterapeutti sanonutkin että 6kk on se aika jonka jälkeen saa alkaa käydä vieraissa jos toinen ei anna koska kenelläkään ei ole oikeutta viedä toisen ihmisen oikeutta harjoittaa seksuaalisuuttaan. Se on rike parisuhteessa ja silloin ei enää alkuperäiset sopimukset päde.

Tietenkään ketään ei voi pakottaa seisomaan kumppaninsa rinnalla myös vaikeina hetkinä, mutta itsestä tuntuisi vähän tylyltä lähteä pettämään esim. eturauhassyövästä toipuvaa miestä tai yleensäkin miestä, jonka libido on vuosien varrella heikentynyt. Se ei katsokaas nuoret tämä ihmisen kroppa ole mikään kone, mikä jyystää nuoruudesta vanhuuteen samalla temmolla.

Vierailija
37/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina ihmetellyt näitä "ota vaikka poskeen/runkkaa juttuja". Itselläni on ollut haluttomia miehiä ja vaikka p*netti penteleesti, en olisi saanut mitään kiksejä jostain puoliväkinäisestä hinkkauksesta/lipsutuksesta, jota toinen tekee ainoastaan pakon edessä. Olisi tullut ällöttävä fiilis. Homma hoitui paljon mukavammin ihan itsensä kanssa.

Eli kysymys kuuluu, saako nämä miehet/naiset (jotka näitä ehdottavat) itse siitä jotain jos toinen ru*kkaa sinua mekaanisesti?

Niin ja en ole itse haluton, joten en tuota kysele oma lehmä ojassa, vaan asetin itseni tuohon "ru*kutettavan" asemaan.

En ole miehenä ollut koskaan tilassa jossa kieltäytyisin suikkarista. Tosin jos suhteessa on muita vaikeita ongelmia, niin ne on tietenkin selvitettävä. Pelkkä haluttomuus on minulla johtunut yleensä siitä, että nainen odottaa ja minä teen kaiken työn.

Vierailija
38/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koston kierre. Mies kostaa nyt torjutuksi tulemisiaan. Miltä tuntuu, kun toinen ei ole kiinnostunut?

Mä en ole koskaan pihdannut. Olen koko 13v ajan ollut se halukkaampi osapuoli. Nyt mies on lopettanut kokonaan haluamisen.

Vierailija
39/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. En minä ainakaan saa oikeastaan minkäänlaisia kiksejä siitä että nainen tekee kädellään jotain tai ottaa suihin. Voi olla ohi menevä hetki esileikissä, mutta ei se missään tapauksessa korvaa yhdyntää. Kädellä osaan tehdä sen itsekkin ja paljon paremmin vielä.

t. Mies

Vierailija
40/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Omalta osaltani en ole kokenut kotitöistä olevan hyötyä. Olen tehnyt niitä aina ja siitä on tullut itsestäänselvyys. Jos haluan seksiä, minun on nostettava nainen jalustalle.

Niin, tuo on toimiva ajatus. Itse ainakin haluan olla jalustalla ja myös vastaavasti pitää miestä jalustalla.