Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nodealla yhä virhetila

Vierailija
01.07.2019 |

tilapäisenä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verisuonet räjähtää kirjoitti:

Vttu mitä pskaa!!!!!!!!!!!!!!! Pitäis tilaa ruokaa ja vtun Nordea vttuilee.😤😡!%¤&#&#¤#&!&!#%/"¤)=(/%=(/%=(/%!!

Miks et mene kaupasta hakemaan?

Mistä tietää toimiiko korttikaan.

Juuri tulin kaupasta ja Nordean kortilla maksu sujui ongelmitta. Lähde siis sinäkin vain suosiolla kauppaan. Ei tuo nettipankki tämän vuorokauden sisällä toimimaan ala. 

Ei toimi osalla sanottiin tiedotteessa.

Vierailija
22/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa huoltokatkoja ja toimintahäiriöitä pankille. Tuntuu, että näitä katkoja tulee tuon tuosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiikohan Nordea n chatti.

Kysyin siltä jotain. Vastasi: soita asiakasoalveluun, on vaikea, en ymmärrä.

Palvelemme 24/7.heheh

Minä soitinkin, kun olisi ollut kiireellistä asiaa, mutta tunnistautuminen ei onnistu sovelluksella eikä tunnuslukulaitteella niin ei onnistu. Pyysi vain soittamaan myöhemmin uudelleen sitten kun verkkopankki toimii!

Paperinen tunnuslukutaulukko olisi kuulemma nyt käynyt tunnistautumiseen. :D

Vierailija
24/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verisuonet räjähtää kirjoitti:

Vttu mitä pskaa!!!!!!!!!!!!!!! Pitäis tilaa ruokaa ja vtun Nordea vttuilee.😤😡!%¤&#&#¤#&!&!#%/"¤)=(/%=(/%=(/%!!

Miks et mene kaupasta hakemaan?

Mistä tietää toimiiko korttikaan.

Juuri tulin kaupasta ja Nordean kortilla maksu sujui ongelmitta. Lähde siis sinäkin vain suosiolla kauppaan. Ei tuo nettipankki tämän vuorokauden sisällä toimimaan ala. 

Ei toimi osalla sanottiin tiedotteessa.

Entä sitten? Sinä voit hyvin olla sitä osaa, jolla toimii. Itse ainakin ennemmin lähtisin kokeilemaan kuin odottelisin nälissäni verkkopankin toimivuutta. 

Vierailija
25/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika hauska "mene konttoriin". Soitin päivällä ja sanoivat, että seuraava vapaa aika olisi ensi viikon perjantaina, ennen sitä ei hoideta yritysasiakkaiden maksuja lainkaan. Kiva selittää työntekijöille, että ette saa 5. päivä palkkaanne, koska Nordean kautta ei juuri nyt kulje rahaa.

Vierailija
26/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tämä virhetila lakkaa minusta tulee entinen Nordean asiakas. Niin kalliilla kuukausimaksulla pitää saada parempaa palvelua. 

Vierailija
27/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin maksaa laskuja verkkopankissa äsken ja yhteys ei toimi.

Vierailija
28/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla on sitten voimassa kaikki kolme tunnistautumiskeinoa 😁 Eläköön, että olen ollut tiukasti muutosvastarintainen! Kerrankin olisin saanut sanoa että ähäkutti!

En oo kyllä tänään joutunut pankki- tai raha-asioita hoitamaan. Aiemmin jo käskin miestä tuomaan tullessaan kaupasta tarpeelliset. Sillä on eri pankin kortti.

Vierailija
29/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks mulla on sitten voimassa kaikki kolme tunnistautumiskeinoa 😁 Eläköön, että olen ollut tiukasti muutosvastarintainen! Kerrankin olisin saanut sanoa että ähäkutti!

En oo kyllä tänään joutunut pankki- tai raha-asioita hoitamaan. Aiemmin jo käskin miestä tuomaan tullessaan kaupasta tarpeelliset. Sillä on eri pankin kortti.

Verkkopankki ei toimi millään tunnistautumiskeinolla, joten muutosvastarintasi olisi hyödytöntä, jos laskuja pitäisi maksaa tms. 

Vierailija
30/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitapa mennä verkkopankkiin niillä kolmella keinollasi. Katsotaan oletko vielä sen jälkeen yhtä innoissasi.

Vierailija
31/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko aiette vaatia Nordealta korvauksia?

Vierailija
32/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään maksamattomien laskujen viivästyskoron verran. Sen jälkeen sanon heipat koko pankille. 

Vierailija
33/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää korvaukseksi se, etten jatkossa maksa enää palvelumaksuja ko. pankille. Enkä mitään muutakaan. 

Vierailija
34/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki on ilmainen, palvelupisteitä on pilvin pimein ja on auki myöhään ja lauantaisinkin. :)

Vierailija
35/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkopankki toimii taas! Ainakin minulla toimi 2min sitten. 

Vierailija
36/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttaja-asiamies: Mikäli pankki ei pysty palvelemaan asiakkaidensa jokapäiväisissä normaaleissa tilien käyttöön liittyvissä asioissa (joista se perii palvelumaksua), on asiakkaalla oikeus saada pankilta hyvitystä. Force Major- tilanne pankkien hyväksi kiista-asioissa on esim valtiollinen poikkeustila.

Tietoliikenne ongelmat voidaan katsoa kohtuuttomaksi asiakkaan kannalta silloin, kun pankkipalvelut ovat poissa käytöstä yhtäjaksoisesti yli 4 tuntia.

Eli teillä Nordean asiakkailla on siis oikeus saada hyvitystä palvelumaksuista heinäkuun osalta.

Vierailija
37/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-pankki on ilmainen, palvelupisteitä on pilvin pimein ja on auki myöhään ja lauantaisinkin. :)

Toimiiko verkkopankki? Ymmärrän, että joskus pitää olla huoltokatkoja, mutta muuten pitäisi toimia ongelmitta. 

Vierailija
38/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluttaja-asiamies: Mikäli pankki ei pysty palvelemaan asiakkaidensa jokapäiväisissä normaaleissa tilien käyttöön liittyvissä asioissa (joista se perii palvelumaksua), on asiakkaalla oikeus saada pankilta hyvitystä. Force Major- tilanne pankkien hyväksi kiista-asioissa on esim valtiollinen poikkeustila.

Tietoliikenne ongelmat voidaan katsoa kohtuuttomaksi asiakkaan kannalta silloin, kun pankkipalvelut ovat poissa käytöstä yhtäjaksoisesti yli 4 tuntia.

Eli teillä Nordean asiakkailla on siis oikeus saada hyvitystä palvelumaksuista heinäkuun osalta.

Saisiko tälle vielä lähteen (vai soititko itse kuluttaja-asiamiehelle). Olisi jotain johon vedota, kun pankki alkaa niskuroimaan kuitenkin. Av-palsta ei liene heille riittävä lähde :D

Vierailija
39/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperinen on varma. Eivät varmaan voi ottaa pois sitä.

Syy miksi paperinen poistettaisiin on, että sen voi KOPIOIDA.. hihihi

Kuka tulee kopioimaan sun hallussa olevaa tunnuslukulappua.

Se on RIKOS!!

Vierailija
40/56 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole just kokeillut. Mutta äsken oli uutinen vielä voimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän