Siis yli nelikymppiset miehet haluaa vielä lapsia
Tuolla treffisivustoilla melkein kaikilla lukee niin. Mistä 45v nainen löytää miehen? Itseäni vanhempaa miestä en halua.
Kommentit (164)
Viimeiset runsaat 25 vuotta miesten työllisyys on ollut heikkoa Suomessa, se ja naisten nihkeys pariutua työttömien tai pätkätyöläisten kanssa on tuottanut suuren joukon epävarmasti työelämässä kiinni olevia lapsettomia keski-ikäisiä miehiä. Monet näistä kuitenkin haluaisivat perheen ja lapsia. Ymmärrettävästi he etsivät nuorempia naisia, jos parisuhteeseen aikovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinäpä se, kun viisikymppisistä miehistä kilpailee kolme- ja nelikymppiset naiset. Miksi se mies sitten valitsisi viisikymppisen naisen itselleen?
"Kilpailee" :D
Itse olen nelikymppinen nainen, eikä viisikymppiset miehet noin yleisesti oikein nappaa. Tokihan joku tietty yksilö voi viedä jalat alta, mutta kyllä minä silloinkin miettisin ikäeroa aika tarkkaan.
Miksi tosiaan ottaisi 50v miestä kun 25-35vuotiaitakin on tarjolla? t. N 43v
Vierailija kirjoitti:
No siinäpä se, kun viisikymppisistä miehistä kilpailee kolme- ja nelikymppiset naiset. Miksi se mies sitten valitsisi viisikymppisen naisen itselleen?
No ei todellakaan "kilpaile" :D Ketään mieleltään tervettä kolmikymppistä naista ei 50-vuotias vanhus kiinnosta. Harvaa nelikymppistäkään.. Paitsi ehkä sun harhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ei? Sinulla on aika kapea katsanto elämään oman maailmasi ulkopuolelle. Jos biologia sen sallii, niin voihan mies tehdä lapsia vaikka seitesemänkymppiseksi asti jos vaan synnyttäjä löytyy. Ja todella monesti löytyy ja vanhempi mies ja nuorempi nainen ovat hyvin tavallinen yhdistelmä. Ihan kun olisit suuttunut tästä faktasta jotenkin henkilökohtaisesti, tuskin se sinulta on pois.
En mutta en halua mitään ikäloppua miestä kun seksi ei kuitenkaan toimisi. Juuri 42v aviomieheni jätin kun hän ei jaksanut kuin pari kertaa kuukaudessa.
Älä yleistä, mieheni on 42v ja seksiä on kerran päivässä! :D ei nelikymppinen todellakaan ole mikään ikäloppu.
Kaikista huvittavinta on kun ilmaisevat että eivät halua lapsia VIELÄ vaan joskus myöhemmin :D Hahhah, haudan takaa sit vissiin tulevat tuikkasemaan paksuksi
Yllättävän paljon tulee deiteissä vastaan 45-50v miehiä, joilla alle kouluikäinen lapsi tai parikin. Silloin sitä vasta vaikea pariutuakin on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nelikymppinen nainen, eikä viisikymppiset miehet noin yleisesti oikein nappaa. Tokihan joku tietty yksilö voi viedä jalat alta, mutta kyllä minä silloinkin miettisin ikäeroa aika tarkkaan.
Olen 45-vuotias nainen, ja ainakin minulla henkinen puoli ylittää jo pitkästi libidon. Seksi on jo aivan sivuseikka. En koskaan voisi hengata 25-vuotiaan poikasen kanssa joka voisi olla lapseni. Pedarifiiliksen lisäksi välillämme olisi sekä sivistyksellinen että sukupolvikuilu.
Totta on kyllä se, että 55-vuotiaatkin miehet katselevat nuoria naisia, ja minä ”putoan väliin”. 😅
Vierailija kirjoitti:
Miksi se mies valitsisi kolmekymppisen naisen pysyväksi aiottuun parisuhteeseen? Kun mies olisi eläkkeellä, nainen tekisi uraa, ainakaan puolisosta mies ei siis saisi seuraa rattoisiin eläkepäiviin. Ja yleensä vanhat pariskunnat huolehtivat toinen toisistaan, töissäkäyvällä ei ole aikaa toimia vanhuksen omaishoitajana. Aika yksin siinä jäisi vanhuudessa.
Mä en ole kolmekymppisenä tai edes nelikymppisenä katsellut viisikymppisiä miehiä saati kilpaillut niistä, kumppanit ivat aina olleet samaa ikää.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon tulee deiteissä vastaan 45-50v miehiä, joilla alle kouluikäinen lapsi tai parikin. Silloin sitä vasta vaikea pariutuakin on
Niin on. Jos miehellä on jokin alaikäinen mukula niin ihan sama vaikka olis milllainen unelma ihmisenä niin hylkyyn. Omat on jo aikuisia ja ikää 40. Olis tehnyt lapset sillon kun oli nuori, kiireinen ja talous huono. Ei sitä aikuisena enää halua kärsiä kun elämä on mallillaan ja kakarat elättää itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista huvittavinta on kun ilmaisevat että eivät halua lapsia VIELÄ vaan joskus myöhemmin :D Hahhah, haudan takaa sit vissiin tulevat tuikkasemaan paksuksi
Juu ja 45v, ei ole lapsia VIELÄ. Mikä on se kohderyhmä naisista jotka tuollaisiin vastaa?
Kyllä 40+ mies tietää ettei parisuhde kestä ikuisuuksia. Lapsi tehdään sillä ajatuksella että se lapsi on itselle rakas ja vanhuuden tullessa lapsi on mukana elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se mies valitsisi kolmekymppisen naisen pysyväksi aiottuun parisuhteeseen? Kun mies olisi eläkkeellä, nainen tekisi uraa, ainakaan puolisosta mies ei siis saisi seuraa rattoisiin eläkepäiviin. Ja yleensä vanhat pariskunnat huolehtivat toinen toisistaan, töissäkäyvällä ei ole aikaa toimia vanhuksen omaishoitajana. Aika yksin siinä jäisi vanhuudessa.
Vielä jatkan, etten itsekään eläkeiässä haluaisi minua paljon nuorempaa kumppania. Elämäntilanteet ovat silloin niin erilaiset. Ja vanhuksena kumppanin tarve usein korostuu, sillä arjessa ei pärjää niin helposti yksin, aikaa on enemmän perheelle jne. Näin ainakin itse ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja 45v, ei ole lapsia VIELÄ. Mikä on se kohderyhmä naisista jotka tuollaisiin vastaa?
Luultavasti 35+ lapsettomat tai yh naiset.
Ei ne kolmekymppiset naiset viisikymppisistä miehistä kilpaile, vaan viisikymppiset miehet kilpailevat niistä kolmekymppisistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kolmekymppiset naiset viisikymppisistä miehistä kilpaile, vaan viisikymppiset miehet kilpailevat niistä kolmekymppisistä naisista.
Näin juuri. Kolmekymppinen nainen _tyytyy_ aina viisikymppiseen mieheen (ellei taloudellinen, ns maksettu sopimus). Jokin on pielessä jos naisen täytyy papparainen ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellyttäen, että sen saa. Jokainen panee ketä haluaa. Muutama tuttu joka on eronnut on ottanut alle 30 vuotiaan naisen ja kaikki yli 50 vuotiaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Yli 30-vuotiaiden miesten lapsilla on suurentunut riski autismiin ja skitsofreniaan.
Eikö se ollut yli 40-vuotiailla? Ja yksilötasolla sillä ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Kolmekymppinen nainen _tyytyy_ aina viisikymppiseen mieheen (ellei taloudellinen, ns maksettu sopimus). Jokin on pielessä jos naisen täytyy papparainen ottaa.
Ai jokin on pielessä, jos ei pidä kumppanin ikää sinä ratkaisevana tekijänä suhteessa? Mitä sitten, jos "saisin" omanikäisen tai nuoremmankin, mutta haluan olla juuri tämän ihmisen kanssa, joka nyt on sattunut syntymään parikymmentä vuotta mua aikaisemmin? T. nainen, joka ei "tyydy" yhtään mihinkään
Miehet sais lopettaa ton itsepetoksen. Yli 35v mies on yhtä lailla kuin nainen vanha lisääntymään. Miehet vielä vanhempia kuin naiset koska eliniän odote alempi.