Psykologia 2020
Aloitan tän ketjun hyvissä ajoin Psykologia 2019 -ketjun innoittamana. En kirjotellut siihen paljonkaan, mutta sain tukea ja vinkkejä siitä. Pyrin nyt ekaa kertaa ja ilmeisesti parin kymmenen koepisteen päähän jäi. Haaveena sisäänpääsy 2020. Onnittelut sisään päässeille, mutta aletaan toistemme tsemppaaminen tulevaan hyvissä ajoin!
Eli, julistan vuoden 2020 pääsykokeisiin valmistautumiseen avatuksi. Itse lähden nyt kavereiden kanssa terassille ja aloitan huomenna :)
Kommentit (8137)
Mitä vielä jäljellä? Psyka, kulttuurien tutkimus? Itse hakenut jälkimmäiseen. Kauhee jännitys. Tsemppiä kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä psykan alapuolella muita hakukohteita? Mikä niitten status on? Eli näkyykö esim. Valinta kesken/hyväksytty/varasijalla
Mulla tuli uudestaan lukemaan alempaan, että todistusvalinta ois kesken 🥴
Mun mielestä toi tarkoittaa, että oot päässyt ylempään toiveeseen! Varovaiset onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä psykan alapuolella muita hakukohteita? Mikä niitten status on? Eli näkyykö esim. Valinta kesken/hyväksytty/varasijalla
Mun mielestä toi tarkoittaa, että oot päässyt ylempään toiveeseen! Varovaiset onnittelut!
Mulla lukee noin kaikissa :( eli ei välttämättä tarkoita (?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut hyväksyttiin jo todistusvalinnassa psykalle 😂😂
Valtsikkaakin alkoi jo tulla.
Sisään päästäessä, tuleeko sähköposti hesarin artikkelin mukaisesti klo 8 tai 20, vai heti?
Vierailija kirjoitti:
Sisään päästäessä, tuleeko sähköposti hesarin artikkelin mukaisesti klo 8 tai 20, vai heti?
Käsittääkseni sähköpostit laitetaan vasta 15.7. kaikille
Vierailija kirjoitti:
Kasilta, jos paikan voi ottaa vastaan.
Siis ihan oikeesti, tämä odottaminen on ihan kamalaa. Onneksi täällä on muitakin, jotka jännittävät, niin ainakin tietää, ettei ole yksin. Aluksi olin erittäin varma siitä, että vasta ensiviikolla tulee tulokset, mutta tuon koejonon ilmetyttyä opintopolkuun aloin haaveilemaan, että tulisivat jo tänään. Raivostuttaa, kun en kykene oikein keskittyä mihinkään... Eikä ole kyllä kyennyt moniin viikkoihinkaan.
Onko täällä porukkaa, jotka ovat päässeet sisälle sostyöhön, mutta odottavat vielä psykan tuloksiaan? Jos kyllä, oletko ensikertalainen vai et?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vielä jäljellä? Psyka, kulttuurien tutkimus? Itse hakenut jälkimmäiseen. Kauhee jännitys. Tsemppiä kaikille
Kulttuuri tuli just... Jännäksi menee!
Onko muina päivinä tullut 16 jälkeen? Itse en oo huomannut että olis (tänään oon ollut hollilla kun ilmestyi se kohta, jos se nyt mitään kertoo). Mietin onko tätä odottelua 20 min vai pidempään jäljellä...
Vielä äsken julkaistiin politiikka ja viestintä, eli vielä ainakin siellä paiskitaan hommia 👀
Jee, pääsin mun plan B:hen eli valtsikkaan :) ei se psyka oo, mutta olen iloinen kuitenkin. Tsemppiä ihan hirveän paljon kaikille, jotka odotatte vielä tuloksia ja teille, joita ei vielä tänä vuonna lykästänyt. Kyllä se oma polku löytyy, olipa se psyka tai jotain muuta <3 ja kiitos tästä ketjusta, tää oli henkireikä!!
Joo'o, eipä tainnut tulla tänäänkään
Vierailija kirjoitti:
Jee, pääsin mun plan B:hen eli valtsikkaan :) ei se psyka oo, mutta olen iloinen kuitenkin. Tsemppiä ihan hirveän paljon kaikille, jotka odotatte vielä tuloksia ja teille, joita ei vielä tänä vuonna lykästänyt. Kyllä se oma polku löytyy, olipa se psyka tai jotain muuta <3 ja kiitos tästä ketjusta, tää oli henkireikä!!
Onneksi olkoon!!! Mitä menet opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon!!! Mitä menet opiskelemaan?
Kiitos! Politiikkaa ja viestintää, tarkoitus painottaa viestintään. Koen ja toivon, että siinä on samoja peruselementtejä mitkä psykassakin kiehtoo eniten. Ihan kivaa tokakertalaisena päästä vaihtaa alaa sellaiseen, mikä kiinnostaa hurjan paljon. Mun psykahaut taitaa jäädä tähän, varsinkin kun en ole valmis lähtemään pois pk-seudulta. Huhh! Psyka olisi ihanaa mutta uskon, että tää on mulle hyvä ja oikea tie :) joskus vaan on pakko päästää irti siitä, mitä on luullut haluavansa enemmän kuin mitään muuta.
Ainakin äsken tuli vielä sosiaalitieteet ja taloustiede, mutta saa nähdä tuleeko psykologiaa enää tänään
Vierailija kirjoitti:
Ainakin äsken tuli vielä sosiaalitieteet ja taloustiede, mutta saa nähdä tuleeko psykologiaa enää tänään
HY? Siellä eri tiedekunta :( toiveet hiipuu
En pysty enää odottaa yhtäkään päivää!! Pakko tulla tänään kun tuli se koepalkkikin 😭😭😭🙏