Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä ikäistäsi nuoremmalta näyttävä!? Luultiinko sinua alaikäiseksi nuorella aikuisiällä?

Vierailija
29.06.2019 |

Minua on aina luultu ikiäistäni nuoremmaksi. Olen aika pienikokoinen mies 170cm/60kg..

Ikää mulla on nyt 35v mutta monet veikkaa, että olen n. 25v.
Ja kun oikeasti olin parikymppinen 20-26v niin minua luultiin ihan kakaraksi.
Olin 23v kun eräs ihminen kysyi, että koskas saan ajokortin. No kortti oli ollut taskussa jo useamman vuoden.

Kun olin 18 kesäinen niin ihmiset kyselivät rippikoulusta, että olinko sinä kesänä käynyt vai vasta menossa ensi kesänä..

Nyt tämä asia ei minua enää haittaa, mutta nuorena tuo ei ollut kivaa. Muita samanlaisia..

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin 25 v. 30-vuotiaaksi. Vielä 35 v. monet luulivat 40 v. täyttäneeksi. Nyt 45 v. jotkut ovat kysyneet, olenko jo täyttänyt 40 v. En tiedä miksi "nuorenin" vanhempana.

Vierailija
42/47 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pääsin baariin suht helposti jo 15-vuotiaana. Olen pitkä ja olin olemukseltani jo varhain ilmeisesti jotenkin aikuismainen. Mutta sitten näytinkin melko lailla samalta nelikymppiseksi asti. Vielä 42-vuotiaana kysyttiin säännöllisesti papereita. Parina viime vuotena ulkonäköni on mielestäni ottanut kiinni todellista ikääni. Eivätkä muutkaan enää jää täysin suu auki kun kerron ikäni vaan ihmettelevät lievemmin :D Ei haittaa minua pätkääkään, mielestäni lähes viisikymppisen on ihan ok näyttää lähes viisikymppiseltä. En myöskään enää jaksa ottaa mitenkään kehuna nuoremmaksi luulemista. En kaipaa nuoruutta ja pidän nykyisestä iästäni enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina luultu nuoremmaksi. Teininä ja nuorena aikuisena se ei ollut kivaa. Nyt 45-vuotiaana on ihan kivaa, kun ihmiset eivät tahdo uskoa 40 täyttäneeksi. Teininä minulla oli myös finnejä, nyt ei enää, mutta rasvaisuuteen taipuva iho on pysynyt melko rypyttömänä.

Vierailija
44/47 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultiin, ja jotkut ilmeisesti latvalahot luulevat vieläkin. Kerrassaan ihastuttavaa kuulla, että olen vienyt siskoni tai jopa äitini henkkarit. 😑

Vierailija
45/47 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli postissa iso paketti kotiin. avasin oven ja itseäni nuoremmalta näyttänyt lähetti kysyi olisiko vanhempia kotona. Meni vähän hiljaiseksi, kun totesin että minä olen se vanhempi. Olen 30v. Enkä enää itse näe peilistä mitään nuoruuden hehkua, ryppyjä on ilmestynyt silmäkulmiin jne. Luulin että tämä nuoremmaksi luuleminen olisi jo loppunut. Toisaalta esim töissä kohtaan välillä ihmeellisiä vähätteleviä kommentteja, mitkä ehkä sitten selittyy sillä että minua pidetään ihan untuvikkona..

Vierailija
46/47 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaani tuo ikäepäily ärsyttää, koska ei näytä ikäiseltään sairautensa vuoksi. Täytti maaliskuussa 18. Pituutta nyt 169, painoa 49 kiloa. Rakenne hennon heiveröinen. Paha nivelreuma, jota hoidettu rankalla lääkityksellä n. 9 vuotta. Hänelle myydään edelleen väkisin lasten bussikortti, vaikka äänenmurros on kuitenkin ohi ja ääni on siis aikuisen ääni. Esim. elokuviin menessä, jos menee katsomaan alle 12-v kiellettyä, niin otettava passi mukaan ja sittenkin vielä tavataan sitä passia, että onko se oma. Jos menee ABC:lle syömään, niin tarjotaan jätskiä jälkiruuaksi. Nyt sai juuri ajokortin, kauankohan menee, että joku soittaa poliisit perään. Kuinka tällaisen tapauksen voisi hoitaa hienovaraisesti?

Vierailija
47/47 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan vieläkin. Täytän 28, ja viimeksi muutama viikko sitten kun pyysin siideriä eräässä baarissa, tarjoilija naurahti ja totesi että "onkohan sulla edes hei ikää", näytin henkkarit. Luuli alle 16-vuotiaaksi. Myöhemmin vielä tuli vittuilemaan että "eiks sulla ala jo olemaan kotiintuloaika". Eikä voinut johtua mitenkään siitä, että olisin ollut humaltunut, se oli ainut juoma minkä olin koko iltana juonut... Pituutta ruhtinaalliset 157 cm, joten sekin voi vaikuttaa. Ei haittaa, jos luullaan täysikäiseksi, mutta alaikäiseksi luuleminen tuntuu pahalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme