Jääkö miehet "peräkammarin pojiksi" koska rumatkin miehet haluaa kauniin naisen?
Olen huomannut mieheni kaveripiiristä, että nämä itse lihavat, vähän juntit ja alkoon menevätkin miehet kommentoivat vain kauniita naisia ja puhuvat miten kaunis ja kuuma joku oikeasti superkuuma nainen on. Näillä miehillä ei kuitenkaan koskaan ole tyttöystäviä eivätkä he baareissa tai tapahtumissa edes lähesty niitä taviksia tai ei niin viehättäviä naisia, joihin heillä saattaisi olla saumoja. Jättävätko he yrittämättä tasoisiaan naisia, koska haluaisivat sen kauniin vai miksi eivät yritä iskeä niitä tasoisiaan?
Kommentit (322)
On vaikeaa yliarvioida omaa tasoa, jos ei pidä itseään minkään tasoisena.
Vierastulokas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, tuskin se nainen elämänlaatuani niin merkittävästi nostaisi, että olisin valmis sietämään ne huonot puolet. Arvostan omaa tupaa ja lupaa nähtävästi liikaa. En siksi aktiivisesti hae enkä ketään iske. Näinkin on hyvä.
Miksi joillain miehillä on käsitys, että naiset on jotain pirttihirmuja, jotka vaan pilaa elämänlaatua? Toki oikeus kaikilla on elää elämäänsä itsekseen, jos ei halua tehdä missään kompromisseja tms.
Koska naiset nyt ovat suurelta osin hieman sellaisia. Hauskasti kuvittevelat myös olevansa jotain kotiasioiden sekä parisuhteiden asiantuntijoitakin, koska ovat naisia.
Liikaa siimaa, sanoisi menneiden aikojen viisaat miehet.
Kyllä sitä liikaa siimaa on erityisesti autisteilla joiden diagnoosi jo paljastaa kyvyttömyyden ihmissuhteiden arviointiin, ja silti he säännönmukaisesti kuvittelevat olevansa ihmissuhteiden ylimpiä asiantuntijoita. Johtunee siitä että normojen toiminta tuntuu heistä kovin kummalliselta koska eivät havaitse viestinnästä puoliakaan, ja silti kuvittelevat että normot näkevät maailman samalla tavalla kuin he. Joten siitä seuraa valtaisa tarve kouluttaa. Sama kuin värisokea kuvittelisi että kaikki näkevät maailman niin kuin hän ja värisokean näkökulmasta ihmiset toimisivat silloin oudosti, ja värisokea ravaisi ympäriinsä saarnaamassa oikeaa tapaa näkeä. Kuluuhan se elämä silläkin lailla, sitä en kiellä.
Mistä näitä naisia sitten tapaa? Olen täysin vieraantunut muista ihmisistä.
Kyllä ne ihan naisten yltiöpäisesti Tinderin ja sosiaalisen median kautta kasvaneiden egojen ja vaatimusten takia yksin ovat, naurattaa nämä esimerkit että pelkät missit kiinnostaisi, monelle kelpaisi millainen vaan nainen mutta minkäs teet kun naiset voivat sieltä Tinderistä pokata itselleen sen kaikkien muidenkin naisten unelmien kohteena olevan alfan viihdyttämään heitä vuorostaan jonkun aikaa. Niin ja naisten lihavuutta pitäisi tietenkin ihannoida ja katsoa läpi silmien mutta auta armias jos miehellä on vähänkään elintasokupua näkyvissä...
Tapakristillisyys laskussa, ja samoin on laita tapapariutumisen kanssa. Täysin luonnollinen modernin yhteiskunnan kehityssuunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
165 cm pitkä. Käyn salilla kolmesti viikossa.
165/62 ei ole ainakaan hoikka. BMI on jopa 23.
Kokeile pudottaa vaikka 7kg painoa alkuun niin varmasti miehet kiinnostuvat paremmin.
Ihan normaalipainoinen on noilla mitoilla. Tuo BMI taulukkohan on osoitettu ihan virheelliseksi. Lihas painaa myös enemmän kuin läski. Jos on lyhyt ja lihaksikas nii BMI näyttää helposti ylipainoa. Ei tuo taulukko ota huomioon kehonkoostumusta.
Se jos kirjoittajan mielestä epäviehättävä ja romuluinen nainen kirjoittaa innostuneen viestin niin se viittaisi siihen että profiili on periaatteessa kunnossa kun siitä joku innostuu. Mun veikkaus on se että mies on naismainen. Vastakohdat vetävät usein puoleensa. Geneettinen viisaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Ei sen yli-arvostetun kusisen suolenpätkän takia kannata riskeerata tulevaisuuttaan. Se on elämä pilalla jos joutuu elättämään akkaa ja kersaa, tai vielä pahempaa, tilanteeseen että joutuu ruokkoja maksamaan. Tuollaisissa tilanteissa se on sama kuin joku tulee sanomaan että sun palkastasi ja elintasostasi leikataan seuraavaksi ainakin 18 vuodeksi -25%. Eikä sinulla ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa asiaan vaan joudut tyytymään siihen mitä sinulle on just kerrottu. Käytännöllisesti se tarkoittaa verojen ja muiden pakollisten maksujen jälkeen, että saat tehdä samaisen ajan palkatonta pakkotyötä ilman että on juurikaan vaihtoehtoa. Sen samaisen ajan kun olet vain sen yhden kerran nuori ja tarkoitus olisi elää ja nauttia itse elämästä. Kuinka hyvältä diililta tuollainen mahtaa tuntua kun se osuu omalle kohdalle ?! Sitä voi, ja VARSINKIN naisten, kannattaa miettiä sitä pitkään ja hartaasti. Kannattaa miettiä_OIKEIN_ ajatuksen kanssa.
Sulla on pahoja puutteita ihmisen anatomian ymmärtämisessä.
Vai virtsaatko sinä peräsuolesta?
Tapu Tapu. Varmaankin läpsäyttelit itseäsi selkääsi kun hoksasit tämän epäkohdan. Tiedät kyllä mitä tuossa on tarkoitettu oikeasti.
Tuo ei ollut turhaa viisastelua, vaan kommenttisi "kusisen suolenpätkän" yliarvostuksesta kertoo, miten kerta kaikkiaan pihalla olet naisen anatomiasta. Kun asiaa kommentoitiin, reagointisi paljastaa, ettet edes tiedä, mikä meni vikaan. Ihan niin kuin joku sanoisi, että "minua ja muita miehiä ei kuule paljon kiinnosta suuteleminen, sellainen yliarvostettu vaikkuinen sierain, hyh". Kai siihen olisi pakko jonkun joskus puuttua.
Vielä rakentavuuden vuoksi: Vagina ei ole osa suolistoa, joka on ruoansulatuskanava. Se ei siis ole suolenpätkä, vaan ihan oma elimensä. Se ei myöskään ole "kusinen", koska se ei ole yhteydessä virtsarakkoon tai -putkeen, jolle on ihan oma reikänsä. Virtsaputken aukko ei muuten sekään sijaitse suolistossa. Kusista suolenpätkää ei siis edes ole (paitsi kuulemma suositun entisen tangolaulajan huumehuuruisissa kokoontumisissa).
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäävät/jättäytyvät ilman, koska eivät usko ketään saavansa.
Useimmiten se ei ole uskosta kiinni vaan ihan kokemukseen perustuvaa tietoa.
Mua jaksaa aina ihmetyttää miten kaavamaista on naisten kiinnostuminen.
Esim tinderissä, voin ennakoida kuka nainen kiinnostuu ja kuka ei.
Mätsään hyvännäköisen naisen kanssa, tiedän etukäteen että hän ei tule vastaamaan ja ei vastannut.
Mätsään sellaisen ok näköisen naisen kanssa, hän aloittaa vastauksen kertomalla että on lapsia. Eli hän vastasi vain koska on yh.
Mätsään perusnätin hoikan naisen kanssa, tiedän etukäteen että hän ei joko vastaa tai vastaa lyhyesti ilman todellista kiinnostusta.
Mätsään romuluisen epäviehättävän naisen kanssa, tiedän jo etukäteen että sieltä tulee innostunut pitkä viesti ja se sieltä tuli.
Ja minua ärsyttää tässä vaikka kuinka moni asia.
1. Laitat viestiä epäsopivalle naiselle, joka kiehtoisi, mutta tiedät jo etukäteen, ettette oikeasti sovi pariksi. Hänelle vaivaudut jopa laittamaan viestiä, vaikka tiedät ettet tule saamaan vastausta. Onko tämä vähän sama rituaali kuin lauantain lottokuponki?
2. Miten voit ajatella, että perusviehättävä nainen vastaa sinulle vain, koska on yh? Ehkä nainen halusi olla avoin elämäntilanteestaan heti alkuun eikä siihen liity sen enempää pääteltävää. Hänelle vaivauduit laittamaan viestin, hyvä sinä.
3. Ilmeisesti tuo sinusta perusnätti, hoikka nainen on sitten muiden mielestä hyvännäköinen ja edustaa ehkä muitakin asioita, jotka eivät välttämättä kohtaa sinun elämääsi vrt. golf/pleikka, pientalo/neukkukuutio jne.
4. Onko siis niin, että tälle naiselle et vaivaudu edes laittamaan viestiä vaan huvikseen mätsäilet? Vai laitat jotain viestiä, johon et edes halua vastausta ja katkeroidut siitä, kun joku käyttää sinuun aikaansa ja vaivaansa ja jolle sinä kelpaisit? Lakkaa haaskaamasta näiden naisten aikaa.
Koetko itsesi niin epämiellyttäväksi, että henkilö jolle sinä kelpaisit, on automaattisesti huono ja viallinen???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Ei sen yli-arvostetun kusisen suolenpätkän takia kannata riskeerata tulevaisuuttaan. Se on elämä pilalla jos joutuu elättämään akkaa ja kersaa, tai vielä pahempaa, tilanteeseen että joutuu ruokkoja maksamaan. Tuollaisissa tilanteissa se on sama kuin joku tulee sanomaan että sun palkastasi ja elintasostasi leikataan seuraavaksi ainakin 18 vuodeksi -25%. Eikä sinulla ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa asiaan vaan joudut tyytymään siihen mitä sinulle on just kerrottu. Käytännöllisesti se tarkoittaa verojen ja muiden pakollisten maksujen jälkeen, että saat tehdä samaisen ajan palkatonta pakkotyötä ilman että on juurikaan vaihtoehtoa. Sen samaisen ajan kun olet vain sen yhden kerran nuori ja tarkoitus olisi elää ja nauttia itse elämästä. Kuinka hyvältä diililta tuollainen mahtaa tuntua kun se osuu omalle kohdalle ?! Sitä voi, ja VARSINKIN naisten, kannattaa miettiä sitä pitkään ja hartaasti. Kannattaa miettiä_OIKEIN_ ajatuksen kanssa.
Sulla on pahoja puutteita ihmisen anatomian ymmärtämisessä.
Vai virtsaatko sinä peräsuolesta?
Tapu Tapu. Varmaankin läpsäyttelit itseäsi selkääsi kun hoksasit tämän epäkohdan. Tiedät kyllä mitä tuossa on tarkoitettu oikeasti.
Tuo ei ollut turhaa viisastelua, vaan kommenttisi "kusisen suolenpätkän" yliarvostuksesta kertoo, miten kerta kaikkiaan pihalla olet naisen anatomiasta. Kun asiaa kommentoitiin, reagointisi paljastaa, ettet edes tiedä, mikä meni vikaan. Ihan niin kuin joku sanoisi, että "minua ja muita miehiä ei kuule paljon kiinnosta suuteleminen, sellainen yliarvostettu vaikkuinen sierain, hyh". Kai siihen olisi pakko jonkun joskus puuttua.
Vielä rakentavuuden vuoksi: Vagina ei ole osa suolistoa, joka on ruoansulatuskanava. Se ei siis ole suolenpätkä, vaan ihan oma elimensä. Se ei myöskään ole "kusinen", koska se ei ole yhteydessä virtsarakkoon tai -putkeen, jolle on ihan oma reikänsä. Virtsaputken aukko ei muuten sekään sijaitse suolistossa. Kusista suolenpätkää ei siis edes ole (paitsi kuulemma suositun entisen tangolaulajan huumehuuruisissa kokoontumisissa).
T: Eri
Eikä se ollut naisilla niissä kokoontumisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeeks on menny. Kukaan ei kelpaa kenellekään. Ja jos kelpaa, niin tuokion vain. Sitten tulee ero. Tuo eron pelko ja ruokkojen maksumieheksi joutuminen ei innosta vakavampaan seurusteluun. Ulkonäöllä ei näissä asioissa ole niin suurta painoarvoa kuin luullaan.
Syyt ovat niitä joista edellisissä viesteissä kerrotaan.Juurikin näin. Ei sen yli-arvostetun kusisen suolenpätkän takia kannata riskeerata tulevaisuuttaan. Se on elämä pilalla jos joutuu elättämään akkaa ja kersaa, tai vielä pahempaa, tilanteeseen että joutuu ruokkoja maksamaan. Tuollaisissa tilanteissa se on sama kuin joku tulee sanomaan että sun palkastasi ja elintasostasi leikataan seuraavaksi ainakin 18 vuodeksi -25%. Eikä sinulla ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa asiaan vaan joudut tyytymään siihen mitä sinulle on just kerrottu. Käytännöllisesti se tarkoittaa verojen ja muiden pakollisten maksujen jälkeen, että saat tehdä samaisen ajan palkatonta pakkotyötä ilman että on juurikaan vaihtoehtoa. Sen samaisen ajan kun olet vain sen yhden kerran nuori ja tarkoitus olisi elää ja nauttia itse elämästä. Kuinka hyvältä diililta tuollainen mahtaa tuntua kun se osuu omalle kohdalle ?! Sitä voi, ja VARSINKIN naisten, kannattaa miettiä sitä pitkään ja hartaasti. Kannattaa miettiä_OIKEIN_ ajatuksen kanssa.
Tää on tätä tyypillistä miesten katkeraa tilitystä, kun ex vaimo ei viihtynyktään nyrki ja Hellan välis. Ja oli varmasti hirvee nalkuttava pirttihirmu, joka pakotti miestä imuroimaan tai apua jopa käymään ruokakaupas. Ja hitsi kun ei saanukaan enää lasten tulo jälkee vaan ryypätä 24h/7 vaan ois pitäny lapsiaki hoitaa. Kyynel. Eihän se mies niitä lapsia koskaan halunnut ja ei halua koskaan nähdäkään kun Stna niistä joutuu vielä eronki jälkee maksaa. Helkutti sentää.
Niin ehkä siihen on hyvät syyt miksi peräkammarin pojat on yksin ja ehkä niiden on viisasta pysyäkin yksin, koska muuten toteutuu yllä olevia tilanteita. Ei kaikista ole perhe-elämään tai edes parisuhteeseen. Kyl varmaan jollai vanhemmal sirkul on joku peräkammari pojan kans diili. Mut sirkkuki tajuu, ettei näis pojist miehii kasva ;)
Sinäkin kun sitä tunnut olevan joka alan ja kaiken kiistaton ammattilainen, niin kerro kuinka hitossa on mahdollista että kun käy töissä päivät, miten on mahdollista ryypätä 24/7 ? Kerro nyt ihmeessä ja vähän äkkiä sittenkin, koska ainakin minä haluan tietää kuinka se onnistuu. On nimittäin sellainen taito jonka minä ja moni muukin halutaan oppia, että voi tehdä ja käydä töissä ja ryypätä samaan aikaan ! Jos tuo on käytännössä mahdollista, niin sehän tarkoittaa että työviihtyvyys kyselyiden käyrät ampuvat katosta läpi. Ja ainakin omasta puolestani tuon ollessa mahdollista lähtisin joka aamu riemusta kiljuen töihin, kun tietäisi että pääsee työkavereiden kanssa ryyppäämään ja perseilemään työmaalle. Tuon taidon kun hallitsee, ei tarvitse kuin enää opetella nukkumaan seisaalta ja silmät auki niin ovet nirvanaan on auki !
