Miksi miehet ottaa nuoremman - selitys (lainaus)
Monilta naisilta vaihdevuodet vievät, tai ainakn vähentävät seksihaluja, mikä heijastuu heti ongelmina liitossa.
Itse harkitsen eroa juuri tuon takia, mutta toisaalta mietin, että jos eroan, niin onko sama mörkö heti kohta vastassa uudessa tulevassa suhteessani? Vanhemmatki naiset kyllä haluavat aina suhteen alussa muutaman kuukauden, mutta pian se tyrehtyy ja taas ollaan ongelmien edessä.
Löytyykö täältä pareja, jotka ovat tässä iässä aloittaneet suhteen ja myös seksielämä on ollut jatkuakseen? Vai onko niin, että jos liitossa muut asiat on suurin piirtein hyvin, niin seksin puutteen takia siitä ei kannata mihinkään lähteä, kun sama ongelma tulee pian vastaan?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vähän alle 50-vuotiaat naiset ovat varmaankin seksiin halukkaita niin kauan että saavat miehen nalkkiin ja menemään kanssaan naimisiin. Varsinkin jos itse ovat pienipalkkaisia/täys p-aukisia.
Heillä on nääs tähtäimessä leskeneläke. Täytyy solmia avioliitto ennen 5-kymppispäiviään jos mielii saada leskeneläkettä. Miehen ei kannata mennä naimisiin jos on yli 5-kymppinen, koska jos vaimo kuolee aikaisemmin, niin mies ei hyödy samallalailla kuin tämä naimisiin hyökkäävä alle 5-kymppinen.
Joo. Mä ainakin oon niin kuumana sen 320 euron suuruisen leskeneläkkeen perään, että otan kenet tahansa deekun. Eiku.
Muuten vähän faktaa sekan ulille, joka selittelee itselleen, ettei vain olisi naista halunnutkaan: "Miten käy lapsettoman lesken?
Jos pariskunta on ollut lapseton, leskeneläkkeen edellytys on, että leski on täyttänyt 50 vuotta puolison kuollessa, hän on solminut avioliiton alle 50-vuotiaana ja ollut naimisissa vähintään viisi vuotta..Naisia leskeneläkkeen saajista on 83 prosenttia ja miehiä 17."
oma rakas paras kirjoitti:
Seksi ei ole koskaan ollut näin hyvää, eikä sitä ole näin paljoa ollut kuin nyt uudessa suhteessani ja tässä iässä. Vaihdevuosista en tiedä mitään kaikilla niitä ei tule vaan nyt voin seksistä nauttia huolettomasti ilman ehkäisyä missä ja milloin vaan. Oman rakkaan kanssa rakastelu on tässä iässä paljon parempaa huolettomampaa ja vapauttavampaa kuin nuorempana.
En tiedä mistä tuollaisia ennakkoluuloja ja puheita syntyy, mutta suurin osa tämän ikäisistä naisista vasta seksuaalisesti puhkeaa kukkaan, löytää oman naisellisuutensa, tietää mitä haluaa ja osaa miellyttää miestä juuri sillä aikuisen naisen kypsällä tavalla, jota miehet arvostavat. Keski-ikäinen nainen on naisellinen ja kaunis :)
Keski-ikäinen nainen on minustakin naisellinen ja kaunis. Toivoisin vain, että hän myös vastavuoroisesti haluaisi sitä keski-ikäistä miestään. En olisi edes kaivannut mitään seksuaalisesti kukkaan puhkeamista, jos nyt jotain siitä nuoresta aikuisuudesta olisi jäänyt jäljelle....
Minua ei kiinnosta ikä vaan viehättävyys. Nuoremmissa on paitsi enemmän minua viehättäviä naisia, myös enemmän sinkkuja, joten todennäköisyydet ovat sen puolella, että seurustelen nuoremman naisen kanssa. Ei siin' sen kummemmasta ole kyse.
Mikä on "tässä iässä" mitä ap sanoo?
Omat himoni vain pahenivat 50 v täyttämisen jälkeen, eikä loppua näy.
Ongelma on, ettei samanikäiset miehet pysy millään tahdissa mukana. Suhteen alussa joo, muttei sitten enää. Heitä rupeaa ahdistaan että eikö tässä muuta kuin seksiä, oltais vain yhdessä, ei pysty eikä halua niin usein, blaah.
Oma ratkaisuni on nuorempi FWB, ei enää suhdetta.
Itselläni on aina ollut erittäin korkea libido eikä se muuksi muutu.
Voi kun löytyisi lopuksi ikää kaveri, joka kykenisi ja jaksaisi! Yllättävän vaikeaa on löytää estotonta, hyvinvarusteltua, korkealibidoista, kykenevää miestä jonka kanssa olisi vielä kemiaakin. Tarjokkaita on alken 19 v pojista (LAPSISTA!!) mutta speksit täyttäviä....harvemmassa.
Olen pohtinut jos ottaisi kaksi ja kolmekin rinkiin niin voisi mun tarpeet tulla kohtuullisesti hoidetuksi.
N 50 ja päälle