Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö miehet "peräkammarin pojiksi" koska rumatkin miehet haluaa kauniin naisen?

Vierailija
29.06.2019 |

Olen huomannut mieheni kaveripiiristä, että nämä itse lihavat, vähän juntit ja alkoon menevätkin miehet kommentoivat vain kauniita naisia ja puhuvat miten kaunis ja kuuma joku oikeasti superkuuma nainen on. Näillä miehillä ei kuitenkaan koskaan ole tyttöystäviä eivätkä he baareissa tai tapahtumissa edes lähesty niitä taviksia tai ei niin viehättäviä naisia, joihin heillä saattaisi olla saumoja. Jättävätko he yrittämättä tasoisiaan naisia, koska haluaisivat sen kauniin vai miksi eivät yritä iskeä niitä tasoisiaan?

Kommentit (322)

Vierailija
161/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran rumatkin miehet haluaa kauniita naisia, niin logiikkasi mukaan myös tavisnaiset jäävät yksin.

No siis lähtökohtaisesti ihmettelen sitä miksi nää miehet kommentoi ja puhuu vaan niistä oikeasti tosi kauniista naisista, mutta vuodesta toiseen ovat sinkkuna, eivät lataa tinderia tai tee mitään aloitteita tavallisia naisia kohtaan. Ap

Koska se kaunis nainen saa viisarin värähtämään. Siitä tässä on loppupeleissä aina kysymys. Kyllä rumatkin toki pariutuvat, mutta ovat selkeässä vähemmistössä suhteessa kauniisiin naisiin.

Vierailija
162/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165 cm pitkä. Käyn salilla kolmesti viikossa.

165/62 ei ole ainakaan hoikka. BMI on jopa 23.

Kokeile pudottaa vaikka 7kg painoa alkuun niin varmasti miehet kiinnostuvat paremmin.

Tässäpä tämä. 7 kg näkyy reiluna löysänä 165-senttisessä varressa. Itse olen aika läskin näköinen 172/70 mies. Joskus olin 8 kg kevyempi ja silloin olin normaalipainoisen näköinen.

Jos olet miehenä läskin näköinen 172/70 mitoissa, sulla ei ole lihasta oikeasti ollenkaan. Suosittelen liikuntaharrastuksen aloittamista ennemmin kuin laihduttamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile pudottaa vaikka 7kg painoa alkuun niin varmasti miehet kiinnostuvat paremmin.

Tässäpä tämä. 7 kg näkyy reiluna löysänä 165-senttisessä varressa. Itse olen aika läskin näköinen 172/70 mies. Joskus olin 8 kg kevyempi ja silloin olin normaalipainoisen näköinen.

Jos ei kukaan ole koskaan sinulle kertonut niin naisessa kuuluukin olla rasvaa noin 10% enemmän kuin miehessä. Naisen hormonitoiminta ei toimi ilman rasvaa. Esim fitnessurheilijat ovat vain sen yhden päivän kuivan rasvattomassa tilassa. Monet fitnessnaiset myös ottavat silikonit. Myös esim Victoria secret mallit paastoavat ennen näytöksiä jotta näyttäisivät "hyvälle". Jokainen voi sitten miettiä kuinka terve tämänhetkinen kauneusihanne on.

Vierailija
164/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tasoja.

Ja ihan vain sattumalta rumat ja lihavat ressukat jäävät yksin. Olet naiivi.

Naisista kyllä jää yksin helposti myös tarjahalosmaiset älykkäät, mutta epäseksikkäät naiset (eikä tarvitse olla edes niin älykäs ja niin epäseksikäs). Ei kai heitä kuitenkaan ressukoiksi luonnehdita? Ja tasottomiakin ovat oikeastaan vain parisuhdemarkkinoilla, parisuhteessakin ollessaan ihan tasokkaita puolisoita. 

Vierailija
165/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet ovat noin pinnallisia, en missään tapauksessa * halua miestä * ala muokata itseäni kelvolliseksi. 

Ihan sama, jos painat 70 kg, se ei vaikuta mihinkään. 

Joo en minäkään halua mennä töihin kun naiset on vaan rahan perään. Miltäs tuo kuulostaa? Samalta sinun mielestäsi kuin miesten mielestä tuo sinun perseilysi. Eli: En halua nähdä vaivaa kumppanini vuoksi.

Jaahas, olet elämäntapatyötön ja ihmettelet miksi hoikat missit ei jonota ovella. Voi helvata miksi näihin edes vaivautuu vastaamaan.... Ylipäänsä jo tuo idea että mies menee töihin vain siksi että joku nainen huolii. Voi luoja.

Woooosh. 

Vierailija
166/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran rumatkin miehet haluaa kauniita naisia, niin logiikkasi mukaan myös tavisnaiset jäävät yksin.

No siis lähtökohtaisesti ihmettelen sitä miksi nää miehet kommentoi ja puhuu vaan niistä oikeasti tosi kauniista naisista, mutta vuodesta toiseen ovat sinkkuna, eivät lataa tinderia tai tee mitään aloitteita tavallisia naisia kohtaan. Ap

Koska se kaunis nainen saa viisarin värähtämään. Siitä tässä on loppupeleissä aina kysymys. Kyllä rumatkin toki pariutuvat, mutta ovat selkeässä vähemmistössä suhteessa kauniisiin naisiin.

Ja silti miehet valittavat, että heillä on vaikeaa ja naisilla helppoa? Niin, koska se iso määrä naisia, joka ei värehditytä heitä, on heille näkymätöntä biomassaa. 

Naisilla on onneksi siinä mielessä helpompaa, että lähes mikä tahansa miehenkuvatus voi herättää halut, kunhan mies vaan osaa hommansa. 

Vierailija
167/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehelle liian kova isku myöntää viehättävyytensä puutteet ja yrittävät niin muille kuin ihan itselleenkin uskotella, että heillä on saumoja katselemalla ja kommentoimalla itseään selkeästi tasokkaampia vastakkaisen sukupuolen edustajia.

Näille pitäisi takoa realismia isolla hammerilla päähän, että sinulla ei ole mahiksia siihen hottistyttöön, unohda se haave ja siirry elämässäsi eteenpäin. Mutta entä jos kukaan ei ole antamassa sitä totuutta tästä asiasta? Sen takia nämä peräkammarinpojat jäävät siihen haavemaailmaansa, kun nykyaikana ei saa pahoittaa kenenkään mieltä.

Vierailija
168/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tasoja.

Ja ihan vain sattumalta rumat ja lihavat ressukat jäävät yksin. Olet naiivi.

Naisista kyllä jää yksin helposti myös tarjahalosmaiset älykkäät, mutta epäseksikkäät naiset (eikä tarvitse olla edes niin älykäs ja niin epäseksikäs). Ei kai heitä kuitenkaan ressukoiksi luonnehdita? Ja tasottomiakin ovat oikeastaan vain parisuhdemarkkinoilla, parisuhteessakin ollessaan ihan tasokkaita puolisoita. 

Tarja ei ole yksin, mutta sinä taidat olla. Ja syy on itsetunnossasi ja luonteessasi.

Vierailija
169/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet miehenä läskin näköinen 172/70 mitoissa, sulla ei ole lihasta oikeasti ollenkaan. Suosittelen liikuntaharrastuksen aloittamista ennemmin kuin laihduttamista. 

Ei jokaista miestä kiinnosta lihasten kasvatus. Se on aika marginaaliporukka. Jollain muulla liikuunalla kuin salilla käymällä lihasmassa ei kasva niin, että se jossain näkyisi. On valtavirtaa olla lihakseton, istumatöissä oleva mies.

T: Sama

Vierailija
170/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkin tajuaa, että peräkamarinpojat jäävät yksin kun eivät uskalla sieltä kamarista ulos.

NETISSÄ EI TAPAA KETÄÄN. Vain tapaamalla jonkun voi tavata jonkun. Netissä tapaavat vain ykköset ja nollat. Eli se siitä Tinderistä ja tasoista, stna.

Älkää ottako tuota peräkammarin poika sanaa niin kirjaimellisesti. Tarkoitan sillä maalaispoikia tai no miehiä, joilla ei ole ollut suhteita vastakkaiseen sukupuoleen vaikka ovat jo kolmekymppiset. Ap

Tämä on asenteellista nimittelyä mihin usein törmää puhuttaessa nuorista miehistä. Kolmekymppinen sinkku mies on "peräkammarin poika" riippumatta asumismuodosta, kun taas samanikäinen sinkkunainen on urbaani itsenäinen nainen, joka tekee mitä haluaa.

No, älä anna sen asenteellisuuden vaikuttaa. Sama juttu kuin iltapäivälehtien kanssa: Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
171/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet ovat noin pinnallisia, en missään tapauksessa * halua miestä * ala muokata itseäni kelvolliseksi. 

Joo en minäkään halua mennä töihin kun naiset on vaan rahan perään. Miltäs tuo kuulostaa? Samalta sinun mielestäsi kuin miesten mielestä tuo sinun perseilysi. Eli: En halua nähdä vaivaa kumppanini vuoksi.

Jaahas, olet elämäntapatyötön ja ihmettelet miksi hoikat missit ei jonota ovella. Voi helvata miksi näihin edes vaivautuu vastaamaan.... Ylipäänsä jo tuo idea että mies menee töihin vain siksi että joku nainen huolii. Voi luoja.

En ole elämäntapatyötön, vaan esitin sellaisen herättääkseni reaktion tuossa toisessa, joka ei jaksa tehdä mitään saadakseen parisuhteen. Ei ihme, että on jäänyt yksin.

Vierailija
172/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger-Arttu jankuttaa, osa 6782

Vierailija
173/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jokaista miestä kiinnosta lihasten kasvatus. Se on aika marginaaliporukka. Jollain muulla liikuunalla kuin salilla käymällä lihasmassa ei kasva niin, että se jossain näkyisi. On valtavirtaa olla lihakseton, istumatöissä oleva mies.

On valtavirtaa olla istumatöissä oleva nainen, jolla on rasvaprosentti normaali 25-33 % ja rasvasta osa jämähtää vyötärölle. 

Miksi jokaista naista pitäisi kiinnostaa pitää itsensä viidellä alkavassa painossa?

Vierailija
174/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asperger-Arttu jankuttaa, osa 6782

Tämä. Ja valmista ei tule ikinä.

Vierailija
175/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kekdkdkdkd kirjoitti:

3 lapsuudenaikaista kaveriani ovat kaikki sinkkuja ja ovat aina olleetkin. Ikää on 30-40 kaikilla ja mitään nättejä poikia ei meistä ole kukaan. Kyllähän me niitä kuumiksia kuumoiltiin silloin nuorempana ja rumempia ei edes vilkaistu. Tosin meille olisi kelvannut ns.perusnätitkin mutta eihän ne meistä ollut kiinnostuneita, kun ei mitään jänniä ja koneita oltu. Eipä voi naisia siitä syyllistää, jos ei rumat nörtit ole se juttu. Itse menin naimisiin kun löysin tarpeeksi nätin ja mukavan tyttökaverin, mutta kaverit tosiaan poikamiehinä vuodesta toiseen. Että näillä kokemuksilla sanoisin, että kyllä näinkin on.

Aika masentavaa ajatella, että ei-niin haluttavat miehetkin haluavat sen vähintään nätin naisen. Tällaisena alle keskitason naisena ei tarvitse ihmetellä omaa sinkkuutta, en ole koskaan seurustellut. Ikää jo 25.

Hanki itsevarmuutta.

Luuseri-asenne on todella monen suomalaisen ongelma, kun ollaan opittu (väärin), että pitäisi olla hiljaa ja tehdä vain työnsä ja mennä kotiin olemaan. Onneksi nykynuoret (2000 -> syntyneet) tuntuvat pikkuhiljaa päässeen tuosta iänikuisesta itsesääli-asenteesta eroon. 

Itseään pystyy kyllä kehittämään tälläkin saralla, vaikka se tulee olemaan työlästä.

Vierailija
176/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen "väärä" käsitys omasta ulkonäöllisestä tasostaan johtuu siitä, että naiset ja miehet arvostavat ihan eri asioita miehen ulkonäössä. Miehet arvostavat lihaksikkuutta, hyväkuntoisuutta ja muita asioita, joihin voi itse vaikuttaa. Naiset taas katsovat lähinnä naamaa ja pituutta. Tämä näkyy hyvin siinä, että monet lihaksikkaat, mutta naamasta haasteelliset miehet saavat homomiehiltä iskuyrityksiä vähän väliä, mutta naisilta ei koskaan, vaikka homomiehiä on murto-osa heteronaisista

Vierailija
177/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen elättää itsensä. Normaali ihminen myös haluaa viehättää mahdollista kumppaniaan. Työtävieroksuva luuseri tuskin on kenenkään normaalin ihmisen kumppani-ihanne.

Mutta oletkin Asperger-Arttu ja sementoinut itsesi miestyypilliseen toksiseen typeryyteen.

Vierailija
178/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää tämäkin upea ja kaunis nainen joutuu paastoamaan pari päivää ennen näytöstä jotta varmasti olisi tarpeeksi litteä ja hieno vatsa. Naisihanne on kerta kaikkiaan liian kapea, jos edes universumin kauneimmat naiset eivät voi sitä täyttää ilman täsmäpaastoamista ennen muotinäytöksiä. 

https://www.glamour.com/story/alessandra-ambrosio-reveals-wh

Vierailija
179/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa ette te miehetkään kaikki mitään hottiksia ole. 

Jos haluaa elää hottiksen elämää hottiksen kanssa, kannattaa ja on pakkokin tehdä valintoja ja käytännön toimia sen eteen. Toinen vaihtoehto on vaan hyväksyä realiteetit ja elää sitä elämää, mikä näkyy peilissä ja kodissa ja autossa ja harrastuksissa. 

Vierailija
180/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanutkaan, että mitään bodarin vartaloa tarvisi hankkia tai lihaksia pullistella. Ja kyllä varmasti vaikuttaa aerobinen liikuntakin kehonkoostumukseen(!), mun mies harrastaa aktiivisesti pyöräilyä ja juoksemista, eikä taatusti ole ylimääräistä rasvaa vaikka paino on tuota enemmän suhteessa pituuteen. 

Samalla tavalla kuin on valtavirtaa olla lihakseton, istumatöissä oleva mies, on myös valtavirtaa olla nainen jonka BMI ei ole ihan siellä normaalipainon alarajoilla. BMI 23:n naistahan sä arvostelit, joten osoitin vain ettei se sunkaan kehonkoostumus sieltä ideaalisimmasta päästä ole. Vaikka valtavirtaa varmasti molemmat olettekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme