Kysy mitä vain 20-vuotiaalta narkkarilta
Jos siis kiinnostaa. Opiskelen ammattikorkeassa, ja olen melko pidetty sosiaalisissa ympyröissä. Keskituloista paremmasta perheestä ja todella normaaleista oloista. Salaa olen kuitenkin narkkari, ja olen aina kotona ollessani päihtynyt. Ja kaikki alkoi vain "viihdekäytöstä". Tämä voisi helpottaa itseänikin ongelmien ja ratkaisujen tunnistamisessa.
Kommentit (63)
Mihin rikoksiin olet syyllistynyt?
Mitä huumeita käytät?
Onko Suomessa "katkaisuhoito"-mahdollisuutta, olisitko kiinnostunut sellaisesta?
Rahoittamiseksi ei ole ikinä tarvinnut tehdä rikoksia, vaikka pitkä penni onkin mennyt. Rikokset liittyvät lähinnä päihtyneenä ajelemiseen yms. Moista en tekisi nykyään mistään hinnasta. Ja mistäänhän en ole jäänyt kiinni, vaikka close call tilanteita on ollut.
En osaa sanoa taloasiaan juuta enlä jaata. Ehkä tiilitalo kuitenkin.
Ap
Mitä sinulle tapahtui kun aloit käyttämään säännöllisesti? Mitä pakenet?
Vähän kaikenlaista, mutta nopeita (piri ekstaasi mdma) vain vkloppuisin juhliessa.
Haluaisitko itse lopettaa huumeiden käytön?
Minkä ikäisenä aloitit huumeiden käytön?
Mitä haluaisit meille itse kertoa?
Ketkä tietävät huumeiden käytöstäsi?
Kirjoitit että voimme esittää kysymyksiä jos meitä kiinnostaa. Mitä tarkoittaa sana "kiinnostaa"?
Mihin ongelmiin olet joutunut huumeiden käytön takia?
Vierailija kirjoitti:
Vähän kaikenlaista, mutta nopeita (piri ekstaasi mdma) vain vkloppuisin juhliessa.
Tuurinarkki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät huumeita?
Pakenen ahdistustani ja kaikki lähti käsistä kun elämässä sattui ikäviä, mutta normaaleja vastoinkäymisiä.
Katkaisuhoitoja ei ole, mutta uskon että pystyn löytäessäni motivaation oikeasti lopettamaan. Suurin syy miksi haluan lopettaa tällä hetkellä on se, että haluan pärjätä koulussa ja menestyä työurallani tulevaisuudessa. Se ei ole mahdollista jos ajatus ei juokse ja on aivot muussia.
Haluaisin lopettaa, ja monesti lopetankin hetkeksi. Sitten taas palaan vanhoihin tapoihin, vetämällä tietysti viikon sen selvinpäin ollun ajankin edestä. Päihteidenkäytöstä on vain jäänyt pahat ahdistus ja pelkotilat jotka on osa syytä.
Mitä mieltä olet alaikäisille huumeita myyvistä diilereistä?
Tosi hieno homma, että haluat lopettaa huumeiden käytön! Se todella kannattaa. Tsemppiä sulle!
Mihin vaarallisiin tai ikäviin tilanteisiin olet joutunut huumeiden takia?
Kumpi on parempi, täystiilitalo vai hirsitalo?