Psykologia 2020
Aloitan tän ketjun hyvissä ajoin Psykologia 2019 -ketjun innoittamana. En kirjotellut siihen paljonkaan, mutta sain tukea ja vinkkejä siitä. Pyrin nyt ekaa kertaa ja ilmeisesti parin kymmenen koepisteen päähän jäi. Haaveena sisäänpääsy 2020. Onnittelut sisään päässeille, mutta aletaan toistemme tsemppaaminen tulevaan hyvissä ajoin!
Eli, julistan vuoden 2020 pääsykokeisiin valmistautumiseen avatuksi. Itse lähden nyt kavereiden kanssa terassille ja aloitan huomenna :)
Kommentit (8137)
Mitä arvaatte, paljonko pisteitä pitää saada, että pääsee toiseen vaiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvaatte, paljonko pisteitä pitää saada, että pääsee toiseen vaiheeseen?
-20
Miksi lähes JOKAISESTA psykologista tulee hullu parisuhteessa kun he ottavat mukamas oppimansa tulkitsemiskyvyn siihen parisuhteeseen ja vetävät lähes aivan väärin johtopäätöksiä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli: Sosiaalitieteiden kandiohjelma: sosiaalipsykologia, sosiologia ja yhteiskuntapolitiikka
Sattuisiko kellään olemaan tietoa Helsingin yliopiston sosiaalitieteiden todistusvalinnan pisterajoista? En löytänyt mistään yliopiston sivuilta niin kuin psykan tulokset löytyvät, aika omituista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote
Kyllä mäkin muistan muutaman nimen ja muutaman yksityiskohdan. Jotkut asiat vaan jää mieleen. Ei se tarkota että muistan KOKO kokeen jos muistan vaikka että ne pojat oli Mikko ja Eero.
Mikä sen Mikko ja Eero -tehtävän vastaus oli? Mulla tilttas aivot siinä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli: Sosiaalitieteiden kandiohjelma: sosiaalipsykologia, sosiologia ja yhteiskuntapolitiikka
Sattuisiko kellään olemaan tietoa Helsingin yliopiston sosiaalitieteiden todistusvalinnan pisterajoista? En löytänyt mistään yliopiston sivuilta niin kuin psykan tulokset löytyvät, aika omituista.
Tuolla on ainakin https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/H…
131,90 näyttää olevan.
Ja minkä takia toiseen vaiheeseen pääsy ilmotetaan vasta 15.6 keskiviikkona? Ihan niinku edes pääsisin, mutta on aika myöhään jos aattelee, että jotku joutuu ehkä pyytämään töistä taas vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Ja minkä takia toiseen vaiheeseen pääsy ilmotetaan vasta 15.6 keskiviikkona? Ihan niinku edes pääsisin, mutta on aika myöhään jos aattelee, että jotku joutuu ehkä pyytämään töistä taas vapaata.
eiku siis 15.6 alkavalla viikolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote
Kyllä mäkin muistan muutaman nimen ja muutaman yksityiskohdan. Jotkut asiat vaan jää mieleen. Ei se tarkota että muistan KOKO kokeen jos muistan vaikka että ne pojat oli Mikko ja Eero.
mitä siinä kysyttii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, tuolla luetunymmärtämisellä et ole pääsemässä jatkoon :)
(vinkki: Suulliset valintakokeet toteutetaan etänä samanaikaisesti 12.6.2020 klo 10.00-11.30.)
Gallup: Peukku ylös jos hait nyt ensimmäistä kertaa, alas jos toista kertaa?
Jatkoa gallupilla: Peukku ylös jos hait kolmatta kertaa ja alas jos neljättä tai sitä enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, tuolla luetunymmärtämisellä et ole pääsemässä jatkoon :)
(vinkki: Suulliset valintakokeet toteutetaan etänä samanaikaisesti 12.6.2020 klo 10.00-11.30.)
Ammattikorkeakoulut ilmoittaa 15.6 alkavalla viikolla
https://ls24.fi/uutiset/ammattikorkeakoulut-toteuttivat-ennatyssuuren-v…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote
4x+20, laskin ite sen sijottamalla jotkut numerot kaavaan.
Saako siitä nyt vai eikö saa miinuspisteitä, jos on unohtanut laittaa, että "en vastaa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote
4x+20, laskin ite sen sijottamalla jotkut numerot kaavaan.
Hitto meinasin laittaa ton, mutta en sitten uskaltanut miinuspisteiden pelossa.
Muistatteko mitä pisteitä mistäkin osiosta sai? Muistan, että oikeasta vastauksesta fysiikan tehtävässä sai 2,5p. Miten äidinkieli ja englanti tai se etiikka??
Kukaan valmennuskeskuksen kurssilla ollut? Kuinka monta teitä siinä oli? Meinaan, että varmaan niistä suurin osa seuraavaan vaiheeseen pääsevistä. Jos oli jotain 40 henkilöä, niin siinäpä ne jatkoonpääsijät sitten onkin.
Tajusin taas tehneeni naurettavan virheen siinä robottikäsi-tehtävässä. Olen laskenut periaatteessa oikein ja vetänyt väliin yhden huolimattoman pluslaskun, jonka seurauksena tulos on väärä. Lumassa ainakin yksi toinenkin vastaava eli periaate oikein ja sekoilu lukujen kanssa.
Välillä tuntuu, että en tule koskaan pääsemään psylologiksi siksi, että laskemisessa on tendenssi tehdä näitä hölmöjä virheitä. Tajuan systeemit hyvin ja sitten kun suurin haaste on ohi olen huolimaton numeroiden kanssa. Tiedostin tämän jo ennen koetta, mutta yrityksestä huolimatta näitä on tullut ainakin kaksi kokeeseen, ja se maksanee jo jatkopaikan.
Turhauttavaa...
Mä saan olla marttyyri niin paljon kuin ikinä haluan jollain random keskustelupalstalla ja se on ihan sallittua. Olen niin pettynyt tähän kaikkeen koko ruljanssiin. Väsynyt, pettynyt, uupunut. Tuntuu, että en enää jaksa. Saan purkaa sitä ja kieriskellä pahassa olossani ihan rauhassa. Ehkä joku päivä olen saanut taas koottuani luuni ja menen eteen päin. Mutta älkää tulko mulle nyt sanomaan, että kaikki menee vielä hyvin. Kun ei nyt mene.