Kysy mitä vain 20-vuotiaalta narkkarilta
Jos siis kiinnostaa. Opiskelen ammattikorkeassa, ja olen melko pidetty sosiaalisissa ympyröissä. Keskituloista paremmasta perheestä ja todella normaaleista oloista. Salaa olen kuitenkin narkkari, ja olen aina kotona ollessani päihtynyt. Ja kaikki alkoi vain "viihdekäytöstä". Tämä voisi helpottaa itseänikin ongelmien ja ratkaisujen tunnistamisessa.
Kommentit (63)
Kiitos oman/omien kokemuksien jakamisesta ja tsempeistä.
Ongelma vaan on siinä, että mikään ei tunnu miltään. Pitää vähintään pajarit polttaa, että pystyy edes tuntemaan. Ainakaan mitään positiivista.
Huumeista puhuessa on kyse nyt bentsojen, opiaattien, kannabiksen ja alkoholin useimmiten yhteiskäytöstä. Ja tosiaan, viikonloppuisin sitten eri päihteet eri meininkiin.
Aloitin alunperin alkoholilla ja tupakalla, tosin melko satunnaisesti. Kuvioon tuli 16-vuotiaana pilvenpoltto (satunnaista 4 vuotta), jossain kohti se oli sitä että aina baarissa tuli oltua kännissä + pilvessä. Sitten mukaan tuli muut. Nykyään siis poltankin päivittäin, vaikken pidä edes pilvenpoltosta.
En ole erityisen koukussa fyysisesti mihinkään tiettyyn, aikaisemmin olin jopa enemmän kun koko elämän keskipiste oli hetken narkkaamisessa. Riippuvuus on lähinnä päihtymiseen ja hyvään oloon. Jopa kaupassakäynti tuntuu tylsältä nykyään, jos ei ole pilvessä.
Ja siis AP kirjoitti tuon, unohdan aina lisätä sen.
AP
Mieto kannabispäihtymys vastaa muutamaa viinilasillista, mutta jos kannabista käyttää runsaasti ja joka päivä, kuten vaikkapa lääkekäytössä tehdään, kannabis ei päihdytä enää millään tavalla. Eikä annostuksen nostokaan auta asiaan. Lääkekäyttäjät tietysti muutenkin käyttävät kannabista paljon enemmän kuin päihdekäyttäjät.