Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat! Miten pysytte kokoajan kuosissa ja hyvässä kunnossa???

Vierailija
29.06.2019 |

Kaikki tuntemani ja tietämäni hoikat miehet kuin naiset pysyvät hoikkina, terveinä ja näyttävät AINA hyviltä. Miksi? Mitä syötte ja miten kuntoilette? Haluan itsekin pysyä aina hoikkana ja näyttää hyvältä. Syöttekö muuta kuin kasviksia ja juotte vettä ja lenkkeilette 24/7?

Kommentit (280)

Vierailija
1/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään hyvin, eikä suinkaan pelkkiä kasviksia eikä kevytruokaa ja liikutaan tarpeeksi, eikä siinäkään mennä liiallisuuksiin.

Vierailija
2/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä kiinni ainakin minulla. Liikun nimittäin vain työmatkat (30min suuntaansa) ja kerran viikossa käyn tanssitunnilla. Syömisetkin ovat useimmiten kaukana terveellisestä. Sipsipussi nytkin tuossa vieressä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni on paljon noita hoikkia ja kiinteitä. Osa kuntoilee, osa ei. Ja kaikki syövät ihan mitä sattuu, välillä kasviksia, välillä eineksiä ja karkkeja. Yhteistä kaikille on se, että kilokaloreiden pidempiaikainen saanti suhteessa kulutukseen on pientä. Vaikka välillä vedetään herkkuja tai mättöä, niin välillä ollaan luonnostaan päivä tai pari (lähes) syömättä. Geeneistä on kyse tuon ruokahalun suhteen. Sain itseni hoikaksi kyttäämällä pilkuntarkasti syömisiäni ja liikkumalla hirveästi, mutta minulla onkin "läskigeenit".

Vierailija
4/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnosta on en tiedä, mutta kuoseissa pysyminen kyllä onnistuu ongelmitta.

Vierailija
5/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan ainakin kiittää geenejä. Syön paljon, mutta säännöllisesti ja aika terveellisesti. En juo mehuja, limuja yms., mutta suklaa ja viini ovat paheitani. Pidän liikunnasta. Mikään ei nollaa päätä paremmin kuim jumppa tai hikilenkki. Ehkä näillä kilot pysyy kurissa tällä +40 tädillä :)

Vierailija
6/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan kuluneet ohjeet: syö riittäväsi ja monipuolisesti, liiku riittävästi, nuku riittävästi ja vältä stressiä. Ei se sen kummempaa vaadi. 

Vierailija
7/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä vähän. Mistään muusta se ei ole kiinni. Välillä voi herkutella, kunhan vaan kokonaiskalorimäärä pysyy pienenä.

Jos menis yhtenä päivänä vähän yli, niin sit seuraavana syö vähemmän.

Vierailija
8/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "salaisuus" on ehkä se että en stressaa enkä mieti asiaa ollenkaan. Käyn jumpassa tai pilateksessa kun siltä tuntuu ja sitten välillä en ollenkaan. Syön terveellisesti kun siltä tuntuu ja välillä vedän suklaata, muffareita ja jäätelöä. Luulen että keho jotenkin itsesäätelee itseään kun sen antaa. Toki saan varmasti myös kiittää geenejäni, että tämä ei ole vaikeaa.

Joskus olen halunnut myös laihduttaa, jotta olisin ns mallikokoinen nollakokoinen ja se ei sovi ollenkaan, koska silloin alan stressata ja ajatella sitä kautta, että minussa on jotain vikaa. Tällaisesta ajattelumallista seuraa ahdistus eli ei kiitos. S-koko saa kelvata, niin itselleni kuin muille.

Vierailija
9/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti syön sopivasti suhteessa elämäntapoihini. Liikun paljon. En mitenkään systemaattisesti tai kurinalaisesti vaan mieleni mukaan. Löhöilen jos siltä tuntuu, mutta kun lähden ulos siellä saattaa mennä monta tuntia ja kilometrejä kertyä useita kymmeniä (juosten, kävellen, pyöräillen, rullaluistellen, ym.) Kesäaikaan paino jopa tippuu, vaikka syön aivan älyttömiä määriä. Tykkään kevyestä kasvisruuasta, mutta herkuttelen melkein päivittäin rasvaisella, suolaisella ja sokerisella mätöllä.

Vierailija
10/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofiani, jolla olen pysynyt hyvässä kunnossa yli 10 vuotta.

-Syön kaksi annosta kasviksia/hedelmiä joka aterialla. Loput proteiinia ja hyvälaatuista hiilaria. Kun pistää noita kasviksia tarpeeksi, ei tule syötyä liikaa lihottavia juttuja. En osta mitään tuotteita, missä on lisättyä sokeria. Ostan kyllä sokeria ja lisään sitä itse ruokaan kohtuudella. Ostan säännöllisesti myös herkkuja, mutta ensisijaisesti syön vatsani täyteen ruokaa. En ikinä skippaa aamupalaa, lounasta ja välipalaa, ja huomaan että monet ylipainoiset tekevät niin. En ole koskaan dieetillä, mietin vaan mitä keho tarvitsee ja annan sille sitä.

-Harrastan vain sellaista liikuntaa, josta tykkään. En koskaan käy lenkillä, salilla, laske kaloreita, liiku laihtuakseni. Liikun, koska se on hauskaa, tulee hyvä mieli, opin uutta ja kehonkuvani paranee tämän oppimisen myötä. Tykkään joogasta ja tanssista, ja löysin ne kokeilemalla. En katso telkkaria tai harrasta muuta passiivista.

Vierailija
11/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun paljon, herkuttelenkin, mutta katson, että ruokailen pääosin terveellisesti ja noudatan tylsää ruokailutahtia: aamupala, lounas, välipala, päivällinen iltapala. Jos painoa tulee +2kg niin laihdutan sen heti pois, jätän valkoisen sokerin ja valkoisen viljan hetkeksi pois. Ei oo vaikeeta. 

Vierailija
12/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömällä vähän. Mistään muusta se ei ole kiinni. Välillä voi herkutella, kunhan vaan kokonaiskalorimäärä pysyy pienenä.

Jos menis yhtenä päivänä vähän yli, niin sit seuraavana syö vähemmän.

Nälkäkuurilla saa useimmiten vain aineenvaihduntansa sekaisin ja painon ennemminkin nousuun kuin laskuun. Kun syö joka päivä riittävän paljon, pysyy aineenvaihdunta kunnossa ja painokin kurissa. Lisäksi toki liikunta, lepo ym. perusasiat kuntoon. 

Vierailija
13/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Oon aina saanut syödä melkein mitä vaan lihomatta. No, nyt kun alkaa 40 häämöttää niin vähän joutuu jo tarkkailemaan, mutta nytkin on hamppariateria tuloillaan ja päivällä söin pari isoa leivosta.

En liiku juuri ollenkaan, autolla kuljen työmatkatkin.

Vierailija
14/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan liikuntaa, en voi olla muutamaa päivää kauempaa liikkumatta.

Lisäksi käyn vaa’alla joka aamu joten tiedän missä mennään.

Tykkään myös kasviksista, vihanneksista, kanasta, rahkasta... joten suht terveellinen ruokavalio ei ole ongelma.

Vierailija
15/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syödään hyvin, eikä suinkaan pelkkiä kasviksia eikä kevytruokaa ja liikutaan tarpeeksi, eikä siinäkään mennä liiallisuuksiin.

Mitä syötte ja mitä liikuntaa harrastatte? En syö eineksiä enkä makeaa mutta nukun liian vähän. Haluan olla hoikka, terve ja näyttää hyvältä aivan kuten tekin!

Vierailija
16/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva kuulla teidän annosesimerkkejä jonkun päivän ajalta, että mitä nuo päivän ateriat sisältää. Esim onko aamupala munakas ja appelsiini vai puuro, leipä, kananmuna ja hedelmä. Eli nuo pelkät ateriat ei kerro oikein mitään, niin kiva ois kuulla tarkemmin.

Vierailija
17/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla isoin tekijä tietysti on perusjärkevä ruokavalio. Lisäksi olen aktiivinen läpi päivän, kävelen ja puuhailen paljon.

Vierailija
18/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä syötte ja mitä liikuntaa harrastatte? En syö eineksiä enkä makeaa mutta nukun liian vähän. Haluan olla hoikka, terve ja näyttää hyvältä aivan kuten tekin!

Aloita sitten siitä, että nukut tarpeeksi. Riittävä lepo on avainasia hyvinvoinnin ja myös painonhallinnan kannalta. 

Vierailija
19/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn kokoajan kuosissa tietysti kokoamalla.

Vierailija
20/280 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikat on eri näkösiä.. ei kaikki hoikat näytä hyvältä :D paitsi toki jos omasta mielestäs hoikkuus on tie hyvältä näyttämiseen, ihan sama minkä näkönen ihminen on.. nii sit. :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi