Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat! Miten pysytte kokoajan kuosissa ja hyvässä kunnossa???

Vierailija
29.06.2019 |

Kaikki tuntemani ja tietämäni hoikat miehet kuin naiset pysyvät hoikkina, terveinä ja näyttävät AINA hyviltä. Miksi? Mitä syötte ja miten kuntoilette? Haluan itsekin pysyä aina hoikkana ja näyttää hyvältä. Syöttekö muuta kuin kasviksia ja juotte vettä ja lenkkeilette 24/7?

Kommentit (280)

Vierailija
241/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen aina vähän nälkäisenä pöydästä. Otan aina vähemmän ruokaa kuin mieli tekisi.

Ajattelen, että kyllä sitä ruokaa taas muutaman tunnin päästä saa. Ja syön kolmen tunnin välein, ettei koskaan pääse paniikkinälkä iskemään. En pidä mitään herkkuja kaapissa, ne koituisivat turmioksi = läskiksi. 

Vierailija
242/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sairastettu lievä hoitamaton anokreksia.

Normaalipainon kestän, lihomista en. Tiettyä vaakalukemaa ei ylitetä.

Punnitus vähintään kerran viikossa ja tiukka linja jos paino alkaa nousta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kerran päivässä. En juo alkoholia. Epäilen että teiltä läskeiltä löytyy moista itsekuria.

Vierailija
244/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paljon ja suht terveellisesti. 2000-2400 kaloria päivässä ja painan 53kg. Suurin syy kuosissa pysymiseen on liikunta. Harrastan liikuntaa 6 kertaa viikossa ja tykkään liikkua paikasta toiseen kävellen. Jos jostain syystä en pääse liikkumaan niin ylimääräistä kertyy helposti vyötärölle.

Vierailija
245/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pieniä annoksia ja terveellistä ruokaa. Kävelen päivittäin vähintään tunnin ja tähän jumpat päälle. En syö sokeria.

Vierailija
246/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pää sen verran sekaisin näiden asioiden kanssa, että en vaan yksinkertaisesti kestä lihomista. Jos pari kiloa pääsee tulemaan, otan kurinpalautusta niin kauan että ne on pois. Vihaan ylimääräistä rasvaa kehossani, haluan olla timmi. Vähintään hoikka.

Vierailija
247/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit mulla ainakin on, ei ole selluliittia missään vaikka olen 49v. Minulla on koira ja hevonen, koiraa lenkittäessä, ratsastuksessa ja tallitöissä kuluu kaloreita joten en hirveästi joudu syömisiäni miettimään. Syön kyllä suht terveellisesti ja yleensä kolmesti päivässä, en siinä välissä ole tottunut välipaloja syömään.

Nukun aika paljon, 9 tunnin yöunet lähes päivittäin. Punkkua juon kerran pari viikossa ja joskus syön pizzan tai jotain muuta mättöä. En ole syönyt punaista lihaa vuosiin.

Tällainen ruokavalio ja liikunnallinen elämäntapa ovat minulle luontevia eivätkä vaadi mitään itsekuria tai pidättäytymistä. Minulle tulee huono olo jos en pääse ulos liikkumaan.

Vierailija
248/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön mitä sattuu, pitsaa, hampurilaisia, makkarapottuja, makaronia, kermaa, juustoa, suklaata, pullaa, kakkua, limsaa jne. Inhoan kasviksia ja en harrasta liikuntaa. Silti en saa painoa yli 60kg.

Vierailija
249/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut vielä teininä pyöreä. Aloin tarkkailla syömisiäni ja hoikistuin. Vähän liikaakin. Iän myötä ja lapsen jälkeen suhde ruokaan on normalisoitunut ja järkevöitynyt, enkä enää syömistä mieti. Syön säännöllisesti, samaan aikaan kuin lapsi ja melkein samaa kuin lapsi. Herkuttelen viikoittain, mutta maltilla. Iltasyöminen tai mättäminen aiheuttaa itselleni sen, että seuraavana aamuna en juuri kykene syömään ja päivän ruokavalio aina jotenkin luontaisesti kevenee. Itselleni paras ja sopivin tapa on ollut sallia kaikkea kohtuudella, rajoitukset lisäävät houkutusta. En myöskään syö mitään (mielestäni) pahaa. Jos ostan esim. pullan ja se onkin kuiva tai huono, heitän sen pois.

Vierailija
250/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista syödä. Usein illalla käy niin, että hoksaan että en ole syönyt koko päivänä juuri mitään. Olen ollut lapsesta asti samanlainen. En yritä olla syömättä, mutta en vain aina hoksaa syödä.

Vierailija
251/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muukin aiemmin sanoi että pudottaa heti sen kertyneen pari kiloa. Niin minäkin teen. Painon tykkään pitää vähän reilu 50kg ja jos alkaa ylittää 53kg niin muutama viikko kevyemmin. Sit taas noin vuoden päästä uudelleen sama kiristely. Tätä ei tapahdu todellakaan edes kuukausittain.

