Nykyajalla on mielenkiintoisia yhtymäkohtia Raamatussa kerrottuihin viimeisiin aikoihin
En yleensä mieti lopunaikoja, koska maailmanloppua on ennustettu tuhansia kertoja pieleen.
Mutta nämä jutut alkaa täyttyä. Raamattu sanoo että viimeisinä aikoina...
-Sodoman synti on yleistä, ja se synti oli "luonnottomat himot." On tutkittu että Sodomassa harrastettiin seksiä kadullakin, tulee mieleen Suomessa seksimessujen päälava.
Mikähän paraati mahtaa olla muuten parhaillaan Helsingissä?
-Ilmestyskirjan mukaan viimeisten aikojen ihmiset kärventyvät helteessä. Ilmastonmuutos?
-valvonta lisääntyy, nyt jo sirutetaan ihmisiä. Ilmestyskirja sanoo että pankkikortti lätkäistään lopuksi käteen tai otsaan ja muilla välineillä ei voi ostaa tai myydä->pedon merkki
-ihmiset ovat Raamatun mukaan lopussa "itsekeskeisiä, ylpeitä, vanhemmilleen tottelemattomia...jne". Tulee mieleen insta-sukupolvi ja haistattelevat nuoret.
Perushokema on "mulla on oikeus, koska mä voin, jne"
-ääri-ilmiöt säässä lisääntyvät
-sitten toisenlainen esimerkki:juutalaisia on v.1948 jälkeen muuttanut sankoin joukoin Israeliin. Tämä on ennustettu Vanhassa Testamentissa:"aikojen lopussa minä kokoan kansani..."
Tässä ihan muutamia. Jos joku haluaa noista Raamatun jakeet niin voin laittaa.
Kommentit (142)
Maailmanloppu on peruttu. Jumala ilmoitti minulle, että muutti mielensä, eikä järjestäkään maailmanloppua. Voitte yliviivata ilmestyskirjan.
Luulevaiset on olleet ihan mehuissaan 2000 vuotta noiden lopunajan ennusteidensa kanssa.