Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö miehet "peräkammarin pojiksi" koska rumatkin miehet haluaa kauniin naisen?

Vierailija
29.06.2019 |

Olen huomannut mieheni kaveripiiristä, että nämä itse lihavat, vähän juntit ja alkoon menevätkin miehet kommentoivat vain kauniita naisia ja puhuvat miten kaunis ja kuuma joku oikeasti superkuuma nainen on. Näillä miehillä ei kuitenkaan koskaan ole tyttöystäviä eivätkä he baareissa tai tapahtumissa edes lähesty niitä taviksia tai ei niin viehättäviä naisia, joihin heillä saattaisi olla saumoja. Jättävätko he yrittämättä tasoisiaan naisia, koska haluaisivat sen kauniin vai miksi eivät yritä iskeä niitä tasoisiaan?

Kommentit (322)

Vierailija
181/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen "väärä" käsitys omasta ulkonäöllisestä tasostaan johtuu siitä, että naiset ja miehet arvostavat ihan eri asioita miehen ulkonäössä. Miehet arvostavat lihaksikkuutta, hyväkuntoisuutta ja muita asioita, joihin voi itse vaikuttaa. Naiset taas katsovat lähinnä naamaa ja pituutta. Tämä näkyy hyvin siinä, että monet lihaksikkaat, mutta naamasta haasteelliset miehet saavat homomiehiltä iskuyrityksiä vähän väliä, mutta naisilta ei koskaan, vaikka homomiehiä on murto-osa heteronaisista

Voin kertoa, että heteronaisista on homomiehiä tasan 0 %.

Miehistä 25% ei osaa lukea ja kirjoittaa eikä näköjään laskeakaan 😂

Vierailija
182/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ylipainoinen ja ylipainoiset ei miellytä. Tarkoitan selvästi ylipainoista, paljon riippuu siitä itsensä kantamisesta. Mielestäni tiedän tasoni. En polta, ryyppää, olen pitkä ja olen komea. Paremmassa kunnossa, kun suurin osa ikäisistäni miehistä. Tinderissä saan paljon tykkäyksiä, mutta mätsejä tulee ehkä noin 3-5%. Mikä on kyllä riittävästi. Ja näin erottuu juuri minulle sopivat ja jotain tärkeämpää kehkeytymässäkin...

En ole edes peräkammarinpoika, vaan eronnut ja lapsilukukin täynnä. Hoikat naiset ei minusta tykkää, en tiedä sitten miksi. Ja se ei tarkoita urheilullista, jos sen vain kirjoittaa esittelytekstiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten taas jos mietitään toista ääripäätä, niin en tunne yhtään naista joka ihailisi niitä äärimmilleen pumpattuja sikaniskaisia kehonrakentajamiehiä. Suurimmalle osalle naisista riittää että mies on suunnilleen normaalipainoinen ja urheilee edes vähän. Nyt tapailen miestä joka on hoikka ja hän käy salilla, se on todellakin enemmän mitä olen uskaltanut edes toivoa. Ja ennen kun joku tulee siiderivalasta huutamaan olen itse normaalipainoinen ja urheilu on elämäntapani. Mutta naama on tavis ja perseessä ja reisissä sellua (enkä päässyt sellusta eroon edes alipainoisena), mikä pudottaa minut sinne tavisnaista huonompien naisten kategoriaan. 

Vierailija
184/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On miehelle liian kova isku myöntää viehättävyytensä puutteet ja yrittävät niin muille kuin ihan itselleenkin uskotella, että heillä on saumoja katselemalla ja kommentoimalla itseään selkeästi tasokkaampia vastakkaisen sukupuolen edustajia.

Näille pitäisi takoa realismia isolla hammerilla päähän, että sinulla ei ole mahiksia siihen hottistyttöön, unohda se haave ja siirry elämässäsi eteenpäin. Mutta entä jos kukaan ei ole antamassa sitä totuutta tästä asiasta? Sen takia nämä peräkammarinpojat jäävät siihen haavemaailmaansa, kun nykyaikana ei saa pahoittaa kenenkään mieltä.

Eikö ole meille kaikille parempi, että luuserit jätetään haavemaailmaansa. Pointtihan oli se, että heille kyllä joku unelmamuija kelpaisi, vaan kun luuseri ei tikkua ristiin pane, niin jää sinkuksi. Jääköön, ei ole minulta pois vaan heidän oma vahinkonsa. Ja populaation etu, että luuserin geenit poistuvat.

