Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajalla on mielenkiintoisia yhtymäkohtia Raamatussa kerrottuihin viimeisiin aikoihin

Uzkiz
29.06.2019 |

En yleensä mieti lopunaikoja, koska maailmanloppua on ennustettu tuhansia kertoja pieleen.

Mutta nämä jutut alkaa täyttyä. Raamattu sanoo että viimeisinä aikoina...

-Sodoman synti on yleistä, ja se synti oli "luonnottomat himot." On tutkittu että Sodomassa harrastettiin seksiä kadullakin, tulee mieleen Suomessa seksimessujen päälava.
Mikähän paraati mahtaa olla muuten parhaillaan Helsingissä?
-Ilmestyskirjan mukaan viimeisten aikojen ihmiset kärventyvät helteessä. Ilmastonmuutos?
-valvonta lisääntyy, nyt jo sirutetaan ihmisiä. Ilmestyskirja sanoo että pankkikortti lätkäistään lopuksi käteen tai otsaan ja muilla välineillä ei voi ostaa tai myydä->pedon merkki
-ihmiset ovat Raamatun mukaan lopussa "itsekeskeisiä, ylpeitä, vanhemmilleen tottelemattomia...jne". Tulee mieleen insta-sukupolvi ja haistattelevat nuoret.
Perushokema on "mulla on oikeus, koska mä voin, jne"
-ääri-ilmiöt säässä lisääntyvät
-sitten toisenlainen esimerkki:juutalaisia on v.1948 jälkeen muuttanut sankoin joukoin Israeliin. Tämä on ennustettu Vanhassa Testamentissa:"aikojen lopussa minä kokoan kansani..."
Tässä ihan muutamia. Jos joku haluaa noista Raamatun jakeet niin voin laittaa.

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevaiset on olleet ihan mehuissaan 2000 vuotta noiden lopunajan ennusteidensa kanssa.

Vierailija
142/142 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanloppu on peruttu. Jumala ilmoitti minulle, että muutti mielensä, eikä järjestäkään maailmanloppua. Voitte yliviivata ilmestyskirjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi