Psykologia 2020
Aloitan tän ketjun hyvissä ajoin Psykologia 2019 -ketjun innoittamana. En kirjotellut siihen paljonkaan, mutta sain tukea ja vinkkejä siitä. Pyrin nyt ekaa kertaa ja ilmeisesti parin kymmenen koepisteen päähän jäi. Haaveena sisäänpääsy 2020. Onnittelut sisään päässeille, mutta aletaan toistemme tsemppaaminen tulevaan hyvissä ajoin!
Eli, julistan vuoden 2020 pääsykokeisiin valmistautumiseen avatuksi. Itse lähden nyt kavereiden kanssa terassille ja aloitan huomenna :)
Kommentit (8137)
Sain Joensuusta opiskelupaikan ja olen 1. varasijalla Jyväskylään koevalintajonossa. Mitä mieltä olette, kuinka todennäköistä on, että pääsisin varasijalta Jyväskylään opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Sain Joensuusta opiskelupaikan ja olen 1. varasijalla Jyväskylään koevalintajonossa. Mitä mieltä olette, kuinka todennäköistä on, että pääsisin varasijalta Jyväskylään opiskelemaan?
Olin samassa tilanteessa, koevalintajonossa ensin varasijalla 4 ja sitten pitkään olin 1. varasijalla. Sisään pääsin! Toki haku oli vielä kesken ja siihen vaikutti lisäpaikat sun muut... Onnea sullekin koulupaikasta! :)
Vierailija kirjoitti:
Tässä vaiheessa 0.
Ihan hullua, tässä joutuu prosessoimaan uudestaan sitä pettymystä, mikä tuli, kun ei päässyt kakkosvaiheesee. Onnea kuitenkin kaikille (rehellisille ;)) paikan saaneille!!
Pääsin sisään maisteriohjelmaan, vaikea uskoa todeksi!! Samaan aikaan on helpottunut ja hieman säikky olo :0
Onko täällä muita maisteriin päässeitä?
Onko täällä vielä muita kokeella päässeitä?
Ärsyttää kun olen todistusvalinnassa varasijalla 400+ ja sen takia en saa ottaa opiskelupaikkaa vastaan alemmasta kohteesta... Tarkoittaako tuo siis sitä ettei kaikkia todaripaikkoja ole vielä otettu vastaan ja kun paikat on täytetty saan ottaa alemman paikkani vastaan? Ja en siis päässyt 2.vaiheeseen koevalinnassa.
Onnea kaikille jotka pääsi sisään! Vihdoin tämä kevään hakuprosessi on ohi.
Kiitos kaikille! Olen ollut tässä ryhmässä varmaan joka päivä lukemassa ja välillä kirjoittamassa. Pääsin unelmieni paikkaan eli Helsingin maisteriin!
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun olen todistusvalinnassa varasijalla 400+ ja sen takia en saa ottaa opiskelupaikkaa vastaan alemmasta kohteesta... Tarkoittaako tuo siis sitä ettei kaikkia todaripaikkoja ole vielä otettu vastaan ja kun paikat on täytetty saan ottaa alemman paikkani vastaan? Ja en siis päässyt 2.vaiheeseen koevalinnassa.
Onnea kaikille jotka pääsi sisään! Vihdoin tämä kevään hakuprosessi on ohi.
Yhteishaku ei ole vielä päättynyt, joten et voi valita alempaa hakutoivetta.
Jes, vihdoin sain mennä hyväksymään todarivalinnalla saadun paikkani!
Vierailija kirjoitti:
Itse sain paikan Jyväskylästä, mutta varasijalla 3 Tampereelle. Kunpa saisin Tampereen paikan, niin vapautan oman Jyväskylän paikkani sinulle! Hahha.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille! Olen ollut tässä ryhmässä varmaan joka päivä lukemassa ja välillä kirjoittamassa. Pääsin unelmieni paikkaan eli Helsingin maisteriin!
Onneksi olkoon! Mulla jäi kakkosvaihe kuuden pisteen päähän. Onko se paljon vai vähän? Tuntuis että on paljon, mutta toivoisin että on vähän. Pääsin kuitenkin kandiin. :)
Vierailija kirjoitti:
Menikö maisteri heti täyteen vai mistä ihmeestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö maisteri heti täyteen vai mistä ihmeestä?
Siis en päässyt kakkosvaiheeseen maisteriin, mutta alempi toive kandi oli jo hyväksytty. Jouduin oottaa, että tänään sain virallisen tiedon, että en tullut valituksi maisteriin ja nyt vasta päästin ottaa tuon kandin vastaan.
Mitähän HY:n sivuille kävi, ei toimi ollenkaan.
Samaa miettisin, ei toimi täälläkään päässä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin sisään maisteriohjelmaan, vaikea uskoa todeksi!! Samaan aikaan on helpottunut ja hieman säikky olo :0
Täällä kanssa yksi maisteriin päässyt!! Ihan epäuskoinen fiilis. Onnea sullekin! 😃😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa yksi maisteriin päässyt!! Ihan epäuskoinen fiilis. Onnea sullekin! 😃😊
Täällä myös! Hehkutinkin tuolla jo aiemmin. Meitä on siis ainakin kolme ”vauva-forum” -tyyppiä maisterissa!
Ja tietty heti kun kaikki ottaa Hesan paikat, varasijat menevät kiinni ketjureaktiona.