Mieheni palasi työmatkalta. Jotain kummallista tapahtui siellä..
Mieheni on yleensä tosi iloinen positiivinen ulospäinsuuntautunut. Nythän on ollut vaisu tätä on jatkunut jo kolmatta viikkoa. Hän ei naura eikä puhu juuri mitään.
Heräsin viime yönä ja ihmettelin kun häntä ei näkynyt, huomasin että parvekkeen ovi oli auki. Menin kurkistamaan onko hän siellä ja siellä hän istui pää käsien välissä. Ihan kuin hän olisi itkenyt. Kysyin onko sinulla jotain ongelmia, Hän vastasi ei ole hän on vaan vähän väsynyt.
Minusta tässä nyt on jotain muutakin, asia liittyy siihen työmatkaan, koska sieltä tullessaan hän ei enää ollut sama ihminen jonka olen tuntenut 6 vuotta nyt.
Työmatka kuitenkin oli ollut ihan tuloksellinen, sen tiedän.
En osaa tehdä muuta kuin antaa asian ajan kulua vakavasti päässä raksuttaa mitä ihmettä on tapahtunut.
Kommentit (228)
Vaikka olisikin provo niin en ymmärrä niitä parisuhteita joissa ei puhuta/kysellä. Tämäkin palsta on täynnä niitä "miksi/miksei vaimoni/miksi/miksei mieheni?"
No kysy häneltä! Huokaus..
Miksi ylipäänsä pitää olla yhdessä henkilön kanssa joka ei kommunikoi? Jolta ei voi kysyä jotain tiettyä asiaa? Itse en pystyisi sellaiseen parisuhteeseen.
No milloin se mies tulee kotiin?
Sitten ap tulee ja kertoo että on asia mitä ei palstalla pysty kertomaan. Sitten asia jää tähän. Ikuinen mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi outo juttu myös ilmeni kun hän palasi matkalta.
Löysin seuraavana päivänä roskiksesta hänen farkut, joita hän on pitänyt, ja toinen lahje oli ihan riekaleina alhaalta ja siinä oli ihan kuin olisi ollut verta..
Unohdin asian kokonaan, nyt palasi mieleen.Ap
nyt jäit kiinni.
Piti tuoda kotiin asti roskiin heittämistä varten? 1/5
Olisko siellä voinut sattua jokin onnettomuus missä tullut henkilövahinkoja ja miehesi on jollain tavalla vastuullinen asiasta ja nyt odottaa seurauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko ihan että pettänyt olisi, ei ole niitä miehiä. Meidön avioliitto ja perhe merkinnyt hänelle aina kaikkea. Eilen istuimme sohvalla ja yhtäkkiä hän otti vaan kädestä minua kiinni ja puristi lujaa, ja mulla tuli jotenkin semmonen mielikuva että hän on sairastunut ei halua puhua asiasta.
Ap
Ei ole olemassa ”niitä miehiä”. Minun puhelimessani on useita viestejä varatuilta miehiltä, jotka haluaisivat pettää puolisoaan kanssani. Tuskin kukaan uskoisi heitä pettäjiksi, varsinkaan ne naiset. Jokainen ihminen, joka on parisuhteessa, on potentiaalinen pettäjä.
Minua yrittävät ystävieni miehet iskeä, vaikka vaimo istuu samassa ravintolapöydässä. Parhaat jopa alkoholittomalla illallisella. Tanssimaan hakevat, anelevat, että pääsisivät mukaani. Kova on naisenhinku suomimiehellä. Inhottavia tilanteita.
Puhumattakaan sormuksellisista miehistä festareilla, Lapin lomilla, jne.
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, maailmassa on pilvin pimein naisia jotka ovat kumppaninsa kanssa päättäneet että suhteessa ei petetä. Yllätys yllätys, silti niin tapahtuu . Ja myös niissä onnellisissa liitoissa. Kyllä ne yleensä tulee kuule ihan yllätyksenä.
Kyllä ja yleensä ne tulee julki ihan erikoisilla ja koomisillakin tavoilla. Eihän ne sillä hetkellä naurata mutta myöhemmin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin seuraavana päivänä roskiksesta hänen farkut, joita hän on pitänyt, ja toinen lahje oli ihan riekaleina alhaalta ja siinä oli ihan kuin olisi ollut verta..
Toki unohdit
Nyt voi unohtaa tämän provon
Äläpäs nyt hätiköi, katsotaan rauhassa mihin tämä kehittyy. On tässä enemmän ainesta kuin noissa itseään toistavissa vegaani- ja pride-provoissa mitä palsta on nyt täynnä.
Niinpä! Jätin menemättä kirjastoon dekkaria hakemaan kun huomasin tämän ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko ihan että pettänyt olisi, ei ole niitä miehiä. Meidön avioliitto ja perhe merkinnyt hänelle aina kaikkea. Eilen istuimme sohvalla ja yhtäkkiä hän otti vaan kädestä minua kiinni ja puristi lujaa, ja mulla tuli jotenkin semmonen mielikuva että hän on sairastunut ei halua puhua asiasta.
Ap
Ei ole olemassa ”niitä miehiä”. Minun puhelimessani on useita viestejä varatuilta miehiltä, jotka haluaisivat pettää puolisoaan kanssani. Tuskin kukaan uskoisi heitä pettäjiksi, varsinkaan ne naiset. Jokainen ihminen, joka on parisuhteessa, on potentiaalinen pettäjä.
Minua yrittävät ystävieni miehet iskeä, vaikka vaimo istuu samassa ravintolapöydässä. Parhaat jopa alkoholittomalla illallisella. Tanssimaan hakevat, anelevat, että pääsisivät mukaani. Kova on naisenhinku suomimiehellä. Inhottavia tilanteita.
Puhumattakaan sormuksellisista miehistä festareilla, Lapin lomilla, jne.
Just. Ootko niin helpon ja tyrkyn maineessa? Yleensä sellaisia halpoja pikapanoja jotka ei perään huutele,
yritetään porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Tälle nyt sitten pitäisi keksiä joku tarina. Unohdit veriset riekaleiset farkut. Sanoisin tuota alkavaksi dementiaksi.
Oikeesti, kaikki miehet eivät petä! Jos pettävätkin niin ei he haaveile halvoista naikkosista elämänkumppanina, eivätkä halua omaa elämäänsä pilata jonkun helpon panon takia.
Uskon sinua. Ei se ole varmasti pettänyt, kun kerran olette sopineet ettei petä.
Tunnistan tuon tilanteen. Kyse on ihan vain siitä, että on käyny maksullisissa (osan miehistä mielestä se ei ole pettämistä) ja listiny sen maksullisen naisen session päätteeksi ja siinä se lahje revenny ja tullu verta. Siksi istui pää käsissä ulkona yöllä, että interpol etsii ja pelkää että luovutetaan Suomesta sinne Bolivian vankilaan.
Mut hei, ei se mitään, sattuu sitä paremmissakin piireissä. Sähän voit ap muuttaa perässä sinne Boliviaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Puhumattakaan sormuksellisista miehistä festareilla, Lapin lomilla, jne.Just. Ootko niin helpon ja tyrkyn maineessa? Yleensä sellaisia halpoja pikapanoja jotka ei perään huutele,
yritetään porukalla.
Mikä sua vaivaa? Miksi yrität häpäistä lainaamaasi kirjoittajaa noiden miesten käytöksen takia? Jos et usko, että miehet toimivat juuri noin ilman, että naisen pitää olla ”halvan ja tyrkyn maineessa oleva halpa pikapano”, sitten et usko. Sitä kuitenkin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Olisko siellä voinut sattua jokin onnettomuus missä tullut henkilövahinkoja ja miehesi on jollain tavalla vastuullinen asiasta ja nyt odottaa seurauksia?
Joo tämä. Sama tuli mieleen. Tätä vasten ehkä pieni pettäminen alkaa tuntua melkein helpotukselta.
(ei ap.)
Sovitaan niin että kerron asian jos syy on sellainen joka ei ole hänelle liian henkilökohtainen.
Kyllä meillä keskustellaan. Mutta nyt siis on joku asia joka painaa häntä.
Itse en ihan usko että joka asiasta kukaan avautuu paitsi jos ollaan yhdessä 24/7.
Ap
N: Onko jokin huonosti?
M: Ei ole, väsyttää.
Tämän keskustelun kävin uskolliseksi ja yksiavioiseksi luullun puolisoni kanssa.
Mitään ei myöntänyt kertaakaan.
Ensin muuttui käytös ja myöhemmin pettäminen tuli ilmi muuta kautta.
Hän asuu nykyisin sen naisen kanssa, jonka kanssa minua petti.
Toivon sydämestäni, että AP:n mies ei ole pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
oletko siis maksullinen nainen, jos varatut miehet laittavat usein viestejä?
Huono.