Vanheneminen ja kauneuden katoaminen
Miksi sitä ei silloin tajunnut? Neljänkympin iässä olen näkymätön ja ilmaa. Toisaalta ei se elämä nuorena ollut aina helppoa ja sai miettiä ihmisten motiiveja.
Silti oma rapistuminen harmittaa.
Kommentit (13)
Höh ja pöh! Kukaan ei rapistu vielä 40-vuotiaana, ellei sitten sairasta jotain tosi kuluttavaa sairautta.
Tunnen nelikymppisiä, jota näyttävät paremmilta kuin useimmat parikymppiset, joten nyt kyllä ihmetyttää tämä koko aloitus. Toki, jos käyttää vain sitä Niveaa, ei harrasta liikuntaa, syö mitä sattuu, käyttää viinaa ja tupakkaa niin tulos on vastaava. Myös miehillä.
Puhu nyt itsestäsi vaan AP;
elintapasi vaan näkyvät, ei muuta.
Jos olet perustanut itsetuntosi miesten huomiolle, niin ei ihme että on rankkaa.
Kannattaa oikeasti miettiä, ketä varten täällä eletään: muita ihmisiä vartenko? Jokainen vanhenee, jos saa elää niin pitkään. Ihan jokainen. Minun mielestä olisi aika nostaa tikun nokkaan tämä, että naisen pitäisi aina ja ikuisesti näyttää ikäistään vähintään kymmenen vuotta nuoremmalta.
En suostu. Ja sekään ei auta, että naistenlehdissä nostetaan jalustalle ne kauniisti harmaantuneet, edelleen kauniit naiset. Miehet sitten odottaa, että oma vaimo näyttää poikkeuksetta samalta.
Nelikymppisenä ei ole mitään syytä olla rapistunut, ainakaan iän puolesta. Olen itse 52 ja edelleen mielestäni hyvännäköinen. Tosin se vaatii enemmän vaivaa kuin parikymppisenä.
En ymmärrä aloitusta.
En ole ikinä ollut kaunis mutta ihan mukavannäköinen kylläkin. 40v ei mitään iän merkkejä ulkonäössä, 50v niitä oli jonkinverran. Nyt kohta 60v alkaa ikä vasta oikeasti näkyä.
Hyvä kun ei tarvii hätistellä tyyppejä.
T. Äkäinen rusina
Onko ap elämäsi sisältö ollut lähinnä yhtä säntäilyä missikisasta toiseen ja miehestä toiseen? Ihan omituinen aloitus.
Olen 55
Käyn salilla
Syön terveellisesti
Hoidan ihoa
Houdan hampaita
Syön estrogeenia.
Hiustentuuhennokset luonnollinen pituus väri
Kaunis luonnollinen meikki
Jos olet köyhä ja käytät alkoholia, käy kuten aapeelle.
Siis mitä ei aikoinaan tajunnut? Että ihminen vanhenee? Mitä olisit tehnyt toisin jos olisit sen tajunnut aikaisemmin?
Mä olen aina tiennyt että ihminen vanhenee. Näkihän sitä jo nuorena vanhempia ihmisiä ja tiesi että sama on itselläkin edessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 55
Käyn salilla
Syön terveellisesti
Hoidan ihoa
Houdan hampaita
Syön estrogeenia.
Hiustentuuhennokset luonnollinen pituus väri
Kaunis luonnollinen meikki
Jos olet köyhä ja käytät alkoholia, käy kuten aapeelle.
Olet ihan samassa kierteessä kuin ap. Ulkonäkö ja miesten huomio arvottaa sinut. Miksi?
-ohis
Helpotus ja mielenrauha. Ei tarvitse enää turhista murehtia.
Niin siinä käy, jos ulkoinen kauneus ja sen vaaliminen on ajanut sisäisen kauneuden ja luonteen jalostamisen edelle