Psykologia 2020
Aloitan tän ketjun hyvissä ajoin Psykologia 2019 -ketjun innoittamana. En kirjotellut siihen paljonkaan, mutta sain tukea ja vinkkejä siitä. Pyrin nyt ekaa kertaa ja ilmeisesti parin kymmenen koepisteen päähän jäi. Haaveena sisäänpääsy 2020. Onnittelut sisään päässeille, mutta aletaan toistemme tsemppaaminen tulevaan hyvissä ajoin!
Eli, julistan vuoden 2020 pääsykokeisiin valmistautumiseen avatuksi. Itse lähden nyt kavereiden kanssa terassille ja aloitan huomenna :)
Kommentit (8137)
Onneksi pääsin sisään kymmenen vuotta sitten.
Pyöriikö täällä sellaisia, jotka olis päässeet jatkoon sekä kandissa että maisterissa?
Vierailija kirjoitti:
Millaisias pisteitä jengillä? Mulla pikkasen vajaa 90, kaivaa kyllä todella syvältä. Ja tietenkin etiikasta melkein kaikki pisteet lähteneet (mä oon purnannut koko osion älyttömyydestä täällä). Sit ostensibly väärin, mut muutenpa ei pahemmin virheitä. Tekisi mieli valittaa tuosta etiikasta, mutta miten, minne?! En kestä 🤣
Etiikasta yli tuhat sai täydet. Selkeästi eniten kaikista osioista.
Joo etiikasta täydet pisteet mutta luonnontieteellinen osio meni näköjään ihan paskasti... että oon ainaki alan oikein valinnut mutta se miten sinne sisälle pääsee onki iha toinen juttu XDD pisteet siinä vähä alle 80
Ai vähän alle 90? Lohduttaako, jos kerron, että 85-89,99 välillä oli 163 hakijaa?
Vierailija kirjoitti:
Ai vähän alle 90? Lohduttaako, jos kerron, että 85-89,99 välillä oli 163 hakijaa?
...ja 90-92,39 välillä oli 51 hakijaa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm otettiinkohan sitten enemmän jatkoon kuin se 48 jos raja ei oo sijalla 48?
Ei vaan siinä on kymmenisen maisterihakijaa seassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm otettiinkohan sitten enemmän jatkoon kuin se 48 jos raja ei oo sijalla 48?
Ei vaan siinä on kymmenisen maisterihakijaa seassa.
Ah, aivan! Jotenkin ajattelin, että kaikki maisterihakijat olis myös kandihakijoita. Mut vaikka moni olisikin, niin maisteriin olikin näköjään huomattavasti matalampi pisteraja.
Maisteriin on aina paitsi viime vuonna ollut matalampi raja, paitsi Joensuun maisteriin oli kaikkein matalin silloinkin.
Maisteri hakijat, mitä pisteitä saitte? Sain noin 80. Ilmeisesti 92,4-100 pisteillä on ollut noin 10 maisterihakijaa ja 87,05-92,39 noin 10 maisterihakijaa.
MIstä te näätte noi pisteet? Mulle ei ole tullut.
Siis tuleeko ne sähköpostiin????
Joo meni niin huonosti kuin luulinkin. Etiikka meni hyvin :/ Samoin suomen kieli ja englanti ok. Muut sitten ei niinkään
Näköjään tuli hyvät pisteet, vaikkei suoritus jatkoon riittänytkään. Etiikasta täydet, muissa osioissa aina 1 tai 2 virhettä. Onneksi ei ihan 1-2 pisteen päässä ollut rajasta, niin ei harmita ihan niin paljoa ja toisaalta ei myöskään mikään huono suoritus ollut.
Hahaaa mun veikkaus osu oikeaan :D Sanoin täällä aiemmin, että 93 olis kokeen pisteraja ja moni kommentoi, ettei se voi olla noin korkea. Koe oli kuitenkin niin naurettavan helppo, että ei yllätä. 92,40/100 oli pisteraja. Kolme ihmistä saanut täydet ja kokeeseen osallistui 4440 ihmisitä eli tuhat jätti välistä. Itse sijotuin jonnekin viiden sadan tienoille. Etiikka meni huonoiten. Ihan uskomaton fiasko kyllä tämä koe. Kuulemma sitä oli kakkosvaihekin.
Millaisias pisteitä jengillä? Mulla pikkasen vajaa 90, kaivaa kyllä todella syvältä. Ja tietenkin etiikasta melkein kaikki pisteet lähteneet (mä oon purnannut koko osion älyttömyydestä täällä). Sit ostensibly väärin, mut muutenpa ei pahemmin virheitä. Tekisi mieli valittaa tuosta etiikasta, mutta miten, minne?! En kestä 🤣