Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajokortittomat naiset. Kuinka miehet jaksatte?

Vierailija
29.06.2019 |

Kuskata heitä ja lapsia harrastuksiin? Ainakin mitä tuttavia ja naapureita seurannut niin hommaa piisaa.

Miten ihmeessä jaksatte toimia kuskina päivästä toiseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies mua mihinkään kuskaa. Menen kävellen, pyörällä tai julkisilla. Lapset samoin. Ei ole ongelmaa.

Vierailija
2/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies mua mihinkään kuskaa. Menen kävellen, pyörällä tai julkisilla. Lapset samoin. Ei ole ongelmaa.

Sama, ei meillä ole edes autoa joten ei miehen tarvitse pelätä joutuvansa kuskiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun mies vie paikkoihin.

Vierailija
4/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla miehillä oo korttia. Onhan tuota kuskattu.

Vierailija
5/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut niin, että mies haluaa kokea itsensä tarvituksi ja tärkeäksi?

Vierailija
6/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Miksi veisin?

Vierailija
7/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tähän maaginen vastaus tai ratkaisu on se, että ei ole lapsia. Sitten molemmat voi liikkua miten haluavat ja ihan ilman autoa.

Ikinä ei ole ollut kummallakaan autoa minun suhteissa, ei ongelmaa kun ei ole lapsia. Lapsien kautta kai useammin tarvitaan autoa, entisestään nostamaan syntyvän lapsen aiheuttamaa lovea kukkaroon. Eipä ihme miksi nykyiset rahan kanssa tiukalla elävät ihmiset eivät halua tehdä lapsia.

Tarvittaisiin joku valtion supertuki jos lapsen tekee, miten olisi vaikka 30k € vuodessa aina kunnes lapsi on 15v. Inflaation mukana summa nousisi tietenkin.

Vierailija
8/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän bemarilla en saa ajaa enkä ajais. On mulla ajokortti mut en ole ajanut 20v. Hyvin pyyhkii.

Vierailija
9/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ajokortti mutta ei autoa. Minua tai lapsia ei ole ikinä tarvinnut kuskata yhtään mihinkään. Arjessa liikumme kaikki kävellen tai pyörällä, pidemmät matkat teemme julkisilla. Olemme kyllä valinneet asuinpaikkamme niin, että tämä helposti onnistuu. Jos joku kortiton haluaa välttämättä muuttaa paikkaan, jossa arjen sujuminen on henkilöauton varassa, pitäisi sopia käytännöistä yhdessä. Haluaako kortillinen toimia jatkuvasti kuskina? Menisikö kortiton kuitenkin autokouluun? Riittääkö yksi auto vai tarvitaanko kaksi?

Vierailija
10/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt asiaa mieheltäni, mutta ei häntä kuulemma haittaa yhtään. Asumme suht syrjässä, joten kaikkialle on matkaa muutenkin ja harrastuksia ei nyt vielä ainakaan ole kun lapsi on alle kouluikäinen.

Julkisiakaan ei kulje kuin yksi vuoro kerran tai kaksi viikossa, kesälomilla ei lainkaan. Silloinkin kun tuo vuoro menee, niin siinä olisi kaupassa käymiselle aikaa 10min ennenkuin se lähtee takaisin.

Minä en saa ajokorttia erinäisten syiden takia ja vaikka saisinkin, en uskaltaisi sitä ajaa, koska olisin vaaraksi muille ja itselleni liikenteessä. Saisin kyllä ajettua kortin vilunkipelillä, jos käyttäisin erästä lääkäriä, jota kovasti sukulaiset suosittelevat, kun hän kirjoittaa "täydelliset" paperit kelle vain.

Vierailija
11/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää avaus taitaa olla tuulahdus menneiltä vuosikymmeniltä. Joo, mun äidilläni ei ole ajokorttia, mutta ei se kyllä ole enää mitenkään tavallista. Se on ihan yhtä todennäköistä, että miehellä ei ole ajokorttia. Mä tunnen oman ikäisistäni suunnilleen yhtä paljon miehiä ja naisia, joilla korttia ei ole.

Vierailija
12/12 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttini sanoi että yöitkeskely on ihan ok. Ja se menee pois 3-4 vuodessa.

Mutta en tiedä, lääkitystä en voi ajatella kun sitten en voi ajaa.

Täytyy lopettaa vaimo tuli kotiin ja menemme nyt yogaan. (hän yogaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan