Siis yli nelikymppiset miehet haluaa vielä lapsia
Tuolla treffisivustoilla melkein kaikilla lukee niin. Mistä 45v nainen löytää miehen? Itseäni vanhempaa miestä en halua.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi olen herkkänahkainen, että olen oman kokemuksen kautta ymmärtänyt miten vähän ikäerolla on merkitystä, ja silti siihen ladataan tuollaisia oletuksia ja ennakkoluuloja mitä jotkut täällä palstalla. Ja koska satuttaa myös mieheni puolesta, että ihmiset ajattelevat nuoremman pakosta tyytyvän vanhempaan. Rakastan häntä täydestä sydämestäni ja nimenomaan valitsin hänet.
Sinulle ikäerolla ei ole merkitystä, monelle muulle on. Et sinä "ymmärrä" mitään enempää kuin me muutkaan, sinulla on vain erilainen maku.
Siis kaikilla asioilla on väliä. Jokainen valkkaa ulkonäönkin mukaan ihmisiä. Ei ikä ole sen kummempi asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi olen herkkänahkainen, että olen oman kokemuksen kautta ymmärtänyt miten vähän ikäerolla on merkitystä, ja silti siihen ladataan tuollaisia oletuksia ja ennakkoluuloja mitä jotkut täällä palstalla. Ja koska satuttaa myös mieheni puolesta, että ihmiset ajattelevat nuoremman pakosta tyytyvän vanhempaan. Rakastan häntä täydestä sydämestäni ja nimenomaan valitsin hänet.
Sinulle ikäerolla ei ole merkitystä, monelle muulle on. Et sinä "ymmärrä" mitään enempää kuin me muutkaan, sinulla on vain erilainen maku.
Siis kaikilla asioilla on väliä. Jokainen valkkaa ulkonäönkin mukaan ihmisiä. Ei ikä ole sen kummempi asia.
Välihuomatuksena. Se joka pillua valkkaa se yksin jää.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat oppineet Sauli Niinistöltä. Vielä 70 vuotiaana mies voi saada vielä lapsen.
Ja onhan se fakta. Miksi mies ei voisi haluta lasta vielä nelikymppisenä, aivan normaalia.
Naiset myös useimmiten haluavat vanhemman miehen, ei ole epätavallista nähdä kolmekymppisiä mimmejä +50v miesten kanssa. Moni näistä tekee vielä lapsiakin.
Miksi tämä on newsflash?
Kuka kolmekymppinen ottaa viisikymppisen? Kun olet viisikymppinen, on mies seitsemänkymppinen. Mutta todellakin, meitä on moneksi ja kaltaiseni nirppanokat jäävät usein rannalle. Nirppanokista puhui männä vuosina joku mies. Itse asiaan, että miksi 40-vuotias mies ei voisi haluta lapsia, kun moni nainenkin lisääntyy vielä kyseisessä iässä?
Vanhemman miehen vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten voit sanoa, että ikäerolla on merkitystä, josset ole koskaan ollut kuin samanikäisten kanssa? Vähän sama kuin olisi ollut vaan yhden miehen kanssa ja sanoisi että koolla on väliä. Mistä tiedät josset ole kokeillut kun yhtä? Ja sinänsä ymmärrän nyt enemmän, että olisin ehkä itsekin ajatellut ikäeroista noin ennen kun sattui omalle kohdalle. Oma kokemus muutti ajattelua tästäkin asiasta.
Tuon perusteella kenelläkään ei saisi olla mitään odotuksia kumppanilta, ennen kuin on kokeillut kaikkea. Väität että rakastat miestäsi, mutta oletko kokeillut naista? Ehkä ymmärtäisit silloin että esim. sukupuolella ei ole väliä. Tai kansallisuudella. Tai pulssilla. Et voi väittää että pulssi on tärkeä, jos et ole muuta kokeillut. Vai? Enpä usko. On täysin mahdollista tietää mistä pitäisi ja mistä ei, vaikka ei kokeile kaikkea mahdollista.
Todella itsekeskeistä kuvitella, että jos itse on muuttanut mieltään yhdestä asiasta, kaikki muutkin muuttaisivat. Ja sitten pitää vielä uskotella että ymmärtää asiasta enemmän kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Sorry nelikymppiset miehet mutta olette auttamattomasti myöhässä. Katson vain alle 40 vuotiaita miehiä, toiveena perheen perustaminen. Ja joo, olen itsekin jo 34, mutta ei se silti tarkoita sitä että minun pitäisi kelpuuttaa joku viiskymppinen papparainen puolisokseni. Nytkin tapailen 29 vuotiasta miestä, saa nähdä tuleeko tästä jotain vai ei kun tapailu vasta ihan alussa.
29-vuotias pyörittää sua ja siirtää lasten hankintaa niin kauan, että olet liian vanha. Sitten, kun hän on itse valmis isäksi, hän vaihtaa sinut itseään 5-10 vuotta nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry nelikymppiset miehet mutta olette auttamattomasti myöhässä. Katson vain alle 40 vuotiaita miehiä, toiveena perheen perustaminen. Ja joo, olen itsekin jo 34, mutta ei se silti tarkoita sitä että minun pitäisi kelpuuttaa joku viiskymppinen papparainen puolisokseni. Nytkin tapailen 29 vuotiasta miestä, saa nähdä tuleeko tästä jotain vai ei kun tapailu vasta ihan alussa.
