Mikä teitä ärsyttää tai ihmetyttää Instagramissa?
Itseäni se, miten jotkut kehtaa laittaa DM:llä seuraamispyyntöjä. Tulee siis yksityisviestiä, jossa joku laittaa että Follow me please. No en varmasti seuraa tämän viestin jälkeen.
Kommentit (35)
Minkä takia sinne pitää tunkea päivästä toiseen omaa naamaansa? Miksi? En ymmärrä. Sielutonta. Narsistista.
Kaikki pitää nykyään tunkea nettiin ja ihmiset ovat ihan kurat housuissa kun joku sanookin päin naamaa ajatuksensa eikä vingu netissä.
T: 27v mies.
- pinnallisuus
- oman takapuolen kuvaaminen
- mielenterveysongelmilla huomion haku
- tekopyhyys
mainostaminen ja kaupalliset yhteistyöt.
Se, että kaikenmaailman tilit alkavat seurata sen toivossa, että kiinnostuisin niiden sisällöstä ja alkaisin seurata niitä tai uskoisin niiden huijaukset. Eip, mä blokkaan kaikki tuollaiset tilit. Blokkilistallani on satoja typeriä tilejä.
Mua ihmetyttää palvelun suosio. Mitä sellaista on instagramissa mitä ei ole esim. irc-galleriassa?
Kun nuoret naiset esittelevät paljasta pintaa mutta sitten loukkaantuvat kun vanhempi herrasmies kiinnostuu heistä ja kehuu kommenteissa.
M47
P*skat "elämänviisaat" lausahdukset yltiöfacetunetettujen pissiskuvien kuvateksteissä. Kardashianit. Kaupallisuus. Se, jos joka kuva on selfie (hauska huomio: kellään ei kiinnosta katsoa sinun pärstää samalla ilmeellä, samasta kulmasta, samalla filtterillä joka päivä). Ihmiset, jotka tägää arvontapostauksiin koko sukunsa, kaikki ystävänsä ja vielä heidänkin ystävänsä.
Tekis varmaan hyvää poistua ko. sovelluksesta kokonaan, heh.
No kun mulla on vasta 1300 seurajaa. Tosi ärsyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää palvelun suosio. Mitä sellaista on instagramissa mitä ei ole esim. irc-galleriassa?
Vaikkapa kansainvälisyys.
Ihmetyttää sukulaistyttö joka kuvaa ahteriaan. Voi aikoja, voi tapoja.
Ihmetyttää sukulaistyttö joka kuvaa ahteriaan. Voi aikoja, voi tapoja.
Ihmisten selfieilmeet! Miten jotkut saakin naaman väännettyä niin...
Eniten ihmetyttää koko palvelun suosio. En keksi paljon turhempaa palvelua.
Instagram on kuin moderni kristallipallo tai kaukoputki; voit kyylätä, mitä jengi tekee ja missä.
Oman naaman jatkuva kuvaaminen.
”Ah, olen niin kaunis.”
Narsismia parhaimmillaan.
Mietin... Ei mikään.
Seuraan vain tilejä, jotka kiinnostaa.
Jengi muokkaa kuvia niin paljon, ettei samoja ihmisiä edes tunnista livenä :P
Jopa yli kolmekymppiset muijat tuuttaa kuviaan joka päivä sinne ja kuvissa tissivako aina tai perse. Sit ne on miesten mielestä ihania. Sit nää samat naiset on naimisissa ja jotkut myös äitejä. Mikä järki mennä naimisiin jos elämän sisältö on tuottaa äijille r...umatkua instaan. Ei vaan pysty ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Jopa yli kolmekymppiset muijat tuuttaa kuviaan joka päivä sinne ja kuvissa tissivako aina tai perse. Sit ne on miesten mielestä ihania. Sit nää samat naiset on naimisissa ja jotkut myös äitejä. Mikä järki mennä naimisiin jos elämän sisältö on tuottaa äijille r...umatkua instaan. Ei vaan pysty ymmärtää.
En mä nyt ymmärrä, mitä niin outoa tuossa nyt on. Ihmisillä on erilaisia haluja. Ei naimisiinmeno niitä eliminoi. Ja avioliitoissakin on erilaisia sääntöjä.
Eipä kauheasti mikään. Videoissa olis kiva, jos ne pystyis pausettamaan: nyt ne pyörii vain luuppina.