Vierailija
185/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165 cm pitkä. Käyn salilla kolmesti viikossa.

165/62 ei ole ainakaan hoikka. BMI on jopa 23.

Kokeile pudottaa vaikka 7kg painoa alkuun niin varmasti miehet kiinnostuvat paremmin.

Tässäpä tämä. 7 kg näkyy reiluna löysänä 165-senttisessä varressa. Itse olen aika läskin näköinen 172/70 mies. Joskus olin 8 kg kevyempi ja silloin olin normaalipainoisen näköinen.

Jos olet miehenä läskin näköinen 172/70 mitoissa, sulla ei ole lihasta oikeasti ollenkaan. Suosittelen liikuntaharrastuksen aloittamista ennemmin kuin laihduttamista. 

Ei jokaista miestä kiinnosta lihasten kasvatus. Se on aika marginaaliporukka. Jollain muulla liikuunalla kuin salilla käymällä lihasmassa ei kasva niin, että se jossain näkyisi. On valtavirtaa olla lihakseton, istumatöissä oleva mies.

T: Sama

En tarkoittanutkaan, että mitään bodarin vartaloa tarvisi hankkia tai lihaksia pullistella. Ja kyllä varmasti vaikuttaa aerobinen liikuntakin kehonkoostumukseen(!), mun mies harrastaa aktiivisesti pyöräilyä ja juoksemista, eikä taatusti ole ylimääräistä rasvaa vaikka paino on tuota enemmän suhteessa pituuteen. 

Samalla tavalla kuin on valtavirtaa olla lihakseton, istumatöissä oleva mies, on myös valtavirtaa olla nainen jonka BMI ei ole ihan siellä normaalipainon alarajoilla. BMI 23:n naistahan sä arvostelit, joten osoitin vain ettei se sunkaan kehonkoostumus sieltä ideaalisimmasta päästä ole. Vaikka valtavirtaa varmasti molemmat olettekin.

Tässä keskustelussa on kuitenkin kyse pariutumisesta, ja naisella ylimääräinen rasva vaikuttaa pariutumiseen merkittävästi enemmän kuin miehellä. Siksi kommentoin painoasiaa. Vaikuttaa se miehelläkin toki, sitä en kiistä. Enkä ole ketään arvostellut sinänsä, mainitsin vain että nainen ei ole hoikka. Siihen ei sisältynyt "Ole hoikka tai en hyväksy" -asennetta. Sen hän/te keksi/keksitte itse.

T: Sama

Vierailija
186/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vähän lihava, juntti ja alkoon menevä mies, mutta miksei minulla saisi mielestäsi olla mitään standardeja? Miksi ei mielestäsi ole ok, jos minä olen kiinnostunut vain tasokkaammista naisista enkä omatasoisistani?

Vierailija
187/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen "väärä" käsitys omasta ulkonäöllisestä tasostaan johtuu siitä, että naiset ja miehet arvostavat ihan eri asioita miehen ulkonäössä. Miehet arvostavat lihaksikkuutta, hyväkuntoisuutta ja muita asioita, joihin voi itse vaikuttaa. Naiset taas katsovat lähinnä naamaa ja pituutta. Tämä näkyy hyvin siinä, että monet lihaksikkaat, mutta naamasta haasteelliset miehet saavat homomiehiltä iskuyrityksiä vähän väliä, mutta naisilta ei koskaan, vaikka homomiehiä on murto-osa heteronaisista

Mahdat olla hauskaa seuraa juhlissa

Vierailija
188/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ulos. Aurinko paistaa. Kukaan ei teitä kotoa hae sänkyynsä. Hus hus.

Vierailija
189/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vähän lihava, juntti ja alkoon menevä mies, mutta miksei minulla saisi mielestäsi olla mitään standardeja? Miksi ei mielestäsi ole ok, jos minä olen kiinnostunut vain tasokkaammista naisista enkä omatasoisistani?

Miksi standardit koskevat vain vastapuolta mutta ei itseäsi? Onko nainen samanlainen hankinta kuin talo ja auto ja ura? Et ole etsimässä ihmistä, kumppania ja sydämen toista puoliskoa?

Vierailija
190/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdat olla hauskaa seuraa juhlissa

Kuule, olen hauskaa seuraa, kun olen fiksujen joukossa. Juntit saavat karvani pystyyn.

T. Sinkku viimeksi v. 1984

Vierailija
191/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen jonka bmi on 23 on palstaulien mielestä liian lihava niin ei tarvitse enää miettiä miksi pariutuminen ei onnistu. Ja parempi niin. Ihan vapaasti voivat jatkaa naisten dissaamista ja tumputtamista.

Vierailija
192/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten taas jos mietitään toista ääripäätä, niin en tunne yhtään naista joka ihailisi niitä äärimmilleen pumpattuja sikaniskaisia kehonrakentajamiehiä. Suurimmalle osalle naisista riittää että mies on suunnilleen normaalipainoinen ja urheilee edes vähän. Nyt tapailen miestä joka on hoikka ja hän käy salilla, se on todellakin enemmän mitä olen uskaltanut edes toivoa. Ja ennen kun joku tulee siiderivalasta huutamaan olen itse normaalipainoinen ja urheilu on elämäntapani. Mutta naama on tavis ja perseessä ja reisissä sellua (enkä päässyt sellusta eroon edes alipainoisena), mikä pudottaa minut sinne tavisnaista huonompien naisten kategoriaan. 

Minusta on surullista, että kirjoitat hyvää ja sujuvaa tekstiä ja urheiluharrastuksen lisäksi sinulla varmaan on jonkinlainen työ, vaikkei ehkä kauheasti muita harrastuksia, jos urheilu on elämäntapa. 

Silti arvotat itseäsi tuossa teksitissäsi reisissäsi ja takamuksessasi olevan selluliitin pohjalta!?!?

Kuvittelisin, että siellä urheiluharrastuksessa on syntynyt kehitystä ja ainakin oman itsensä voittamista, jos ei muiden. Osaat nauttia ainakin urheilusta ja ehkä saat siitä tarmoa myös työelämääsi. Ihmisenä olet ehkä avoin/iloinen/sydämellinen/pitkäpinnainen/kehityshaluinen/innostava/turvallinen tms. Miksi annat jonkun selluliitin määrittää itseäsi noin paljon? En ymmärrä. Tämä maailma on hullu. 

Vierailija
193/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää tämäkin upea ja kaunis nainen joutuu paastoamaan pari päivää ennen näytöstä jotta varmasti olisi tarpeeksi litteä ja hieno vatsa. Naisihanne on kerta kaikkiaan liian kapea, jos edes universumin kauneimmat naiset eivät voi sitä täyttää ilman täsmäpaastoamista ennen muotinäytöksiä. 

https://www.glamour.com/story/alessandra-ambrosio-reveals-wh

Ihan normaalit urheilijan rasvat tuossa kuvassa. Se että ammattilainen joutuu tekemään ammattilaiselle kuuluvia asioita, ei pitäisi tulla yllätyksenä. Nuo näytöksethän tehdään naisille eikä miehille, joten syyttäkää itseänne itse keksimistänne naisihanteista. Vain homo jaksaa katsella jotain catwalk-hommia ja kiinnostua siitä, että jollain naisella oli 100 grammaa liikaa rasvaa mahassa, on varmaan kohta työtön.

Vierailija
194/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran ilmaantuu keskusteluun tuo mystinen joukko lihavia peräkammarin maalaispoikia.

Kuinkahan moni on oikeasti heitä tavannut, tai vieläpä tuntee?

Ja tottakai he ovat vielä huonokäytöksisiä.

Palstan vakiokokoonpano näyttää muutenkin ahkeroineen vuodattaessaan yhä uusia sukupuolivihaa uhkuvia aloituksia.

Millä motiivilla?

Vierailija
195/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä olet tarjoamassa sille tasokkalle naisellesi? Seksiä alkolle haisevan törsäkkeen kanssa? Mitä muuta?

Vierailija
196/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen jonka bmi on 23 on palstaulien mielestä liian lihava niin ei tarvitse enää miettiä miksi pariutuminen ei onnistu. Ja parempi niin. Ihan vapaasti voivat jatkaa naisten dissaamista ja tumputtamista.

Mulla muuten on painoindeksi 23, terveisin se vähän aiemmin ketjuun kommentoinut joka tapailee hoikkaa treenattua miestä. Menen tänäänkin hänen kanssaan treffeille :D 

Vierailija
197/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoittele toki kuuta taivaalta. Se on paras resepti ikuiseen pettymykseen. Ihan vapaasti.

Vierailija
198/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on surullista, että kirjoitat hyvää ja sujuvaa tekstiä ja urheiluharrastuksen lisäksi sinulla varmaan on jonkinlainen työ, vaikkei ehkä kauheasti muita harrastuksia, jos urheilu on elämäntapa. 

Silti arvotat itseäsi tuossa teksitissäsi reisissäsi ja takamuksessasi olevan selluliitin pohjalta!?!?

Kuvittelisin, että siellä urheiluharrastuksessa on syntynyt kehitystä ja ainakin oman itsensä voittamista, jos ei muiden. Osaat nauttia ainakin urheilusta ja ehkä saat siitä tarmoa myös työelämääsi. Ihmisenä olet ehkä avoin/iloinen/sydämellinen/pitkäpinnainen/kehityshaluinen/innostava/turvallinen tms. Miksi annat jonkun selluliitin määrittää itseäsi noin paljon? En ymmärrä. Tämä maailma on hullu. 

Koska olen saanut yksinkertaisesti kuulla niin paljon törkeyksiä miehiltä. Ulkonäköäni on esimerkiksi arvosteltu ja haukuttu jo ensimmäisillä tindertreffeillä. Ja ei, en ole tapaillut niitä kaikista komeimpia miehiä, vaan olen antanut mahdollisuuden hyvin monelaisille miehille, olen yrittänyt itse tutustua muihin mieli avoimena sillä eihän sitä ikinä tiedä millainen persoona siellä profiilin toisella puolella oikeasti on.

Olen myös hyväksynyt sen faktan, että voi olla etten tule koskaan oikeaa parisuhdetta löytämään jos mies ei voi kunnioittaa minua siitä huolimatta että kehossani on rasvaa. Ja joo, olen korkeasti koulutettu, mutta kyllä suomen kielen peruskirjoitussääntöjen pitäisi kuulua jokaisen yleissivistykseen, meillä on kuitenkin yleinen oppivelvollisuus ja jokainen käy edes peruskoulun. 

Olisihan se mukavaa jos voisi vihata omia läskejään edes vähän vähemmän, mutta kyllähän tässäkin ketjussa on tullut miehinen ääni läpi että tämä painoindeksi 23 on kerta kaikkiaan keskivertomiehelle liikaa. No, onneksi tänään on treffit sen mukavan miehen kanssa :) 

Vierailija
199/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen saanut yksinkertaisesti kuulla niin paljon törkeyksiä miehiltä. Ulkonäköäni on esimerkiksi arvosteltu ja haukuttu jo ensimmäisillä tindertreffeillä. Ja ei, en ole tapaillut niitä kaikista komeimpia miehiä, vaan olen antanut mahdollisuuden hyvin monelaisille miehille, olen yrittänyt itse tutustua muihin mieli avoimena sillä eihän sitä ikinä tiedä millainen persoona siellä profiilin toisella puolella oikeasti on.

Olen myös hyväksynyt sen faktan, että voi olla etten tule koskaan oikeaa parisuhdetta löytämään jos mies ei voi kunnioittaa minua siitä huolimatta että kehossani on rasvaa. Ja joo, olen korkeasti koulutettu, mutta kyllä suomen kielen peruskirjoitussääntöjen pitäisi kuulua jokaisen yleissivistykseen, meillä on kuitenkin yleinen oppivelvollisuus ja jokainen käy edes peruskoulun. 

Olisihan se mukavaa jos voisi vihata omia läskejään edes vähän vähemmän, mutta kyllähän tässäkin ketjussa on tullut miehinen ääni läpi että tämä painoindeksi 23 on kerta kaikkiaan keskivertomiehelle liikaa. No, onneksi tänään on treffit sen mukavan miehen kanssa :) 

Näettekö te miehet, mitä te teette naisille? Ja ilmeisesti se on teille ihan yhdentekevää tai pahimmat jopa nauttivat siitä. 

Unohda ne läskit ja nauti elämästäsi töineen ja harrastuksineen ja myös tuosta miehestä, jos se on sen arvoinen!

Vierailija
200/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä olet tarjoamassa sille tasokkalle naisellesi? Seksiä alkolle haisevan törsäkkeen kanssa? Mitä muuta?

Täitartunnan ja vain kerran haukattua kylmää roiskeläppäpitsaa, joka löytyi jääkaapin vihanneslokeron takaa