Mieheni palasi työmatkalta. Jotain kummallista tapahtui siellä..
Mieheni on yleensä tosi iloinen positiivinen ulospäinsuuntautunut. Nythän on ollut vaisu tätä on jatkunut jo kolmatta viikkoa. Hän ei naura eikä puhu juuri mitään.
Heräsin viime yönä ja ihmettelin kun häntä ei näkynyt, huomasin että parvekkeen ovi oli auki. Menin kurkistamaan onko hän siellä ja siellä hän istui pää käsien välissä. Ihan kuin hän olisi itkenyt. Kysyin onko sinulla jotain ongelmia, Hän vastasi ei ole hän on vaan vähän väsynyt.
Minusta tässä nyt on jotain muutakin, asia liittyy siihen työmatkaan, koska sieltä tullessaan hän ei enää ollut sama ihminen jonka olen tuntenut 6 vuotta nyt.
Työmatka kuitenkin oli ollut ihan tuloksellinen, sen tiedän.
En osaa tehdä muuta kuin antaa asian ajan kulua vakavasti päässä raksuttaa mitä ihmettä on tapahtunut.
Kommentit (228)
Perinteinen pyhien vulvien palsta. Miehellähän ei voi olla muuta mielessä kuin pilu ja vieraat naise. Huoh..
Vierailija kirjoitti:
Uskon sinua. Ei se ole varmasti pettänyt, kun kerran olette sopineet ettei petä.
Tunnistan tuon tilanteen. Kyse on ihan vain siitä, että on käyny maksullisissa (osan miehistä mielestä se ei ole pettämistä) ja listiny sen maksullisen naisen session päätteeksi ja siinä se lahje revenny ja tullu verta. Siksi istui pää käsissä ulkona yöllä, että interpol etsii ja pelkää että luovutetaan Suomesta sinne Bolivian vankilaan.
Mut hei, ei se mitään, sattuu sitä paremmissakin piireissä. Sähän voit ap muuttaa perässä sinne Boliviaan.
Totta, sattuu sitä paremmissakin piireissä. Onneksi ei kuitenkaan pettänyt
Mies siis asentaa työkseen. Asensi työmatkalla pieleen ja sai potkut. Ei kehtaa kertoa että sai potkut vaan esittää työssäkäyvää (lähtee aamuisin "töihin", tulee takaisin kotiin iltaisin). Suuttui potkuista niin, että viilteli itseään farkun läpi sääreen. Öisin valvoo ahdistuneena koska ei saa enää palkkaa ja ap jättää hänet koska hän ei voi enää elättää ap:ta.
Tää provolainen on samaa käsialaa kuin moni muukin mies_v!haisesen aloitus.
Milloin mitäkin.
Olisipa vaihteeksi kiva lukea "naiseni teki näin - mitä se tarkoittaa?"
Luultavasti miehesi yritti mennä Isis-taistelijaksi mutta joutui tulemaan häntä koipien välissä takaisin, kun farkut repesivät jo Syyrian rajalla.
Vierailija kirjoitti:
Yksi outo juttu myös ilmeni kun hän palasi matkalta.
Löysin seuraavana päivänä roskiksesta hänen farkut, joita hän on pitänyt, ja toinen lahje oli ihan riekaleina alhaalta ja siinä oli ihan kuin olisi ollut verta..
Unohdin asian kokonaan, nyt palasi mieleen.Ap
Hah hah, niin varmaan. Tämä viimeistään paljasti jutun provoksi. Ihan tällaisen pikku jutun sitten "unohdit".
Vierailija kirjoitti:
jos avioliitto ja perhe on hänelle ollut kaikki kaikessa niin miksi et kysy vain suoraan? "petitkö minua työmatkallasi?" Tuskin haluaa kieltää jos näin on käynyt. Helppo vastata vaan että kyllä.
Kannattaa varautua tulevansa jätetyksi.
Miksi mies haluaisi olla naisen kanssa joka epäilee ensimmäisenä miehen uskollisuutta kun miehellä on selvästi paha olla?
Jännä tarina. Minun mieleeni jäi kaksi asiaa: mies istui yöllä parvekkeella itkemässä ja jätti veriset housunsa roskikseen. Parvekkeen ovi oli auki ja roskiksesta housut osuivat vaimon silmiin: miesparka yrittää saada vaimon puristamaan vastauksen esille, kun ei itse uskalla. Tietää kuitenkin, että totuus tulee vielä ilmi.
Arvailla voi, mutta aika (ei vaan mies) näyttää, mikä on ongelmana. Minua kiinnostaa eniten se, miten farkunlahje oli revitty riekaleiksi. Denim ei nimittäin repeä ilman todella suurta voimankäyttöä varsinkaan paksujen tuplatikattujen saumojen kohdalta. Jos kintussa roikkuisi kaksi saksanpaimenkoiraa, lahje saattaisi revetä, mutta olisi miehelläkin muutama naarmu nilkassa muistona.
Tää on kyllä klassinen AV provo. Kaikki kliseet on mukana ja kirjoitettu tyylilä jonka voisi juuri uskoakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko ihan että pettänyt olisi, ei ole niitä miehiä. Meidön avioliitto ja perhe merkinnyt hänelle aina kaikkea. Eilen istuimme sohvalla ja yhtäkkiä hän otti vaan kädestä minua kiinni ja puristi lujaa, ja mulla tuli jotenkin semmonen mielikuva että hän on sairastunut ei halua puhua asiasta.
