Miten selvitä töissä kolleegan kanssa joka ei puhu?
Kommentit (27)
Mä olen opettanut työkaverit myös siihen (kaikki muut miehiä, olen ainoa nainen, insinööritoimisto), että en puhu kuin työasioita. Aikansa vei, mutta nyt jo tajuavat. Mutta työasioista kyllä puhun ja niistä on pakkokin puhua, vaikka aika itsenäistä työtä teenkin.
Olisikohan tuo ap:n työkaveri autistinen, joka on työssä jollain tuella, jos esimieskään ei reagoi, jos ei työasioista puhu? Mun sukulaispoika on sellainen, että tekee kyllä hyvin hommansa ja vastaa kun kysytään, mutta itse ei aloita puhetta edes työasioista. Samoin on meillä yksi pomon sukulainen töissä, tekee omia hommiaan ja hänellä on keksimällä keskittyjä hommia. Ei tuota palkastaan kuin murto-osan, mutta onpahan jotain puuhastelua. Tiedän firman tulot ja menot, mulle kuuluu jonkin verran hallinnon töitä omien töiden ohella.
Meillä hiipparoi kanssa omituinen kaveri töissä, toimistotöitä. Tekee sikäli työnsä, mutta ulkoisen habituksen perusteella pitkälti omissa sfääreissään. Silmät seisovat päässä ja luurit päässä suurimman osan ajasta. Silloin tällöin vaihtaa muutamia lauseita työhön liittyen. Käsittelee mielummin kirjallista kuin puhuttua dataa kertomansa mukaan.
Ihmiset on niin myrkyllisiä että voisin alkaa tehdä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä hiipparoi kanssa omituinen kaveri töissä, toimistotöitä. Tekee sikäli työnsä, mutta ulkoisen habituksen perusteella pitkälti omissa sfääreissään. Silmät seisovat päässä ja luurit päässä suurimman osan ajasta. Silloin tällöin vaihtaa muutamia lauseita työhön liittyen. Käsittelee mielummin kirjallista kuin puhuttua dataa kertomansa mukaan.
Ilmeinen energiajuomien, välipalapatukoiden ja eineksien suurkuluttaja. Edelliseen kommenttiin täydennän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeinen energiajuomien, välipalapatukoiden ja eineksien suurkuluttaja. Edelliseen kommenttiin täydennän.
Niin ja pöydällään on aina samat esineet samoilla paikoilla, pallo ja rubiikinkuutio joitain mainitakseni 😂.
Mä jätän usein keskustelematta tyyppien kanssa joista tulee vibat että tykkäävät lokeroida hiljaisia ihmisiä. En halua tehdä lähempää tuttavuutta paskanpuhujien kanssa. Sitten on ehkä se yksi työkaveri jonka kanssa tulee tehtyä höpöttelyt.
🎧