Mitä lahjaksi 50v äidille?
Haluaisin ostaa äidilleni lahjan, mutta en keksi mitä antaisin hänelle.
En halua ostaa vaan suklaata vaan jotain erityistä, mutta rahaa ei ole paljon :( voisiko joku autaa? Eli jotain halpaa mutta jotain muuta kuin herkkuja:)
KIITOS! :))
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariskooli, tai jokin Iittalan kynttilänjalka-tai alusta. Kalevala rannekoru, esim hopeisena tai pronssisena ei paljoa maksa. Jokin Aarikan koru.
En haluaisi mitään näistä. Kaappiin jäisi seisomaan.
T. 50v äippä
Alkoholi varmaankin maistuisi sinulle , joten sinulla ei olisi huolta että jää "kaappiin seisomaan.::)
Tässähän aloittaja nimenomaan kysyi lahja ehdotuksia, ei siis sinun mieltymyksiäsi tai arvostelua toisten ehdotuksiin!
Elokuvalippu ja itse kaveriksi, eli kaksi lippua. Toinen vaihtoehto lounasliput johonkin ruokapaikkaan ja itse kaveriksi tässäkin. Riittääkö budjetti, eli nää ovat kai 20-25 euron väliltä. Ei tavaraa enää yhtään lisää, kiitos. Tai jos osaat leipoa, tee se kakku tai joku budjettiin sopiva leivonnainen. Jos äiti pitää juhlat, kerro asia jo etukäteen. Mulle kävis kyllä vaikka joku hampurilaisravintolakin ja edelleen se tytär mukaan - jos olis tytär, mutta ei ole (poika meillä kustansi ruuat mm. kun sai työpaikan meille koko poppoolle, juhlisti sitä noin).
Vierailija kirjoitti:
Elokuvalippu ja itse kaveriksi, eli kaksi lippua. Toinen vaihtoehto lounasliput johonkin ruokapaikkaan ja itse kaveriksi tässäkin. Riittääkö budjetti, eli nää ovat kai 20-25 euron väliltä. Ei tavaraa enää yhtään lisää, kiitos. Tai jos osaat leipoa, tee se kakku tai joku budjettiin sopiva leivonnainen. Jos äiti pitää juhlat, kerro asia jo etukäteen. Mulle kävis kyllä vaikka joku hampurilaisravintolakin ja edelleen se tytär mukaan - jos olis tytär, mutta ei ole (poika meillä kustansi ruuat mm. kun sai työpaikan meille koko poppoolle, juhlisti sitä noin).
Ruokaa 50-vuotispäivälahjaksi !? Ja oikein hapurilaisravintolaan!! Mammat ovat ruuan ja alkoholin puutteessa ehdotuksista päätellen.
Esim. kuukauden aloitusjakso kuntosalille.
Jokin mieleinen lehtitilaus. Esim . kolmen kuukauden jaksoja saa edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kossupullo on aina varma valinta.
Ja jos rahaa ei ole riittävästi kossupullon hankintaan, voi aina ostaa Välivettä.
Kokkaa itse hänelle hyvä ateria. Vaikka pihviä ja uuniperunaa.
Lyhyt tilaus jotain mieleistä lehteä. Usein n. 30 e. kolme kuukautta.
Osta teille liput konserttiin tai teatteriin.