Liikun paljon mutta jostain kuin että ruokavalio on 80% ja liikuta 20%. Herkkuja syön vain viikonloppuisin.

Vierailija
252/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka mutten hyväkuntoinen. En itseasiassa harrasta liikuntaa ollenkaan jos hyötyliikuntaa ei lasketa. En ole koskaan tarkkaillut painoani, syön just mitä haluan ja juuri sen verran kun huvittaa. Mutta en tykkää syödä yhtenään, vain 3 kertaa päivässä ja silloin syön todella paljon. Ehkä jos syö harvoin ei ole mahdollista syödä liikaa? En tiedä miksi mutta näin tämä on aina minulla toiminut.

Ainiin, en ole perso makealle jos se jotain auttaa.

Vierailija
253/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen hyötyliikunta. Ihan huomaamatta kalorii palaa kun skippaan sen bussin juna-asemalta ja kävelee 2km töihin ja takaisin tullessa sama juttu. Toki töissäkin tulee askelia + 15 000 / päivä. 

Olen todella perso makealle, yritän pitää herkut yks / päivä, esim. viipale kuivakakkua tai pari keksiä, suklaapatukka silloin tällöin. Totaalikieltäytyminen aiheuttaa mulla vain herkkunälän kasautumista.

Rakastan ruokaa ja olenkin miettinyt että vaikka 45-vuotiaana unohdan ns. vaatekokoajattelun, alan syömään vähän enemmän ja herkuttelen huolella, ostan sitten vaan isompia vaatteita :D Ku sit voi kuolla onnellisena suklaata suupielessä. 

Vierailija
254/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketokarppaan ja kävelen vähintään 5km päivä.

Pian 68vuotta ja vyotärö 68cm.

Vierailija
255/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännöllisesti puntarilla enkä käytä joustovyötäröhousuja. En osta isompia vaatteita, jos alkaa vyötärö kiristää, vaan laihdutan. Olen kuusikymppinen.

Vierailija
256/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kalorit hoikilla (mullakaan) mitenkään maagisesi katoa ja haihdu minnekään, en vaan syö paljoa seuraavana päivänä. Pätkäpaastoan, olen syömättä helposti 16h. 

Ei, emme ole "läpipaskojia". Toki se aineenvaihdunta on nuorilla nopeampi kuin vanhemmilla, tietyt sairaudet voi sitä hidastaa jnejne se on tiedossa kaikilla.

Minustakin voi saada sellaisen kuvan, että syön vaan pizzaa ja suklaata kokoajan, mutta totuus on se että syön yhtenä päivänä pizzaa ja suklaata ja seuraavana päivänä pari leipää ja jotain perussafkaa kerran.

Vierailija
257/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää siltä että pian alkaa housut puristaa, alan syömään tyylillä: terveellinen aamiainen esim kaurapuuroa marjoilla/munakas - kevyt lounas esim salaatti/kanaa ja kasviksia - illallista kohtuullinen annos mitä haluankaan syödä. Lisäksi korkeintaan ihan pieni välipala esim hedelmä, ei mitään muuta napostelua, päivällisen jälkeen en mieluiten syö mitään. Poikkeuksena vain esimerkiksi syntymäpäivät ja muut sosiaaliset tapahtumat.

Vierailija
258/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 v nainen, pituus 165 cm ja paino 48 kg.

Liikuntaa en harrasta käytännössä ollenkaan, olen aina inhonnut sitä.

Syöminen on sillä lailla luonnostaan niukkaa ja pätkäpaastotyylistä - en ole koskaan miettinyt ihmeemmin syömisiäni enkä noudattanut mitään dieettiä, mutta huomannut että esim se että en syö aamupalaa koska ruoka yököttää ennen puoltapäivää johtaa käytännössä 16/8 pätkäpaaston päiväsyömisrytmiin.

Tavanomainen ruokapäivä:

- lounas ruokaisa salaatti tai keittoa, leipää

- välipala jogurtti, mysliä ja marjoja, tai puuroa marjoilla, tai pari voileipää

- päivällinen kunnon annos lämmintä ruokaa, jälkiruokaa, joskus viiniäkin

Makeaan minulla ei ole ollut koskaan erityistä himoa. Nautin hyvästä jälkiruuasta mutta karkista esimerkiksi en edes pidä, enkä makeista leivonnaisista. Ainoa paheeni on alkoholi, jota pari kertaa kuussa vedän 10-15 annosta kännäilyiltana.

Vierailija
259/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama homma, painan 57kg yleensä, nyt vaaka näyttää 59kg ja se on sellanen juttu että nämä 2 kiloa lähtee!!!... en halua päästää itseäni plösähtämään tämän enempää kun kesäkin tulossa...

Vierailija
260/280 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni on että karppaaminen auttaa nälänhallintaan. Muuten on mielitekoja koko ajan.

Se joka täyttää pian 68.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi