Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis yli nelikymppiset miehet haluaa vielä lapsia

Vierailija
29.06.2019 |

Tuolla treffisivustoilla melkein kaikilla lukee niin. Mistä 45v nainen löytää miehen? Itseäni vanhempaa miestä en halua.

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itiksestä ja steissiltä. Siis jos miehen ei tarvitse olla länsieurooppalainen. Mitä enemmän teet rajauksia, sen vähemmän jää vaihtoehtoja.

Afrikkalaiset miehet ovat pääsääntöisesti ihan mukavaa seuraa.

En halua todellakaan mitään tummaihoista miestä.

45v raakin on turha nähdä untakaan ikäisistään komistuksista, ne menevät 25v naisille. Katsele 70+ miehiä, joilla ei enää ole seksiviettiä ja juttuseura kelpaisi. Tai sitten tosiaan niitä afrikkalaisia miehiä, niille kelpaa vanhempi tätikin elättäjäksi.

Hedelmällisyytensä ohittanut nainen on miesten silmissä jo ilmaa, niin on biologia sen tarkoittanut. Mies taas on käytännössä iätön.

Juupa juu, jatka uniasi.

Vierailija
162/164 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse +40v-miehenä en todellakaan haluaa enää perustaa perhettä, sillä se juna meni jo 10-15 vuotta sitten. Minun iässä lasten pitäisi muuttaa jo pois kotoa, eikä olla vanhempainvapaalla.

Kerron deittiprofiilissa aina, että olen lapseton ja perheestä en enää haaveile. Näiden faktojen perusteella naiset saavat sitten itse tehdä ratkaisunsa, että mätsätäänkö vai ei..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan lisääntyisi nelikymppisen miehen kanssa. Kymmenvuotiaalla koulussa mukana isoisän näköinen viisikymppinen papparainen jolle kaverit nauraa. Lapsi joutuu kiusatuksi.

Miksi noin monta alapeukkua? Voin vahvistaa.

Älytöntä minunkin mielestäni, mutta akat on tämmösiä "vielä yksi kun niin hirvee lapsikuume nyyh nyyh..". Varmaan samat ovat niitä alapeukuttajia.

T. Papparaisen näköinen isi

Vierailija
164/164 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko yhteydenottoja miehiltä noilla sivustoilla. Jos tietävät ikäsi, ovat ok vaikka lasta ei tulisikaan. 40+ on normi-ikä akateemiselle miehelle tehdä esikoinen muuten.

Mun mies teki 40+ 3 lasta. Ei löytynyt oikeaa kumppania aiemmin.