Seksiä liian monen kanssa
Kadutko nainen koskaan että oot nuorempana elämässäsi pannu liian monen miehen kanssa?
Kommentit (24)
Ei ole koskaan tullut tarvetta katua. Miksi olisi?
Minä kadun ihan rehellisesti sanottuna sitä kun olen saanut m*naa liian vähän. Ehtiihän sitä vielä kait, mutta oisin voinut saada paljon enemmänkin.
Mitä katumista siinä on? Kyllä se paneminen pillussa on hyvältä tuntunut. Mitä nuorempana aloittaa sitä enemmän ehtii nauttimaan ja jos ei ole sattunut kohdalle pidempiä parisuhteita niin pakkohan se on panna useamman kanssa. Vai pitäisikö olla panematta jos kuitenkin panettaa? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Harvinaisia naisia. En tunne ainuttakaan naista joka ei katuisi joitain kännipanojaan.
Harmittaa, että olen harrastanut seksiä niin vähän. En pysty yhden illan juttuihin, mutta mun on vaikea löytää seurustelukumppaniakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä katumista siinä on? Kyllä se paneminen pillussa on hyvältä tuntunut. Mitä nuorempana aloittaa sitä enemmän ehtii nauttimaan ja jos ei ole sattunut kohdalle pidempiä parisuhteita niin pakkohan se on panna useamman kanssa. Vai pitäisikö olla panematta jos kuitenkin panettaa? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Fillarit erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisia naisia. En tunne ainuttakaan naista joka ei katuisi joitain kännipanojaan.
Itsekin tunnen näitä. Kaikki ei myönnä
Ap
Kadun sitä, että olen nuorena antanut painostaa itseni seksiin. Muuta en, mitään kännipanoja en ole harrastellut.
En ymmärrä, miksi kukaan katuisi lukumäärää?
Siis katua numeroa, what?
Outoa.
Paskan panon katumisen ymmärrän, tai jos harrasti jostain syystä seksiä sellaisen ihmisen kanssa ketä ei oikeasti halunnut, mutta että määrää?
Kuka edes muistelee lukumääriä?
Eiköhän sitä muistella hyvää seksiä, jos jotain?
Naurettavaa minusta muistella jotain määriä, hyvässä tai pahassa.
Tai olla innoissaan jostain lukumäärästä tai katua jotain lukumäärää.
Eihän se ole ollenkaan oleellista, vaan oleellista on seksin laatu ja partnerin sopivuus.
Ja jos jollain miehellä tai naisella on oikeasti aivan todella paljon seksikumppaneita ja jatkuvasti uusia partnereita, oletan sen kertovan henkisestä ongelmasta eli pitäisi hoitaa henkistä puolta ja harjoittaa lempeyttä itseään kohtaan, eheytyä eikä keskittyä menneiden muisteluun.
En siis paheksu, mutta ajattelen sellaisella ihmisellä olevan ongelma psyykkeen puolella.
Eli ei, en ole katunut lukumäärää.
En kyllä edes ole pannut kovin monen kanssa, mitään ”kännipanojakaan” mulla ei ole ollut.
Enkä tunne minäkään yhtäkään naista, joka katuisi seksihistoriaansa.
Yhden paskan panon olisin jättänyt välistä, koska oli paska ja olisin voinut tehdä senkin ajan jotain hauskempaa kuin harrastaa paskaa seksiä.
Sitä juttua oli pohjustettu pari vuotta ja jätkä paljastui täysin turhaksi tapaukseksi, eli pyyhkisin todellakin pois ja opin kantapään kautta, ettei pitkällä tutustumisella voita yhtään mitään. Hukkaan tuhlattua aikaa vain.
Toisaalta sai siitä turhakkeesta hyvän tarinan kerrottavaksi tyttöjeniltoihin, kun se paska seksi oli kokonaisuudessaan hyvin koominen kokemus.:D
En viitsi yksityiskohtia kertoa ettei ketään tunnisteta, mutta oli todella floppi jäbä ja hulvaton tapaus.
Emmä itseasiassa ois jättänyt sitäkään välistä nyt kun mietin, koska se tapaus tarjosi koomisuudellaan viihdettä elämään usealle ihmiselle.
Niin, ap ( = mies, joka ei saa naisia) tietysti määrittelee, mikä on "liian monta". Ai niin, ja tämä "liian monta" tietysti pätee taas vain naisiin. HAUKOTUS.
Sama aloitus tehtiin eilen ja poistui vikkelästi.
Vaikka tämä nyt onkin uli-ukon tekemä aloitus niin:
En ole harrastanut "liian monen kanssa". Lukumäärä ei kaduta. Olisi saanut olla useampi nuorempana.
Kuten joku tuossa aiemmin kommentoikin, kadun vain tilanteita, joissa nuorena en osannut asettaa rajoja, vaan suostuin asioihin vain, koska toinen halusi. Aikuisiällä harmittaa vain pari huonoa panoa.
Kännipanoja en harrasta enkä ravintolasta lähde kenenkään mukaan. Nuo ehkä nostaisivat juuri huonojen panojen todennäköisyyttä.
Ap nyt tulee vain samalle vuosituhannelle meidän muiden kanssa ja nielee tosiasian, että nainen päättää itse, harrastaako seksiä niin jos, niin kenen / keiden kanssa ja kuinka usein.
En osaa katua lukumäärää, mutta kuten todettua, ajan tuhlaamista muutaman kanssa kylläkin.
Nysänakit tekee näitä aloituksia.
Ei lukumäärä vaan laatu, niitä hetkiä muistellaan. Tietysti huonotkin jää mieleen.
Eihän kukaan voi tietää ennalta onko seksi hyvää vai huonoa, ennenkuin sitä on oikeasti harrastettu.
Sen vuoksi ei kannata ennalta luokitella, onko tuo kanssa seksi hyvää vai huonoa. Vain kokeilemalla selviää ja yleensä hyvät suoritukset uusitaan tai huonohkoja parannetaan.
Tietysti alkutilanteessa tulee kummankin seksiä harrastavan oltava halukas sitä seksiä harrastamaan haluamallaan tavalla.
Nainen tai mies päättää itse, harrastaako seksiä, ja jos, niin kenen kanssa ja kuinka usein.
Ihmeellistä ajattelua.. oli kyseessä sitten mies tai nainen, niin miksi pitäisi katua hauskanpitoa?
Kadun. Toisaalt eipä sitä voi etukäteen tietää kuinka iso muna ja hyvinn toimiva se on
Sukupuolitauteja voi ainaka kerätä yhden yön panoissa.
Jos käyttää kumia niin ei tuu sukupuolitauteja. Kuka tässä yhden yön panoista on puhunut? Tiesitkö, että niitä voi saada jopa avioliitossa toiselta? Gasp!
Mulla on about 5 eri panoa ollu. Kuinka monta teillä?
Tää aloitus oli jo täällä kertaalleen, anna olla jo.