Nainen, voisitko seurustella lyhyen miehen kanssa?
Ikuisuusaihe, mutta voisitko olla vaikka alta 170cm mittaisen miehen kanssa?
Rehelliset vastaukset kiitos ja kerro myös oma pituutesi.
Kommentit (25)
Voisin, jos mies olisi rotevahko ja/tai lihaksikas. Itse olen 173 cm ja aika hoikka.
Tottakai voisin. Pituus ei ole minulle parinvalintakriteeri, kuten ei mikään ulkoinen asia. En seurustele kuoren kanssa, vaan ihmisen siellä kuoren alla. Jos jotakuta kiinnostaa, niin lyhyin mies, jonka kanssa olen ollut, oli vain hieman yli 160 cm pitkä. Olen itse vähän yli 180 cm.
Olennaista on, että miehellä on hyvä itsetunto. Minä en lopeta korkokenkien käyttämistä kenenkään käskystä. Kukaan ei ole koskaan edes pyytänyt.
Voisin, mutta en itseäni paljon lyhyemmän eli esim 160 cm olis jo liian lyhyt kun itse olen 168cm.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voisin. Pituus ei ole minulle parinvalintakriteeri, kuten ei mikään ulkoinen asia. En seurustele kuoren kanssa, vaan ihmisen siellä kuoren alla. Jos jotakuta kiinnostaa, niin lyhyin mies, jonka kanssa olen ollut, oli vain hieman yli 160 cm pitkä. Olen itse vähän yli 180 cm.
Olennaista on, että miehellä on hyvä itsetunto. Minä en lopeta korkokenkien käyttämistä kenenkään käskystä. Kukaan ei ole koskaan edes pyytänyt.
Haittaisiko sinua, jos mieskumppanisi käyttää korkokenkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaisiko sinua, jos mieskumppanisi käyttää korkokenkiä?
No itse asiassa ei haittaisi :D Saisi myös pukeutua mekkoihin niin halutessaan. Ulkonäkö ja ulkoiset asiat ei merkitse minulle tuon taivaallista, poislukien tietty hygienia.
Olen seurustellut 166cm pituisen miehen kanssa. Itse olen 173cm.
Tietenkin voisin, jos muuta jutut natsaa tosi hyvin.
Onko pituus tai paino sellainen asia, joka rajaa pois muuten erinomaisen ihmisen.
En koska järjestään kaikilla on joku kompleksi pituudestaan. Niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
En koska järjestään kaikilla on joku kompleksi pituudestaan. Niin nähty.
Nyt on notkeaa. Samalla asetat lyhyyden deal breakeriksi ja kritisoit pituuskompleksista :D
Haha! Nauraa tälle, mittaa N. puolitoistametriä ja ollut parisuhteessa n 170cm kanssa ja suhdeviritelmää ollut n.180 cm kanssa. Ongelmaa ei ole ellei sitä itse tee. Eli voisin.
Ex-mieheni oli 162 cm. Suhteemme kaatui mm. hänen jatkuviin sivusuhteisiinsa. Kaiken lisäksi ex ei ole hyvännäköinen vaan ennemminkin ruma ja elää pääosin työttömyystuella. Mutta, koska on supliikkimies, naisseuraa riittää.
aika oudolta se tuntuisi. Olen itse vain 160 senttiä pitkä ja kyllä rehellisesti kaipaan sitä, että mies on minua kookkaampi. Enkä siis ole itsekään mikään "tonnikeiju" vaan ihan normaalikroppainen, aikuinen nainen. Toisaalta, tärkeintä minulle on kuitenkin se millainen ihminen on kyseessä luonteeltaan ja persoonaltaan. En kuitenkaan ensisijaisesti tunne vetoa itseni mittaisiin tai lyhyempiin miehiin.
Todellakin voisin. Paljoa itseäni lyhyemmästä tuskin kiinnostuisin mutta en mene vannomaan. Pituuteni siis 168 cm.
Seurustelenkin, poikaystäväni on 168cm, saman pituinen kuin minä. Exät on olleet aika korstoja häneen verrattuna, mutta ikinä en oo kehenkään muuhun käynyt yhtä kuumana. Ei ole kemia tuollaisesta kiinni!
Mieheni on varmaan pari senttiä lyhyempi. Tykkään käyttää korkoja, eikä se ole miestä häirinnyt. Ei ole kyllä koskaan kukaan ulkopuolinenkaan asiasta maininnut.
N178cm
Minusta itseni pituiset miehet ovat hot.
Nainen 170 cm
Voisin jos sillä on tarpeeksi rahaa.