Miten se sitten on maksan kanssa, miten se kestää 24/7 ryyppäämisen ? Onko tuollaisella tyypillä maksa jotenkin selässä olevan vetoketjun ja pikaliittimien perässä, että kun se alkaa piipittää siihen malliin että sokeat kävelee liikennevaloissa autojen alle, merkki siitä että vetoketju auki ja uusi tuores maksa tilalle että voi jatkaa ottamista ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile pudottaa vaikka 7kg painoa alkuun niin varmasti miehet kiinnostuvat paremmin.
Tässäpä tämä. 7 kg näkyy reiluna löysänä 165-senttisessä varressa. Itse olen aika läskin näköinen 172/70 mies. Joskus olin 8 kg kevyempi ja silloin olin normaalipainoisen näköinen.
"2. Miten voit ajatella, että perusviehättävä nainen vastaa sinulle vain, koska on yh? Ehkä nainen halusi olla avoin elämäntilanteestaan heti alkuun eikä siihen liity sen enempää pääteltävää. Hänelle vaivauduit laittamaan viestin, hyvä sinä."
Mies lienee jo pitkästi yli 30 v ja on katkera siitä että ikäisillään viehättävillä naisilla tuppaa olemaan jo tuossa iässä lapsia. Ja vielä katkerampi on siitä että joku epäviehättävämpi joka innostuu lapsettomasta ikäisestään miehestä ottaa yhteyttä sen jälkeen kun mies itse on omin pikku kätösin päättänyt naisen aikaa tuhlata. Elämä on helvetin vaikeaa ja raskasta kun siitä tekee itselleen sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä tämä. 7 kg näkyy reiluna löysänä 165-senttisessä varressa. Itse olen aika läskin näköinen 172/70 mies. Joskus olin 8 kg kevyempi ja silloin olin normaalipainoisen näköinen.
Jos miehet ovat noin pinnallisia, en missään tapauksessa * halua miestä * ala muokata itseäni kelvolliseksi.
Ihan sama, jos painat 70 kg, se ei vaikuta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ovat noin pinnallisia, en missään tapauksessa * halua miestä * ala muokata itseäni kelvolliseksi.
Joo en minäkään halua mennä töihin kun naiset on vaan rahan perään. Miltäs tuo kuulostaa? Samalta sinun mielestäsi kuin miesten mielestä tuo sinun perseilysi. Eli: En halua nähdä vaivaa kumppanini vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en minäkään halua mennä töihin kun naiset on vaan rahan perään. Miltäs tuo kuulostaa? Samalta sinun mielestäsi kuin miesten mielestä tuo sinun perseilysi. Eli: En halua nähdä vaivaa kumppanini vuoksi.
Mulle riittää, että tienaat kolmosella alkavan luvun, en vaadi kutosella alkavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää, että tienaat kolmosella alkavan luvun, en vaadi kutosella alkavaa.
Ja jos olet hyväsydäminen ja rehti ja turvallinen ja hyvää seuraa ja rakastat minua ja minä sinua, riittää oikeastaan kakkosellakin alkava. Ja noista luonnepiirteistä en oikeastaan edes halua tinkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, olet elämäntapatyötön ja ihmettelet miksi hoikat missit ei jonota ovella. Voi helvata miksi näihin edes vaivautuu vastaamaan.... Ylipäänsä jo tuo idea että mies menee töihin vain siksi että joku nainen huolii. Voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tasoja.
Ja ihan vain sattumalta rumat ja lihavat ressukat jäävät yksin. Olet naiivi.
Ehkä hän mielummin jatkaa terveellistä ja viihtyisää elämäänsä.