Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia 2020

Vierailija
26.06.2019 |

Aloitan tän ketjun hyvissä ajoin Psykologia 2019 -ketjun innoittamana. En kirjotellut siihen paljonkaan, mutta sain tukea ja vinkkejä siitä. Pyrin nyt ekaa kertaa ja ilmeisesti parin kymmenen koepisteen päähän jäi. Haaveena sisäänpääsy 2020. Onnittelut sisään päässeille, mutta aletaan toistemme tsemppaaminen tulevaan hyvissä ajoin!

Eli, julistan vuoden 2020 pääsykokeisiin valmistautumiseen avatuksi. Itse lähden nyt kavereiden kanssa terassille ja aloitan huomenna :)

https://www.vauva.fi/keskustelu/3217889/psykologia-2019

Kommentit (8137)

Vierailija
7981/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin äsken tuli vielä sosiaalitieteet ja taloustiede, mutta saa nähdä tuleeko psykologiaa enää tänään

HY? Siellä eri tiedekunta :( toiveet hiipuu

https://www.helsinki.fi/fi/opiskelijaksi/yhteishaku/tulosten-julkaisu-p…

Tuolta olen tuloksia katsellut. Psykologia taitaa jäädä ihan viimeisten joukkoon 😵

Vierailija
7982/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että tulee, kun käytännössä mikään muu ei enää puutu ainakaan Helsingistä päähaun puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7983/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HY:lla myös kaikki kielet on tullu paitsi Maailman kielet ja kielitieteet mihi ite hain... :D Joten ei oo psyka ihan ainoa tulematta. Tsemppiä raastavaan odotukseen kaikki!

Vierailija
7984/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logon keskustelussa joku oli päässyt 1. varasijalta Turkuun logoon.

Ettei vaan joku psykaan päässyt vapauttanut hänelle paikkaa... Onhan niiden pakko jo sijoittelussa olla!

Vierailija
7985/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä teillä näyttää opintopolussa? Jodelissa pohditaan, että voiko pisteiden/varasijojen katoamisella ennustaa jotain.

Vierailija
7986/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä teillä näyttää opintopolussa? Jodelissa pohditaan, että voiko pisteiden/varasijojen katoamisella ennustaa jotain.

Mulla näkyy pisteet ja varasijat mutta en päässy 2.vaiheeseen.

Vierailija
7987/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin täällä nyt jännitetään tuloksia, mutta onko enää ketään, jotka miettii jo seuraavaa vuotta :)??

Mitä luulette millainen valintamenettely ensi vuonna tulee olemaan?

Vierailija
7988/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin alemmassa (kolmas) hakukohteessa hyväksyttynä, nyt jono liikkui ja pääsin 1. varasijalta toiseen hakukohteeseeni.

Nyt 3. hakukohteen sekä 6. hakukohteen (eri ala, mutta jonne olisin päässyt myös papereilla) kohdalla lukee "valinta kesken" vaikka pari pv sitten vielä luki "hyväksytty" tai "peruuntunut ylemmän hakutoiveen vuoksi" vai mikä sanatarkkaan olikaan. :D

Vierailija
7989/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan joku psykaan päässyt vapauttanut hänelle paikkaa... Onhan niiden pakko jo sijoittelussa olla!

Tuskin. Kyllä jengi pistä logon ennen psykaa. Ainaki Helsingissä.

Vierailija
7990/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin alemmassa (kolmas) hakukohteessa hyväksyttynä, nyt jono liikkui ja pääsin 1. varasijalta toiseen hakukohteeseeni.

Nyt 3. hakukohteen sekä 6. hakukohteen (eri ala, mutta jonne olisin päässyt myös papereilla) kohdalla lukee "valinta kesken" vaikka pari pv sitten vielä luki "hyväksytty" tai "peruuntunut ylemmän hakutoiveen vuoksi" vai mikä sanatarkkaan olikaan. :D

Joo mulla sama juttu!

Vierailija
7991/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on logopedia ainakin psykologian alapuolella. Tuntuisi kyllä oudolta laittaa Helsingissä logopedia ennen psykologiaa, koska ainakin todistusvalinnassa psykologiaan vaaditaan korkeammat arvosanat ja paikka menisi sitten alta. Toki pääsykoe erikseen 😄

Vierailija
7992/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin täällä nyt jännitetään tuloksia, mutta onko enää ketään, jotka miettii jo seuraavaa vuotta :)??

Mitä luulette millainen valintamenettely ensi vuonna tulee olemaan?

No ne varmaan pysyy siinä alkuperäisessä suunnitelmassa, että 60% ensikertalaisista hakijoista pääsee todistusvalinnalla ja 40% kaikista pääsykokeella. Psykologiaan taitaa olla lisäpaikkojakin luvassa.

Vierailija
7993/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla sama juttu!

Mikä teillä on ykkösenä?

Vierailija
7994/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla sama juttu!

Mikä teillä on ykkösenä?

Mulla on Tampereen psykologia. Pisteet riitti kuitenkin vaan Joensuuhun ja nyt oon siellä. Pääsykokeessa en päässyt toiseen vaiheeseen.

Vierailija
7995/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla sama juttu!

Mikä teillä on ykkösenä?

Tampere mulla myös!

Vierailija
7996/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain kaikkiin kaupunkeihin (pääsin toiseen vaiheeseen). Ekana Turku, sitten Helsinki, Tampere, Jyväskylä ja viimeisenä Joensuu.

Vierailija
7997/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on logopedia ainakin psykologian alapuolella. Tuntuisi kyllä oudolta laittaa Helsingissä logopedia ennen psykologiaa, koska ainakin todistusvalinnassa psykologiaan vaaditaan korkeammat arvosanat ja paikka menisi sitten alta. Toki pääsykoe erikseen 😄

Ei ne logoon hakevat edes hae psykaan Helsingissä. Logo on sentään lääkis.

Vierailija
7998/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hain kaikkiin kaupunkeihin (pääsin toiseen vaiheeseen). Ekana Turku, sitten Helsinki, Tampere, Jyväskylä ja viimeisenä Joensuu.

Näkyykö sulla missään jonotilanne?

Vierailija
7999/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne logoon hakevat edes hae psykaan Helsingissä. Logo on sentään lääkis.

Niin on psykakin. Tsori.

Vierailija
8000/8137 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö sulla missään jonotilanne?

Todistusvalintojen kohdalla lukee varasijat, paitsi Joensuun osalta lukee kaikissa kohdissa opiskelijavalinta kesken, vaikka aikaisemmin niissä on lukenut varasijat, en tiedä miksi yllättäen kadonneet? Koejono näyttää tyhjää... Muualle en olekaan hakenut kuin nuo viisi psykan kohdetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän