Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon Jeesukseen mutta Raamatun sana raskasta noudattaa?

Vierailija
29.06.2019 |

Se mikä kuva tulee avioliitosta. Mieluummin hengailisin ja katselisin miten jonkun kanssa sujuu.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi vihata prideläisiä tai muitakaan ihmisiä mutta pakko kai se on.

Vierailija
2/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ei vihannut vaan rakasti.Raamattua on tulkittu väärin vuosisatoja.

Parasta olisi että opiskelisi useampaa uskontoa koska  kaikki uskonnot kertovat samasta asiasta Jumalasta, kukin omalla tavallaan. Kun olennaisen ymmärtää, silloin ymmärtää myös Raamatun oikein. EIkä tartu käännöskukkasiin yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi vihata prideläisiä tai muitakaan ihmisiä mutta pakko kai se on.

Itse olen ihastunut omaankin sukupuoleen joskus, mutta ei ne ole edenneet mihinkään.

Ap

Vierailija
4/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on raskasta vihata ihmisiä, mutta kun raamattu käskee. Varsinkin naisia pitää vihata ja minulla on poikalapsi joten kai tässä täytyy jäädä odottelemaan koska käsky tulee. Lapsenlapseni on tyttö. Sen varmaan myyn ja kun poikani on kuollut otan hänen vaimonsa itselleni. Ei voi mitään. Näin kuuluu tehdä.

Vierailija
5/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinusta on helpompi uskoa että nainen joka ei harrastanut seksiä synnytti pojan joka käveli veden päällä, teki joukon muita taikatemppuja, mätäni haudassa 3 päivää, minkä jälkeen heräsi takaisin henkiin?

Kysyn näin ateistina ihan vilpittömästi, kun en millään ymmärrä miten vain osa raamatun kirjailijoista ja hekin vain osittain ovat mielestäsi noudattamisen arvoisia.

Vierailija
6/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa todella käsittänyt uskovaisuuden väärin. Ei uskovaiset vihaa ihmisiä, täsmälleen päinvastoin!

Meille on annettu tehtäväksi rakastaa ihmiset Jeesukselle.

Osoitamme heitä kohtaan kunnioitusta ja ystävällisyyttä ja kerromme heille mahdollisuudesta päästä vapaaksi kaikista

synneistään.

Silloin vasta ihminen on todellisesti vapaa, kun hän vapautuu syntitaakoistaan Jeesuksen Kristuksen avulla 💞

Vierailija
7/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinusta on helpompi uskoa että nainen joka ei harrastanut seksiä synnytti pojan joka käveli veden päällä, teki joukon muita taikatemppuja, mätäni haudassa 3 päivää, minkä jälkeen heräsi takaisin henkiin?

Kysyn näin ateistina ihan vilpittömästi, kun en millään ymmärrä miten vain osa raamatun kirjailijoista ja hekin vain osittain ovat mielestäsi noudattamisen arvoisia.

Rumaa kieltä käytät ja vilpittömästi kysyt. En minä sinulle sitä pysty selittämään kun se asia ei ole selitettävissä.

Ap

Vierailija
8/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa te sekaisin?

Vierailija
9/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi että opiskelisi useampaa uskontoa koska  kaikki uskonnot kertovat samasta asiasta Jumalasta, kukin omalla tavallaan. Kun olennaisen ymmärtää, silloin ymmärtää myös Raamatun oikein. EIkä tartu käännöskukkasiin yms.

Ei ole muuta Jumalaa, kuin JHWH ja Hänen Poikansa Jeesus Kristus sekä jumaluuden kolmas Persoona Pyhä Henki.

Muuta pelastusta ei ole ihmiselle annettu, kuin Jeesus Kristus - muut ovat epäjumalia, eivätkä voi koskaan ihmistä pelastaa, eivätkä ole niin väittäneetkään. Mutta Jeesus on.

Vierailija
10/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko viikon lueskellut verkossa eri foorumeista uskovien vihasta eri vähemmistöryhmiä kohtaan joten höpinät rakastamisesta voi kai kuitata paskapuheiksi.

Vierailija
11/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko mennä te, joilla on jokin henkilökohtainen ongelma uskon ja uskovien suhteen, pois? Säästätte sekä minua että ilmeisesti itseänne? Ette te katkerasta vihan suoltamisesta hyödy itsekään. Oletan että teillä kuitenkin jonkinlainen inhimillisyys on toisia kohtaan.

Ap

Vierailija
12/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koko viikon lueskellut verkossa eri foorumeista uskovien vihasta eri vähemmistöryhmiä kohtaan joten höpinät rakastamisesta voi kai kuitata paskapuheiksi.

Jos ymmärtäisit sen oleellisen asian, miten ihanaa on elää ILMAN jatkuvaa syntitaakkaa ja syyttävää omaatuntoa haluaisit heti tulla Jeesus-uskoon ja olisit TODELLA vapaa!!

Vierailija
13/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumaa kieltä käytät ja vilpittömästi kysyt. En minä sinulle sitä pysty selittämään kun se asia ei ole selitettävissä.

Ap

Rumaa kieltä? Piti lukea oikein uudestaan ja onko yliluonnollisten tekojen sanominen taikuudeksi tai kolme päivää arabian lämmössä kuolleena makaamisen sanominen mätänemiseksi sinusta jotenkin erityisen rumasti sanottu? Ihmisen sisäelimet kun ihan huoneenlämmössäkin alkavat hajota tunneissa kuoleman jälkeen. Vai mistä rumasta kielestä nyt puhut?

Tarkoitukseni oli lähinnä demonstroida, että tarinat Jeesuksesta ovat vähintäänkin yhtä väkevää mielikuvituksen lentoa, kuin suorat käskyt ja ohjeet. Tässä valossa tuntuu vähän kummalta, että vain toinen näistä hyväksytään totuudeksi, mutta toista sitten taas ei.

Vierailija
14/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietämättömän toiveajattelua. Sitä paitsi en tiedä yhtään uskontoa joka hyväksyisi homouden. Paitsi maallistuneet versiot.

Vierailija
15/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ymmärtäisit sen oleellisen asian, miten ihanaa on elää ILMAN jatkuvaa syntitaakkaa ja syyttävää omaatuntoa haluaisit heti tulla Jeesus-uskoon ja olisit TODELLA vapaa!!

Kuules ny tapauskovainen. Se on sun syntitaakka kun tässä painaa. Ei minun. Tuleppa ensiksi vaikka oikeasti uskoon niin tajuat asioita ja lopeta se perkeleen kanssa, seurustelu.

Vierailija
16/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin on raskasta vihata ihmisiä, mutta kun raamattu käskee. Varsinkin naisia pitää vihata ja minulla on poikalapsi joten kai tässä täytyy jäädä odottelemaan koska käsky tulee. Lapsenlapseni on tyttö. Sen varmaan myyn ja kun poikani on kuollut otan hänen vaimonsa itselleni. Ei voi mitään. Näin kuuluu tehdä.

Raamattu ei käske vihata ketään ihmistä. Mutta Raamattu käskee välttämään syntiä, koska synti johtaa iankaikkiseen kuolemaan. 

Vierailija
17/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus tapaisi Pridelaisia kertoakseen miten synneistä tulisi luopua ja rukoilla Jumalaa eheytymään.

Vierailija
18/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: Kun löydät sen oikean ihmisen, johon rakastut, sinulla ei ole enää ongelmaa siinä, että haluaisit pettää ja pilata suhteesi jonkun kolmannen takia.

Vierailija
19/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole se keneltä kysyt, mutta mistä päättelit että aloittajan mielestä vain osa olisi noudattamisen arvoista? Jos puhut Vanhasta Testamentista, niin suurin osa sen säännöistä on tarkoitettu juutalaisille. Uudessa Testamentissa kerrotaan selvästi, miten kristitty noudattaa vain niitä ohjeita, jotka Uudessa Testamentissa on vahvistettu.

Vierailija
20/70 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Rumaa kieltä? Piti lukea oikein uudestaan ja onko yliluonnollisten tekojen sanominen taikuudeksi tai kolme päivää arabian lämmössä kuolleena makaamisen sanominen mätänemiseksi sinusta jotenkin erityisen rumasti sanottu? Ihmisen sisäelimet kun ihan huoneenlämmössäkin alkavat hajota tunneissa kuoleman jälkeen. Vai mistä rumasta kielestä nyt puhut?

Tarkoitukseni oli lähinnä demonstroida, että tarinat Jeesuksesta ovat vähintäänkin yhtä väkevää mielikuvituksen lentoa, kuin suorat käskyt ja ohjeet. Tässä valossa tuntuu vähän kummalta, että vain toinen näistä hyväksytään totuudeksi, mutta toista sitten taas ei.

Kumpikin on yhtä totta., sekä Jeesuksen elämään liittyvät tapahtumat että kristittyä ohjaavat säännöt. Jos joku ei usko jompaan kumpaan, hän on liberaali eikä tosiuskovainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan