Mitä lahjaksi 50v äidille?
Haluaisin ostaa äidilleni lahjan, mutta en keksi mitä antaisin hänelle.
En halua ostaa vaan suklaata vaan jotain erityistä, mutta rahaa ei ole paljon :( voisiko joku autaa? Eli jotain halpaa mutta jotain muuta kuin herkkuja:)
KIITOS! :))
Kommentit (30)
Mariskooli, tai jokin Iittalan kynttilänjalka-tai alusta. Kalevala rannekoru, esim hopeisena tai pronssisena ei paljoa maksa. Jokin Aarikan koru.
Halaus riittää!
T. Äiti, kohta 50 v.
Rollaattori.. Tai joku kiva eng kielinen sisustustaulu
Minulle sopisi omien lasten seura, tavaraa on jo ihan riittämiin. Tykkäisin hyvin paljon, jos he valmistaisivat ruuan ja tekisivät jotain hyvää jälkkäriä. Tarvikkeet voin maksaa itse, jos lapset käyvät kaupassa. Ja jos Alkossa on vielä sitä kultahippukuoharia, niin olisin onnessani. Lapsia näkee nykyisin niin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Mariskooli, tai jokin Iittalan kynttilänjalka-tai alusta. Kalevala rannekoru, esim hopeisena tai pronssisena ei paljoa maksa. Jokin Aarikan koru.
En haluaisi mitään näistä. Kaappiin jäisi seisomaan.
T. 50v äippä
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti! Olisi kyllä saanut mariskoolista päähänsä! Mikään näistä ehdotetuista ei olisi mieluinen.
Siispä: Sinun pitää tuntea äitisi, että voit valita hänelle lahjan. Kukaan meistä ei voi sitä sinun puolestasi tehdä.
N58v
Kutsu äiti kotiisi syömään ja tee hyvää ruokaa.
Tai menette yhdessä elokuviin.
Kokeilkaa uutta urheilulajia tai jotain muuta uutta yhdessä.
Sushikurssi yhdessä.
En tarvitse tavaraa. Seurasi on parasta.
T. 50v äippä
Vierailija kirjoitti:
50 olutta
Ihan kiva idea jos äiti tykkää oluesta, 50 erilaista erikoisolutta. Voi olla vähän hintava lahja.
Kossupullo on aina varma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Kutsu äiti kotiisi syömään ja tee hyvää ruokaa.
Tai menette yhdessä elokuviin.
Kokeilkaa uutta urheilulajia tai jotain muuta uutta yhdessä.
Sushikurssi yhdessä.En tarvitse tavaraa. Seurasi on parasta.
T. 50v äippä
Ei olisi minulle parasta seuraa lapsi, joka kyselee äitinsä lahjaa keskustelupalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Kossupullo on aina varma valinta.
Mieluummin vielä eurokossu.
Vierailija kirjoitti:
50 cm aikuisten lelu.
Minä sain 5-kymppislahjaksi dildon. Ei tietenkään lapsilta vaan tuolta nykyiseltä eksältä, jonka kanssa juuri oltiin erottu. Kyselin joskus täältä, kuinka se hävitetään 😄 🍆
Vierailija kirjoitti:
50 cm aikuisten lelu.
Vitsihän tämä taitaa olla, mutta varmuuden vuoksi sanottakoon, ettei kaikki äidit tämmöisistä tykkää. Itse olen jo yli viisikymmentä eikä ole koskaan tullut tarvetta tuollaisia kokeilla. Ja olisi minusta vähän omituistakin saada lapselta tuollainen. Jos teillä on hyvä huumorintaju, niin miksipä ei sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti! Olisi kyllä saanut mariskoolista päähänsä! Mikään näistä ehdotetuista ei olisi mieluinen.
Siispä: Sinun pitää tuntea äitisi, että voit valita hänelle lahjan. Kukaan meistä ei voi sitä sinun puolestasi tehdä.N58v
Nuohan ovat toki vaan ehdotuksia joltakin, ja jos sinulle ei mikään noista käy, hyvin monelle voi käydäkin..:) Itselleni esim. Iitalan maljakko olisi kyllä mieluinen lahja. Pentikin käy myös.
Vierailija kirjoitti:
Minulle sopisi omien lasten seura, tavaraa on jo ihan riittämiin. Tykkäisin hyvin paljon, jos he valmistaisivat ruuan ja tekisivät jotain hyvää jälkkäriä. Tarvikkeet voin maksaa itse, jos lapset käyvät kaupassa. Ja jos Alkossa on vielä sitä kultahippukuoharia, niin olisin onnessani. Lapsia näkee nykyisin niin harvoin.
Alkoholi ei ole äidille sopiva lahja mielestäni, eikä oikeastaan kenellekään. Täytyy olla kyllä viinantuska jos lapseltaankin alkoa lahjaksi odottaa. Luulisi jo viisikymppisellä olevan varaa ostaa juomansa itse.
Kerro nyt edes vähän minkälainen äitisi on, harrastaako jotain tai onko aina haaveillut jostain. Turha se muuten on heittää ideoita kun todennäköisesti yksikään ei kelpaa.