Onko mielestänne ok meikata julkisissa kulkuvälineissä?
Kommentit (16)
Onhan se hyvä osoittaa kaikille, että se ulkonäkö on purkista hankittua. Reilua vaan :)
Saa mun puolesta vapaasti meikata vaikka missä.
Tosin jos bussi tai juna tekee äkkijarrutuksen tai niin ripsiväri voi olla poskessa.
Näyttää se kieltämättä vähän naurettavalta, mutta mikäs siinä...
No kiire voi tulla kelle vaan ja on tilaisuuksia, joissa moni nainen tykkää olla meikki naamassa. Saahan tuolla julkisesti myös vaikka syödä, juoda, pussailla ja ties mitä, joten en ymmärrä, mitä meikkaaminen haittaa. Hajusteita ei toki sovi suihkutella mutta muuten, antaa mennä vaan.
Mä ajattelen kaupunkia ja julkisia paikkoja kodin jatkeena ja tykkään siitä, että kaupungissa näkyy monenlaista porukkaa ja tekemistä. Kaupunkitila saa olla rento, ei tartte olla tikku persiissä ja kaiken tip top.
En itse tee niin, mutta mikä hitto teitä ihmisiä vaivaa kun näinkin pieni asia häiritsee? Pienet on murheet.
No ei haittaa, mutta sen kynsien lakkaamisen tai varsinkin poistoaineilla pelleilyn voisi lopettaa. Haisee järkyttävän pahalle.
Ei todellakaan ole. Onneksi ei tarvitse enää liikkua julkisilla proletariaatin keskuudessa ja katsella naisten perseilyä eväiden, meikkien, käsilaukkujen ja muiden turhakkeiden kanssa joka aamu.
On ok, jos ei siitä ei aiheudu kanssamatkustajia häiritseviä hajuja, pölyjä tms.
Vierailija kirjoitti:
No kiire voi tulla kelle vaan ja on tilaisuuksia, joissa moni nainen tykkää olla meikki naamassa. Saahan tuolla julkisesti myös vaikka syödä, juoda, pussailla ja ties mitä, joten en ymmärrä, mitä meikkaaminen haittaa. Hajusteita ei toki sovi suihkutella mutta muuten, antaa mennä vaan.
Mä ajattelen kaupunkia ja julkisia paikkoja kodin jatkeena ja tykkään siitä, että kaupungissa näkyy monenlaista porukkaa ja tekemistä. Kaupunkitila saa olla rento, ei tartte olla tikku persiissä ja kaiken tip top.
Miksi ei saisi hajusteita suihkutella? Sinäkö siitä päätät?
Vierailija kirjoitti:
On ok, jos ei siitä ei aiheudu kanssamatkustajia häiritseviä hajuja, pölyjä tms.
”Hajuja” ”pölyjä” sulla ei taida ihan kaikki olla kotona?
Ihan vapaasti minun puolestani. Pakko tosin mainita, etten ole koskaan nähnyt kenenkään meikkaavan julkisissa vaikka käytän niitä päivittäin. Harvemmin kyllä edes katselen muita matkustajia, yleensä luen kirjaa.
Eli on ok haista kuselta ja paskalta kun siitä te hajusteyliherkät ette näytä välittävän, mutta anna vaan kun tuoksuu hyvältä niin te itkette. Välillä toivon, että kaltasenne ihmiset sairastuisi oikeaan sairauteen, jotta tajuaisitte miten helppoa elämänne on ollut.
Mielummin julkisissa kulkuvälineissä. Tiedän monia naisia jotka meikkaavat ajaessaan itse autoa.
Jos tuon tekee hillitysti, niin mikäs siinä. Yhden bussimatkan seurasin noin nelikymppisen naisen meikkausprojektia vierestä ja homma oli mielestäni lähinnä viihdyttävää siihen asti, kun päästiin irtopuuteriin. Otteet olivat sen pöllyttelyssä sellaiset, että puuteria lenteli ympäriinsä ja pölykerros laskeutui naapureidenkin päälle. Puhumattakaan siitä, kun siirryttiin hiusten laittoon ja liikeradat alkoivat sitten olla sellaiset, että muut takapenkillä saivat mustelmien pelossa väistellä. Ja homma kruunattiin vielä kunnon suihkutuksella hiuslakkaa - oikein lennokkaasti, vähän kaikkien lähellä olevien päälle.
Parempi tuokin kuitenkin kuin se naisihminen, jonka epävarmaa etenemistä Kehä I:n aamuruuhkassa yhtenä päivänä ihmettelin. No, pahahan se tietysti on kaistalla pysyä ja nopeus jotakuinkin tasaisena ja järkevänä pitää, kun samalla pitää katsoa peilistä, että ripsiväri osuu kohdilleen. Jos en olisi itse nähnyt, kuvittelisin, että nämä ajaessaan meikaavat ovat urbaanilegendaa, mutta näköjään tuollakin tavalla täysääliöitä siellä rattien takana on.
Ei kuulu sivistyneen ihmisen tapoihin.