Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanheneminen ja kauneuden katoaminen

Vierailija
14.01.2024 |

Miksi sitä ei silloin tajunnut? Neljänkympin iässä olen näkymätön ja ilmaa. Toisaalta ei se elämä nuorena ollut aina helppoa ja sai miettiä ihmisten motiiveja.

Silti oma rapistuminen harmittaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä käy, jos ulkoinen kauneus ja sen vaaliminen on ajanut sisäisen kauneuden ja luonteen jalostamisen edelle

Vierailija
2/13 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh ja pöh! Kukaan ei rapistu vielä 40-vuotiaana, ellei sitten sairasta jotain tosi kuluttavaa sairautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen nelikymppisiä, jota näyttävät paremmilta kuin useimmat parikymppiset, joten nyt kyllä ihmetyttää tämä koko aloitus. Toki, jos käyttää vain sitä Niveaa, ei harrasta liikuntaa, syö mitä sattuu, käyttää viinaa ja tupakkaa niin tulos on vastaava. Myös miehillä. 

Vierailija
4/13 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu nyt itsestäsi vaan AP; 

elintapasi vaan näkyvät, ei muuta.

Vierailija
5/13 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet perustanut itsetuntosi miesten huomiolle, niin ei ihme että on rankkaa. 

Kannattaa oikeasti miettiä, ketä varten täällä eletään: muita ihmisiä vartenko? Jokainen vanhenee, jos saa elää niin pitkään. Ihan jokainen. Minun mielestä olisi aika nostaa tikun nokkaan tämä, että naisen pitäisi aina ja ikuisesti näyttää ikäistään vähintään kymmenen vuotta nuoremmalta. 

En suostu. Ja sekään ei auta, että naistenlehdissä nostetaan jalustalle ne kauniisti harmaantuneet, edelleen kauniit naiset. Miehet sitten odottaa, että oma vaimo näyttää poikkeuksetta samalta. 

Vierailija
6/13 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä ei ole mitään syytä olla rapistunut, ainakaan iän puolesta. Olen itse 52 ja edelleen mielestäni hyvännäköinen. Tosin se vaatii enemmän vaivaa kuin parikymppisenä. 

Vierailija
7/13 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta.

En ole ikinä ollut kaunis mutta ihan mukavannäköinen kylläkin. 40v ei mitään iän merkkejä ulkonäössä, 50v niitä oli jonkinverran. Nyt kohta 60v alkaa ikä vasta oikeasti näkyä.

Vierailija
8/13 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun ei tarvii hätistellä tyyppejä.

T. Äkäinen rusina

Vierailija
9/13 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap elämäsi sisältö ollut lähinnä yhtä säntäilyä missikisasta toiseen ja miehestä toiseen? Ihan omituinen aloitus.

Vierailija
10/13 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55

Käyn salilla

Syön terveellisesti

Hoidan ihoa

Houdan hampaita

Syön estrogeenia.

Hiustentuuhennokset luonnollinen pituus väri

Kaunis luonnollinen meikki

Jos olet köyhä ja käytät alkoholia, käy kuten aapeelle.

Vierailija
11/13 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ei aikoinaan tajunnut? Että ihminen vanhenee? Mitä olisit tehnyt toisin jos olisit sen tajunnut aikaisemmin?

Mä olen aina tiennyt että ihminen vanhenee. Näkihän sitä jo nuorena vanhempia ihmisiä ja tiesi että sama on itselläkin edessä. 

Vierailija
12/13 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55

Käyn salilla

Syön terveellisesti

Hoidan ihoa

Houdan hampaita

Syön estrogeenia.

Hiustentuuhennokset luonnollinen pituus väri

Kaunis luonnollinen meikki

Jos olet köyhä ja käytät alkoholia, käy kuten aapeelle.

Olet ihan samassa kierteessä kuin ap. Ulkonäkö ja miesten huomio arvottaa sinut. Miksi? 

-ohis

Vierailija
13/13 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotus ja mielenrauha. Ei tarvitse enää turhista murehtia.