29-vuotias pyörittää sua ja siirtää lasten hankintaa niin kauan, että olet liian vanha. Sitten, kun hän on itse valmis isäksi, hän vaihtaa sinut itseään 5-10 vuotta nuorempaan.
Niin valitettavan totta. Herätkää suomalaiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä yli 40-vuotias lapseton mies, joka vielä saa lapsia on tyyppiä pelimies, jolle ei ole tullut vahinkolapsia jo aiemmin.
Toinen ryhmä on hyvägeeniset miehet, jotka ovat toisella kierroksella. Muut eivät tule lapsia saamaan yli 40-vuotiaana. Moni nainen tietää jo autismin, jota vanhat miehet periyttävät lapsilleen, joten vanhat miehet periyttävät geenivirheitä, eikä heitä kannata ottaa enää isiksi.
Se, että miehet pelaavat näillä treffisivustoilla, on toinen asia. Yleensä "kaikki käy"- tyylillä mies ei löydä lopulta ketään.
En jaksa uskoa että kovin moni nainen miettisi geenivirheitä kumppania valitessa. Uskon että eniten vaikuttaa ihan vain ikäero. Nuori nainen ei halua vanhaa miestä, ei seurustelukumppaniksi, puolisoksi eikä lastensa isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai yrittää. Todella harvoilla pariskunnilla on yli 5 vuotta ikäeroa, saati 10. Lyhyt suhde voi onnistua, onhan vanha mies yksi kokemus muiden joukossa. Lapset kuitenkin hankitaan suunnilleen saman ikäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä yli 40-vuotias lapseton mies, joka vielä saa lapsia on tyyppiä pelimies, jolle ei ole tullut vahinkolapsia jo aiemmin.
Toinen ryhmä on hyvägeeniset miehet, jotka ovat toisella kierroksella. Muut eivät tule lapsia saamaan yli 40-vuotiaana. Moni nainen tietää jo autismin, jota vanhat miehet periyttävät lapsilleen, joten vanhat miehet periyttävät geenivirheitä, eikä heitä kannata ottaa enää isiksi.
Se, että miehet pelaavat näillä treffisivustoilla, on toinen asia. Yleensä "kaikki käy"- tyylillä mies ei löydä lopulta ketään.
En jaksa uskoa että kovin moni nainen miettisi geenivirheitä kumppania valitessa. Uskon että eniten vaikuttaa ihan vain ikäero. Nuori nainen ei halua vanhaa miestä, ei seurustelukumppaniksi, puolisoksi eikä lastensa isäksi.
Älä viitti ikis. Ikä on vain yksi factory. Aivan kuin sanoisi, että kaljut tai tukevat miehet jää yksin. Paskapuhetta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitti ikis. Ikä on vain yksi factory. Aivan kuin sanoisi, että kaljut tai tukevat miehet jää yksin. Paskapuhetta..
Kannattaa hioa kommentointitaitojasi vähän, jos haluat tulla ymmärretyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemman miehen vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten voit sanoa, että ikäerolla on merkitystä, josset ole koskaan ollut kuin samanikäisten kanssa? Vähän sama kuin olisi ollut vaan yhden miehen kanssa ja sanoisi että koolla on väliä. Mistä tiedät josset ole kokeillut kun yhtä? Ja sinänsä ymmärrän nyt enemmän, että olisin ehkä itsekin ajatellut ikäeroista noin ennen kun sattui omalle kohdalle. Oma kokemus muutti ajattelua tästäkin asiasta.
Tuon perusteella kenelläkään ei saisi olla mitään odotuksia kumppanilta, ennen kuin on kokeillut kaikkea. Väität että rakastat miestäsi, mutta oletko kokeillut naista? Ehkä ymmärtäisit silloin että esim. sukupuolella ei ole väliä. Tai kansallisuudella. Tai pulssilla. Et voi väittää että pulssi on tärkeä, jos et ole muuta kokeillut. Vai? Enpä usko. On täysin mahdollista tietää mistä pitäisi ja mistä ei, vaikka ei kokeile kaikkea mahdollista.
Todella itsekeskeistä kuvitella, että jos itse on muuttanut mieltään yhdestä asiasta, kaikki muutkin muuttaisivat. Ja sitten pitää vielä uskotella että ymmärtää asiasta enemmän kuin muut.[/
Tunnen myös entisen homovihaajan joka on nykyään avoimesti homo. En tarkoita, että kaikkien pitäisi kokeilla vanhempaa, mutta tarkoitan että itselle vieraaseen asiaan suhtaudutaan usein hyvin negatiivisesti. Siinä kohtaa, kun vaikkapa oma lapsi esitteleekin eri ikäisen kumppanin ja näkee hänen olevan onnellinen, voi mieli ehkä muuttuakin. Silloin kun jokin asia osuu omalle kohdalle sitä usein tajuaa olleensa turhaan ennakkoluuloinen. Ilmeisesti omaan tuttavapiiriisi ei kuulu näitä ikäeropareja. Ei mua kiinnosta minkä ikäisiä kumppaneita muut itselleen valitsee, niin miksi se on jollekin toiselle ongelma minkä ikäinen MUN kumppani on. Tai jos itse ei halua vanhempaa kumppania, niin miksi automaattisesti ajatellaan että kukaan toinen ei voisi haluta? Sehän minua esim tässä tutussani jurppii, että hänen mielestään hänellä on joku valta tulla arvostelemaan minun kumppanivalintaani. Ihan kun minun pitäisi tehdä siten mikä juuri hänen mielestään on sopivaa. Ja täälläkin koitetaan vedota järkisyihin kuten ”kauheat riskit hankkia lapsia tuossa iässä” vaikka naisella ne riskit on paljon suurempia paljon varhaisemmassa vaiheessa. Kyse on ennenkaikkea ennakkoluuloista, jotka koitetaan verhota järkisyihin kuten ”ei tuon ikäinen lapseton mies voi olla normaali”.
Itse pidän vähän yksinkertaisena ihmistä joka ei ymmärrä mistään muusta kuin ikäerosta.
Millään muulla ei mitään väliä.
Anteeksi mutta kuulostaa ihan pentumaiselta.
Joku esiteini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itiksestä ja steissiltä. Siis jos miehen ei tarvitse olla länsieurooppalainen. Mitä enemmän teet rajauksia, sen vähemmän jää vaihtoehtoja.
Afrikkalaiset miehet ovat pääsääntöisesti ihan mukavaa seuraa.
En halua todellakaan mitään tummaihoista miestä.
Rasisti
Vierailija kirjoitti:
Yli 30-vuotiaiden miesten lapsilla on suurentunut riski autismiin ja skitsofreniaan.
Onneksi näitä on alettu jo tutkimaan ja miehetkin alkavat hiljalleen ymmärtää, että parhaat lähtökohdat lapselle annetaan, kun niitä tehdään alle 40v.
Muutenkaan isyys ei enää ole vain tuuppaus ja ravistus, vaan isätkin joutuvat nykyään kasvatuspuuhiin eli tarvitsevat ehjän fysiikan, ajokortin, kuntoa hypätä vanhempainvarteissa ja voimia teinien kanssa.
Näin taannoin kaupassa thaikkunaisen, jolla oli vanha miesystävä ja heillä pieni lapsi. Nainen oli tullut selvästi shoppailemaan ja pieni lapsi oli jätetty iskäpapan huomaan. Lapsi huusi ja karkaili ja selkäänsä pidellen tuskainen ilme naamallaan iskäpappa juoksi uhmaikäisen perässä. Tuli hiukan jopa vahingoniloinen olo :D Kaikella on aikansa...
Joskus käynyt mielessä, että Suomi kun on autismin kirjon luvattu maa, että mahtaisiko se johtua siitä, kun sodassa kuoli aikoinaan yksi kokonainen miessukupolvi, juuri parhaassa lisääntymisiässään (20-40V) ja jäljelle jääneet vanhemmat helpompiin hommiin komennetut miehet jäivät henkiin ja kansoittivat sitten maan.
Haluan siksi alle nelikymppisen miehen kumppanikseni ja lasteni isäksi että hän jaksaa hoitaa, valvoa öitä ja peuhata lasten kanssa. En aio olla kuin yh jolle mies on vain yksi lapsi lisää.
N34
Vierailija kirjoitti:
En koskaan lisääntyisi nelikymppisen miehen kanssa. Kymmenvuotiaalla koulussa mukana isoisän näköinen viisikymppinen papparainen jolle kaverit nauraa. Lapsi joutuu kiusatuksi.
Sinun ei sitä tarvitse miettiä koska olet ruma ja iäkäs eikä kanssasi lisäänny minkäänikäiset miehet. 40v mies alkaa vasta olemaan mies ja 50v mies on mies parhaassa iässä ja mies voi helposti saada lapsia yli 60 vuotiaanakin. Alle 40v mies on vielä epäkypsä kakara isäksi, mutta 40v nainen on vanha haaska joka ei enää edes tule raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Haluan siksi alle nelikymppisen miehen kumppanikseni ja lasteni isäksi että hän jaksaa hoitaa, valvoa öitä ja peuhata lasten kanssa. En aio olla kuin yh jolle mies on vain yksi lapsi lisää.
N34
No juuri vanhempi mieshän on kypsempi!
Nuori mies saattaa olla vain yksi lapsi lisää.
N29
Miehet eivät käsitä, että iäkäs - tai todella iäkäs - isä on valtava riski lapsen hyvinvoinnille.
Mä kyllä kehottaisin lämpimästi välttämään nykyisiä elikymppisiä tai sitä vanhempia miehiä. Näissä ikäluokissa on ihan liikaa passattavia ja "naisten työt, miesten työt" -sovinisteja. Mua ei asia enää onnekseni koske, olen lapseni tehnyt ja kasvattanutkin jo.