Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat! Miten pysytte kokoajan kuosissa ja hyvässä kunnossa???

Vierailija
29.06.2019 |

Kaikki tuntemani ja tietämäni hoikat miehet kuin naiset pysyvät hoikkina, terveinä ja näyttävät AINA hyviltä. Miksi? Mitä syötte ja miten kuntoilette? Haluan itsekin pysyä aina hoikkana ja näyttää hyvältä. Syöttekö muuta kuin kasviksia ja juotte vettä ja lenkkeilette 24/7?

Kommentit (280)

Vierailija
201/280 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas,en harrasta liikuntaa.Samoissa mitoissa ollut 25 vuotta.

Syön kaikkea paitsi : sipsejä,pikaruokaa (kolmioleivät ja pizza) punaistalihaa sitten lapsuuden tai juo olutta ja viinejä.

Vierailija
202/280 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon niin köyhä ettei varaa syödä :D Painoni heittelee 46-48kg välillä, olen 164cm pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/280 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yleensä ekan kerran vasta 13-14 aikaan, ei ole koskaan nälkä aiemmin.

Mitään rajoituksia ei ole ruokavaliossa, herkuttelenkin joka päivä. Kaloreita ei vain ”ehdi” todennäköisesti kertyä liikaa, koska aloitan niin myöhään.

Ja tämä rytmi tullut siis ihan luonnostaan ja ollut näin siitä asti, kun olen itse voinut ruokailuistani päättää, eli lapsuuden jälkeen.

Vierailija
204/280 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama,en ole koskaan syönyt aamuisin.Iltapäivästä eka syönti.Illalla jtn jos on nälkä.

Ei liikuntaa,siinä vasta nälkä tulisi.

Vierailija
205/280 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan nykyään pätkäpaastoksi kun aloittaa syömisen vasta iltapäivällä. Hyvä painonhallintakeino.

Vierailija
206/280 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v, 173cm 59kg

Arkiaamuisin en syö mitään. Juon vaan kahvia maidolla. Viikonloppuaamuisin syön maustamatonta jugurttia ja mysliä.

Lounaalla aina puolet lautasesta kasviksia ja hiilaria vain vähän.

Esimerkiksi salaatin lisäksi: yksi keskikokoinen peruna ja kauhallinen linssikastiketta tai 100g lohta. Ohessa näkkäri ja lasi vettä.

Välipala maustamaton jugurtti ja mysli ja hedelmä.

Illallinen on päivän viimeinen ateria ja se on samankaltainen kuin lounas.

En syö juuri koskaan makeaa, koska en millään muotoa himoitse sitä.

Noin kerran viikossa syön pizzaa, heseruokaa tms. Pizzasta jää aina 1/3, koska ei vaan mahdu. Hesessä syön juustoaterian.

Kaljaa juon viikonloppuisin useamman annoksen.

En urheile, mutta työssäni kävelen paljon.

Vierailija
207/280 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan voi syödä mitä tahansa lihomatta, enkä usko "geeneihin", ihan elämäntavoista kiinni.Sori

Olen seurannut sivusta muutamaa hoikkaa ystävääni, sekä useita sukulaisia vuosikaudet.Tässä teesit

Syövät säännöllisesti: aamupala, (aamupäivän välipala), lounas, iltapäivän välipala,p äivällinen iltapala

Annokset kohtuullisia, ei mitään mättöannoksia

Kasviksia menee paljon

Pehmeitä rasvoja: pähkinät, siemenet, margariini, oliiviöljy, avokado

Täysjyväviljaa: ruisleipä , kaura, yleensä

Herkuttelevat säännöllisesti, mutta pienesti

Säännöllinen ruokarytmi arkena ja viikonloppuna ja lomalla

Vierailija
208/280 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kukaan voi syödä mitä tahansa lihomatta, enkä usko "geeneihin", ihan elämäntavoista kiinni.Sori

Olen seurannut sivusta muutamaa hoikkaa ystävääni, sekä useita sukulaisia vuosikaudet.Tässä teesit

Syövät säännöllisesti: aamupala, (aamupäivän välipala), lounas, iltapäivän välipala,p äivällinen iltapala

Annokset kohtuullisia, ei mitään mättöannoksia

Kasviksia menee paljon

Pehmeitä rasvoja: pähkinät, siemenet, margariini, oliiviöljy, avokado

Täysjyväviljaa: ruisleipä , kaura, yleensä

Herkuttelevat säännöllisesti, mutta pienesti

Säännöllinen ruokarytmi arkena ja viikonloppuna ja lomalla

Totta on että jos syö aamusta iltaan herkkuja ja istuu koko päivän sohvalla tekemättä mitään, kuka tahansa lihoo! Geenit vaikuttavat vain siihen, kuinka paljon lihoo. Toiset enemmän ja toiset vähemmän.

Vierailija
209/280 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lihaskunto pitää hoikempana. Eräretkeily, sienestys, koiran kanssa ulkoilu.

Oikeat annoskoot. Paleota!

Sinccis

Vierailija
210/280 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäseneni ovat kaikki tosi hoikkia. Äiti sanoi aina, että meillä on hoikkuus geeneissä. Kuitenkin aikuisiällä olen huomannut, että kyse on muustakin kuin geeneistä.

Olen ainoa meistä, joka on taipuvainen lihomaan. Olen myös ainoa, joka on oppinut nauttimaan ruuasta ja ruuanlaitosta.

Koko muu perhe pitää syömistä lähinnä ankeana välttämättömyytenä ja syövät lähinnä leipää ja sokerimuroja. Hoikkina pysyvät kyllä, ja pysyin itsekin lapsena tuolla ruokavaliolla. Nykyisin itse mielummin nautin elämästä ja hyvistä ruuista. Toki kohtuudella. Mutta ei hoikkuus aina ole pelkästään terveellistä, osa voi pysyä hoikkana hyvin epäterveellisillä tavoilla.

Vierailija
211/280 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, minä kerron jos jotakuta yksittäisen ihmisen määrät kiinnostaa. Aamiaiseksi syön kulhollisen kreikkalaista jogurttia, johon laitan päälle 2 ruokalusikallista itse tekemääni sörsseliä (pellavajauhe, chia, hamppu, maca, auringonkukansiemenet), päälle mustikoita. Aamulla ei ole koskaan nälkä joten tämä riittää. Aamiaista en silti koskaan jätä myöskään väliin. Juon myös noin puoli litraa kahvia soijakermalla aamulla.

Lounaaksi vedän ison smoothien, johon tulee kaikenlaista (banaani, puolikas avocado, sellerinvarsi, kalea, muuta vihreää, inkivääriä, papaijaa yms) Työskentelen välillä kotoa joten tämä mahdollista. Jos en ole kotona, saatan syödä jonkun täytetyn bagelin tms.

Illalliseksi syön ison annoksen jotain kunnon ruokaa, makaroonilaatikkoa, lihapullia ja kukkakaalimuusia, bataattilaatikkoa tms, jotain täyttävää joka tapauksessa ja syön myös jauhelihaa usein noissa ruoissa. Pyrin kokkaamaan itse niin usein kun pystyn, en syö eineksiä paitsi välillä tekee mieli nakkeja ja sitten syön niitä. Jos syön ulkona, syön sushia tai lohta ja kasviksia tms. Päälle usein vihreä tee (kotona) niin ei tee mieli syödä ihan hirveästi. Välillä jos on tosi nälkä, syön päälle vielä leivän, jossa päällä voita juustoa metukkaa ja kananmunaa.

Illalla herkkuhetkeen voi kuulua popkornia (ei lihota!), tai kasvischipsejä tai tummaa suklaata tai jäätelöä. Joskus kun on herkkuhimo, syön kunnon suklaata eli vaikka Marabouta (ei koko levyä!) tai muffinsin. Joskus illalla myös mysliä.

Näillä tulen toimeen hyvin. Huomio: tällä ruokavaliolla en siis laihdu, mutta en myöskään liho. Jos haluan laihtua, kaikki herkut pois eli illalla vaan popcornia tai kippo mysliä tai vaikka vaan vesimelonia.

Kuulostaa hyvin samalta kuin oma ruokavalioni. Olet selvästi perillä asioita. Oletko mies vain nainen? M40

Nainen olen, mutta keskivertomiehen pituinen (174 cm). N45

Vierailija
212/280 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka. Liikun melko vähän, mutta pyrin ainakin pienen kävelylenkin tekemään joka päivä. "Salaisuuteni" on varmasti lähinnä annoskoossa. Syön nimittäin mitä ikinä milloinkin haluan. Jotain makeaa joka päivä ja ihan tavallista kotiruokaa muuten. En rajoita syömisiäni millään tavalla. Kuitenkin uskon, että jos kaloreita laskettaisiin, niin ne jäävät kohtuulliselle tasolle. Syön melko pieniä annoksia ja tulen niistä täyteen. Ruoka ei ole koko ajan mielessä, vaikka toki ruuasta pidänkin. Tykkään aika kapeasta ruokavalikoimasta ja paljon esim. salaateista. Saatan syödä viikon joka päivänä saman kanasalaatin :) Eli jonkinlainen mielikuvituksen puute ja välinpitämättömyys ruuan suhteen. En saa siitä kovia kiksejä. Kun haluan makeaa, se tarkoittaa suurinpiirtein tiettyä suklaapatukkaa tai tiettyjä irtokarkkeja. En ole vaihtelunhaluinen enkä jaksa panostaa ruokaan.

Vierailija
213/280 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kahvia täysmaidolla, lounaaksi ja päivälliseksi reiluhko annos kasvispainotteista vaihtelevaa ruokaa. Päivän aikana reilusti vettä, suhteellisen fyysinen työ ja liikuntaa vapaa-ajalla noin neljä kertaa viikossa lenkkeilyn/joogan/pilateksen/tanssin/uinnin muodossa. Lisäksi iloinen ja positiivinen asenne elämään - sekä aktiivinen seksielämä. ;)

Vierailija
214/280 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön päivässä 500-800 kaloria, en ole syönyt sokeria viiteen vuoteen, en juo mitään muuta kuin vettä ja käyn salilla vähintään tunnin 5 päivää viikossa. Kesäisin myös kävelen töihin 6km suuntaansa. Olen 150cm ja painan 42kg.

Vierailija
215/280 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oppinut ikinä lapsuudenkodissani napostelemaan tai syömään turhaa höttöruokaa. Teininä ja aikuisena olen kuullut paljon ihmettelyä, että kuinka voi olla mahdollista etten ole koskaan syönyt kebabia, nugetteja tai pekonia. Tai kuinka voi olla että olen syönyt pikaruokaa vain kahdesti elämässäni. Näin esimerkiksi. Minulle on aivan kummallinen ja vieras ajatus, että jääkaapissa olisi kokista, kuiva-ainekaapissa karkkikätkö odottamassa tai pakastimessa jäätelöpaketti. Tätä on hankalaa edes selittää, mutta olen huomannut, että em. asiat ovat monelle aivan arkipäivää ja normaalia. Niin normaalia, ettei sitä edes huomata itse. Ja miten moni huijaa itseään "en ole herkutellut aikoihin, nyt olen ansainnut rivin suklaata". Aikoihin? Viikkoonko? Todella usealla on havaintoni mukaan opittu tapa palkita itseään ruoalla vaikkapa työhaastattelun, pitkän työputken tai hankalan tentin jälkeen. En syyllistä ketään, tämä on vain havaintoni.

Nyt aikuisena olen "opetellut" syömään herkkuja yms. enemmän, mutta siltikin keskivertoa todellakin vähemmän. Uskon että tämä perusruokavalio on suuri tekijä. En syö käytännössä mitään, missä on lisättyä sokeria, paljon suolaa tai kovaa rasvaa. Tämä ei aiheuta minulle hankaluuksia ja mielitekoja, vaan - kuten sanoin - on lapsena omaksuttu elämäntapa. Jos haluatte jotain konkretiaa, niin esimerkiksi sipsejä olen syönyt viimeksi useita vuosia sitten. Pikaruokaa olen syönyt viimeksi teininä. Karkkia syön ehkä kahdesti vuodessa. Alkoholia en käytä.

Syön aamupalan, kaksi lämmintä ateriaa, välipalan ja iltapalan. Aina kun on vain mahdollista, syön kolmen tunnin välein jotain, ettei verensokeri laske liian alas. Pidän kiinni omasta unentarpeesta, ja mikään ei mene nukkumisen edelle. Sille on aina löydyttävä aikaa. Jos univajetta syystä tai toisesta kertyy, korvaan sen mahdollisimman pian. Olen aika aktiivinen puuhastelija, en todellakaan mikään sohvalla löhöäjä. Liikuntaa tulee harrastettua hyvin vaihtelevasti, riippuen kulloisestakin elämäntilanteesta. Matkat töihin ja kouluun (noin 6km päivässä) kuljen pyörällä tai kävellen. Kuntosalilla käyn 2-4 kertaa viikossa bodausmielessä. Nyt teen todella fyysistä, raskasta työtä, joten energiaa ja aikaa salilla käymiseen riittää 0-2 krt viikossa. En ota stressiä tällaisista asioista. Teen sitä, mikä milloinkin tuntuu hyvältä. Kesällä tykkään tehdä 20-30 km pyörälenkkejä, talvella taas hiihdän 1-2h lenkkejä.

Vierailija
216/280 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisit sinäkin, kun et tunkisi sitä ruokaa turp aasi yhtenään, vaan tekisit jotain muutakin.

Lisäksi nämä läs kit pupeltavat halpaa sapuskaa missä on valtavasti energiaa.

Vierailija
217/280 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva kuulla teidän annosesimerkkejä jonkun päivän ajalta, että mitä nuo päivän ateriat sisältää. Esim onko aamupala munakas ja appelsiini vai puuro, leipä, kananmuna ja hedelmä. Eli nuo pelkät ateriat ei kerro oikein mitään, niin kiva ois kuulla tarkemmin.

Ok, minä kerron jos jotakuta yksittäisen ihmisen määrät kiinnostaa. Aamiaiseksi syön kulhollisen kreikkalaista jogurttia, johon laitan päälle 2 ruokalusikallista itse tekemääni sörsseliä (pellavajauhe, chia, hamppu, maca, auringonkukansiemenet), päälle mustikoita. Aamulla ei ole koskaan nälkä joten tämä riittää. Aamiaista en silti koskaan jätä myöskään väliin. Juon myös noin puoli litraa kahvia soijakermalla aamulla.

Lounaaksi vedän ison smoothien, johon tulee kaikenlaista (banaani, puolikas avocado, sellerinvarsi, kalea, muuta vihreää, inkivääriä, papaijaa yms) Työskentelen välillä kotoa joten tämä mahdollista. Jos en ole kotona, saatan syödä jonkun täytetyn bagelin tms.

Illalliseksi syön ison annoksen jotain kunnon ruokaa, makaroonilaatikkoa, lihapullia ja kukkakaalimuusia, bataattilaatikkoa tms, jotain täyttävää joka tapauksessa ja syön myös jauhelihaa usein noissa ruoissa. Pyrin kokkaamaan itse niin usein kun pystyn, en syö eineksiä paitsi välillä tekee mieli nakkeja ja sitten syön niitä. Jos syön ulkona, syön sushia tai lohta ja kasviksia tms. Päälle usein vihreä tee (kotona) niin ei tee mieli syödä ihan hirveästi. Välillä jos on tosi nälkä, syön päälle vielä leivän, jossa päällä voita juustoa metukkaa ja kananmunaa.

Illalla herkkuhetkeen voi kuulua popkornia (ei lihota!), tai kasvischipsejä tai tummaa suklaata tai jäätelöä. Joskus kun on herkkuhimo, syön kunnon suklaata eli vaikka Marabouta (ei koko levyä!) tai muffinsin. Joskus illalla myös mysliä.

Näillä tulen toimeen hyvin. Huomio: tällä ruokavaliolla en siis laihdu, mutta en myöskään liho. Jos haluan laihtua, kaikki herkut pois eli illalla vaan popcornia tai kippo mysliä tai vaikka vaan vesimelonia.

Miksiköhän sain alapeukun, hmm.. Pituus 174 cm, en käy vaa'alla joten painoa en tiedä, mutta vaatekoko S ja farkkujen tuumakoko 26/27.

No olisiko vaikka siksi, että olet kirjoittanut viestiisi ihan idioottimaisia asioita, kuten että "popkornit eivät lihota". Ei ole erikseen olemassa mitään lihottavia tai ei-lihottavia ruokia, vaan mitä tahansa syömällä voi laihtua tai lihoa riippuen kokonaisenergiansaannista. Kale on muuten suomeksi ihan lehtikaali.

Vierailija
218/280 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen hiilihydraatteja, mutta en rasvoja niinkään, enkä edes tyydyttynyttä rasvaa. Hiilareita syön yleensä max.  50-100 g päivässä tai vähemmänkin. 100g hiilareitakin olisi jo useita paloja leipää päivässä, joten ei siinä tarvitse luopua leivästä edes, joka on herkkua. Syön myös kohtuullisen kokoisia annoksia, niihin tottuu. En syö koskaan esim. perunalastuja, se on kohdallani helppoa, koska ne ei ole koskaan himottaneet minua. Sen sijaan syön parin kerran tai pari kuussa suolapähkinöitä, joita voisin syödä rajattomasti maun puolesta, niissä ei kuitenkaan ole hiilareita juurikaan. Limsaa en juo ollenkaan, en ole pulloakaan ostanut moneen vuoteen.

Vierailija
219/280 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva kuulla teidän annosesimerkkejä jonkun päivän ajalta, että mitä nuo päivän ateriat sisältää. Esim onko aamupala munakas ja appelsiini vai puuro, leipä, kananmuna ja hedelmä. Eli nuo pelkät ateriat ei kerro oikein mitään, niin kiva ois kuulla tarkemmin.

Miksiköhän sain alapeukun, hmm.. Pituus 174 cm, en käy vaa'alla joten painoa en tiedä, mutta vaatekoko S ja farkkujen tuumakoko 26/27.

No olisiko vaikka siksi, että olet kirjoittanut viestiisi ihan idioottimaisia asioita, kuten että "popkornit eivät lihota". Ei ole erikseen olemassa mitään lihottavia tai ei-lihottavia ruokia, vaan mitä tahansa syömällä voi laihtua tai lihoa riippuen kokonaisenergiansaannista. Kale on muuten suomeksi ihan lehtikaali.

Solut eivät käytä kaikkia ruoka-aineita - niiden energiaa - aivan samalla tavalla ja ihmistenkin välillä voi olla eroja.

Vierailija
220/280 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö viljaa. En syö juuri koskaan herkkuja, kun ei tee mieli. Jos tekee mieli, niin syön. En juo limppareita.

Syön hyvin mutta aika vähän kerralla, ei vaan mahdu enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä