Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peseekö teidän 13v itse vaatteensa?

Vierailija
26.05.2006 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kamalaa!

Vierailija:

imuroidaan ja sen jälkeen pestään lattiat...

ei ollu kukaan koskaan sanonu tai opettanu, ei ollu koskaan siivonnut kotonaan.

Minä pyyhin ensin lattiat ja sitten mopilla kerätyt roskat. Ja minun äitini on pakottanut minut tekemään kotitöitä heti, kun nousin seisomaan.

Vierailija
42/48 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä suurta opettamista sitten enää tarvita, että heittävät ne koneeseen ja koneen pyörimään. Hmm.. pitääkin harkita jos isommalle opettaisi :o))))

Kyllä lasten on hyvä oppia kotityöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennän edellistä.

Vierailija
44/48 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneen käytön hän osaa, oli lukenut sen ohjekirjasta (kuten muuten minäkin silloin kun sain tuon koneen, joka meillä on tällä hetkellä) kun oli kerran pitänyt pestä sellaista pyykkiä, jota minä en ollut huomannut pestä.

Vierailija
45/48 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lattia on likainen ja sitä mopilla vetelet niin likahan vaan kokoajan sottaa lattiaa enemmän. En ymmärrä tota tapaa

Vierailija
46/48 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teini-ikäinen lapsi vain katselee vierestä kun äiti siivoaa tai tekee kotihommia, on jotain hassua ajatusmaailmassa. Miksei teini voi auttaa?

Nyt täällä osa yrittää selittää, ettei ole tarvinnut tehdä kotona mitään ja silti osaa hoitaa oman kotinsa aikuisena. Oletteko ihan varmoja? Kuka sen teille on kertonut? Minäkin olen mielestäni maailman paras puutarhuri - ai mistäkö sen tiedän - koska itse sanon niin, olenhan oppinut katsomalla kun naapuri laittaa puutarhaansa. NOT....

Vierailija
47/48 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvinnut tehdä kotitöitä teininä.

Osaan silti siivota ja pestä pyykit. Itse asiassa meillä on siistimpää kuin monella muulla ystävälläni tai sukulaisellani.

Vierailija:

Jos teini-ikäinen lapsi vain katselee vierestä kun äiti siivoaa tai tekee kotihommia, on jotain hassua ajatusmaailmassa. Miksei teini voi auttaa?

Nyt täällä osa yrittää selittää, ettei ole tarvinnut tehdä kotona mitään ja silti osaa hoitaa oman kotinsa aikuisena. Oletteko ihan varmoja? Kuka sen teille on kertonut? Minäkin olen mielestäni maailman paras puutarhuri - ai mistäkö sen tiedän - koska itse sanon niin, olenhan oppinut katsomalla kun naapuri laittaa puutarhaansa. NOT....

Vierailija
48/48 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vaikean kautta opetella tekemään kaikkea. Mun oliu tosi vaikea oppia pyörittämään huushgollia siis eihän ne hommat vaikeita ole, mutta se, että ne jaksaa ja viitsii tehdä, ettei elä jatkuvassa kaaoksessa.