Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaveri mollaa jatkuvasti???

Vierailija
14.01.2025 |

Aloitin käymään bodypumpissa kuukausia sitten. Eilen hän painoi mahaani ja sanoi että ei se pömppö ole kadonnut, enkö jumppaa tehokkaasti. Myyjänä työskentelyä halveksuu ääneen (olen myyjä) Exäni ulkonäöstä sanoi aiemmi että ulkonäöltä kun mulle suunniteltu. Kaveruus kestänyt lapsesta. Kaveri itse ehkä XxL kokoa, mä pieni L.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus.

Vierailija
2/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itse kykene laihduttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaveri tuommoinen nyt on? 

Vierailija
4/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi ennemminkin kysyä itseltäsi miksi olet tuon ihmisen kanssa vielä tekemisissä.

Vierailija
5/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitäisi ennemminkin kysyä itseltäsi miksi olet tuon ihmisen kanssa vielä tekemisissä.

niiii.. entä jos levittää huhuja jos pistän poikki välit?

Vierailija
6/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ihan oikein, pälli.

Vierailija
7/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle ihan oikein, pälli.

Kaveri eksyi ketjuun

Vierailija
8/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen, missä vaimo laihdutti 50 kiloa. Mies väitti, ettei huomaa mitään eroa eikä kannustanut lainkaan. Aiemmmin mies oli juossut itse maratoneja. Erohan siitä tuli. Kertoisin tälle sinun kaverillesi, että tuollainen "läpällä" vitsailu ei tunnu kivalta. Epävarmuus ja kateus on taustalla, kun ei itse tee mitään oman hyvinvointinsa eteen. Jatka sinä elämäntapamuutostasi. Ehkä kaveruutenne on tullut loppusuoralle, ellei hän muuta käytöstään. Minulla on vähämn sama tilanne. Roolien muutos ei miellyttänyt ystävääni.

Vierailija
9/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen kaveri. Oletan kateus. En vaan välitä hänen sanomistaan.

Vierailija
10/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverikateus.

Vierailija
11/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmo sit vaan.

Vierailija
12/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä turpaan sitä idioottia.

Vierailija
13/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Haluatko sä olla kaveri jonkun kanssa, joka levittää valheellisia huhuja susta tai sellaisten, jotka uskovat valheellisia huhuja? Terveitä, tasapainoisia aikuisiakin on olemassa, jotka ovat hyvää seuraa eivätkä usko mitään huhuja. Mut loppupeleissä sun oma valinta.

Vierailija
14/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Haluatko sä olla kaveri jonkun kanssa, joka levittää valheellisia huhuja susta tai sellaisten, jotka uskovat valheellisia huhuja? Terveitä, tasapainoisia aikuisiakin on olemassa, jotka ovat hyvää seuraa eivätkä usko mitään huhuja. Mut loppupeleissä sun oma valinta.

Kaikki ei tätä käsitä

Vierailija
15/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu, eri asioista vaan. Itse lopetin viestittelyn ja näkemisen, olemme kuitenkin somessa toistemme kamut vielä. Valitettavasti jotkut ihmiset, joilla menee huonommin kuin kaverillaan jossain asiassa, alkavat pahansuoviksi eivätkä kannusta ja halua kaverinsakaan onnistuvan, mikä ei edistä kyllä heidän elämäänsä mitenkään. Vissiin saavat kuitenkin hetkellistä mielihyvää.

Vierailija
16/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu, eri asioista vaan. Itse lopetin viestittelyn ja näkemisen, olemme kuitenkin somessa toistemme kamut vielä. Valitettavasti jotkut ihmiset, joilla menee huonommin kuin kaverillaan jossain asiassa, alkavat pahansuoviksi eivätkä kannusta ja halua kaverinsakaan onnistuvan, mikä ei edistä kyllä heidän elämäänsä mitenkään. Vissiin saavat kuitenkin hetkellistä mielihyvää.

kysyikö syytä?

Vierailija
17/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen kaveri nuorena, tuhosi itsetuntoni täysin.

Vierailija
18/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaveruutta.

Vierailija
19/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä töykeistä sanomisista voi sanoa suoraan, että "tuo oli ikävästi sanottu" tms. Ei tarvitse tölväistä mitään takaisin, mutta tölväisyjä ei tarvitse ottaa vastaan. Katsopa, miten kaverin ilme muuttuu.

Vierailija
20/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole kaveruutta. Hivuttaudu hiljalleen pois. Mutta älä sano takaisin mitään loukkaavaa koska silloin se tyyppi voittaa kun saa sut tekemään samaa. Eli lopeta olemasta kaveri. Se on kade ja mulkku