Ap
Ei ole olemassa ”niitä miehiä”. Minun puhelimessani on useita viestejä varatuilta miehiltä, jotka haluaisivat pettää puolisoaan kanssani. Tuskin kukaan uskoisi heitä pettäjiksi, varsinkaan ne naiset. Jokainen ihminen, joka on parisuhteessa, on potentiaalinen pettäjä.
Minua yrittävät ystävieni miehet iskeä, vaikka vaimo istuu samassa ravintolapöydässä. Parhaat jopa alkoholittomalla illallisella. Tanssimaan hakevat, anelevat, että pääsisivät mukaani. Kova on naisenhinku suomimiehellä. Inhottavia tilanteita.
Puhumattakaan sormuksellisista miehistä festareilla, Lapin lomilla, jne.Just. Ootko niin helpon ja tyrkyn maineessa? Yleensä sellaisia halpoja pikapanoja jotka ei perään huutele,
yritetään porukalla.
Enpä ole, mutta niinhän sinä puolustelet miehesi tekoja, helppoon naiseen sortui, miesraukka.
Minä olen kaunis, ikäisekseni erittäin nuorekas, iloinen ja kiva ihminen, ja minussa on, kuten moni on todennut, sitä jotain! Sitä, joka miesten huomion herättää, säihkettä, erotusta hehkua, näin minulle on kerrottu.
Yhtään varattua en ole huolinut, eikä ystävien miehet minulle kelpaa. Olen leski, enkä uudelleen aio naimisiin mennä, kerta riittää. Lapset ovat aikusia, nyt nautin elämästä ja miehistä, yhdestä kerrallaan, enkä huoli varattuja. Minä en salailuun suostu ja vaadin, että minulle mies antaa kaiken aikansa, siinä ei kärttyistä vaimoa vaivoina tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Jännä tarina. Minun mieleeni jäi kaksi asiaa: mies istui yöllä parvekkeella itkemässä ja jätti veriset housunsa roskikseen. Parvekkeen ovi oli auki ja roskiksesta housut osuivat vaimon silmiin: miesparka yrittää saada vaimon puristamaan vastauksen esille, kun ei itse uskalla. Tietää kuitenkin, että totuus tulee vielä ilmi.
Arvailla voi, mutta aika (ei vaan mies) näyttää, mikä on ongelmana. Minua kiinnostaa eniten se, miten farkunlahje oli revitty riekaleiksi. Denim ei nimittäin repeä ilman todella suurta voimankäyttöä varsinkaan paksujen tuplatikattujen saumojen kohdalta. Jos kintussa roikkuisi kaksi saksanpaimenkoiraa, lahje saattaisi revetä, mutta olisi miehelläkin muutama naarmu nilkassa muistona.
Koirat yrittivät peladtaa sen maksullisen. Luultavasti myös koirat tapettiin
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko ihan että pettänyt olisi, ei ole niitä miehiä. Meidön avioliitto ja perhe merkinnyt hänelle aina kaikkea. Eilen istuimme sohvalla ja yhtäkkiä hän otti vaan kädestä minua kiinni ja puristi lujaa, ja mulla tuli jotenkin semmonen mielikuva että hän on sairastunut ei halua puhua asiasta.
Ap
Voi olla sairauskin toki kyseessä, mutta epäilen myös pettämistä. Se, mikä minua kuitenkin tässä ihmetyttää on se, että et kysy suoraan asiasta mieheltäsi ?
Kuka poirot selvittää mistä kyse?
Mulla tuli ekaksi mieleen, että ois joku työssä , joka stressaa, esim, potkut tulossa. Tai joku onnettomuus tapahtunut (ja pelkää joutuvansa vankilaan yms).
Pettäminen ei oo musta niin todennäköistä, koska musta tuntuu (kun lööppejä yms luen), että harvoin ne pettäjät ees katuu heti mitään, jos ovat johonkin ihastuneet, vaan on vain joku hullaantumusvaihe eka päällä). Toi, että on yölläkin herännyt parvekkeelle itkemään, kertoo mun mielestä jostain, mikä liittyy muuhun kuin pettämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka poirot selvittää mistä kyse?
Uskon että tämä on ihan viaton tarina. Miehellä on matkan jälkeen paha ummetus. Ihan siinä pytyllä tuskissaan leikkeli ne farkut
Tämä on sama provoilija, tunnistaa lauseesta "mitä ihmettä oikein " tekisin , ajattelisin..
Tylsä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Yksi outo juttu myös ilmeni kun hän palasi matkalta.
Löysin seuraavana päivänä roskiksesta hänen farkut, joita hän on pitänyt, ja toinen lahje oli ihan riekaleina alhaalta ja siinä oli ihan kuin olisi ollut verta..
Unohdin asian kokonaan, nyt palasi mieleen.Ap
Juupa juu, ei varmaan ole pettämisestä kysymys. Miksi mies olisi surullinen ja allapäin. En ap:nä edes nyt olisi huolissani, vaikka olisikkin käynyt vieraissa. Noista farkuista tuli mieleen, jotain tosi pahaa on tapahtunut jollekkin, missä mies on syyllinen tai osasyyllinen. Huh,huh.
Hahaha, sillä on toinen mamma! Kenties äitihullu?
Eli, kenet mies tappoi? Työkaveri, pomo, pizzakuski, reception person, lentokapteeni, siivooja...? Maksullinen nainen jo tulikin.