Olen aivan lopussa vauvan kanssa. Mitä voin tehdä?
Vauva on 3 kk ja mä olen kotona, mies töissä. Onneksi mies herää öisin niin saan edes nukkua.
Pahinta on ettei jää aikaa mihinkään muuhun. Koko ajan pitää tehdä jotain: vaihtaa vaippoja, lämmittää maitoa, kylvettää.
Omaa elämää ei ole yhtään. En ehdi juuri muuta kuin olla somessa hätäsesti, ettei kaikki kaverit katoa. Olen yrittänyt katsoa sarjoja mutta ne jää kesken aina. En tapaa kavereita kuin mmax kerta viikossa. Harrastukset on ihan retuperällä. Itken etten pääse ehkä syksyllä joogaan.
Tää on ihan syvältä.
Kommentit (24)
Tämä on provo
Mutta vinkkinä - jos kaipaat ystäviä, mene mammakahvilaan. Jos joogaa, käy vauvajoogassa/vauvapilateksessa. Kokeile pienin askelin poistua kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vauvani vaan nukkuu ja syö.
Herää pari kertaa yössä ja on niin suloinen 💚Oon niin jealous 👿😡
Ap
Sinun ongelmasi on, että yrität olla jotain muuta kuin olet: Olet kai suomalainen ja suomalainen kirjoittaa suomeksi; kateellinen. Saatat olla jopa wt, jonka hoivataidot ei ole kummoiset, kun pitää ravata ripsi-, kynsi- ja hiushuolloissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo
Mutta vinkkinä - jos kaipaat ystäviä, mene mammakahvilaan. Jos joogaa, käy vauvajoogassa/vauvapilateksessa. Kokeile pienin askelin poistua kotoa.
Tämä nyt täysin sivuhuomautus, mutta entä jos äidin ystävät eivät käy siellä mammakahvilassa? Ei kaikki kaipaa mitä tahansa seuraa, ap:kin kuulostaa kaipaavan vanhoja ystäviään.
Uli uli, molempien lapsi. Kaikkien miehet eivät ole sellaisia luusereita, jotka eivät vauvaansa hoida.
Tsemppiä ap. Vauva-aika on raskasta, mutta toisin kuin av-mammat, niin lapset kasvavat ja kehittyvät vauhdilla.