Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pienemmän sängyn ostaminen luovuttamista? 40 sinkku

Vierailija
22.04.2023 |

Pohdin pienemmän sängyn ostoa. Tällä hetkellä minulla on 160cm, ja makuuhuoneen malli on sellainen, että siihen joutuu sukeltamaan päädystä. Kyllä se onnistuu, mutta on ärsyttävää.

Pohdin, hommaisinko 120cm tai 90cm sängyn, niin mahtuisi sängyn vierestä istumaan sängylle. En kylläkään tiedä, osaisinko 90cm sängyssä nukkumaan, kun olen tottunut leveään sänkyyn.

Olen sinkku 40v nainen ja lihava. Olen myös passiivinen kumppanin etsinnässä livhavuuden takia ja olen myös introvertti. En haluaisi olla ilman kumppania, mutta pidän sitä todennäköisenä, että en koskaan löydä itselleni kumppania.

Mietin, mitä se sänky viestii? Onko se luovuttamista? Ostan sängyn mihin lähtökohtaisesti ei edes toinen aikuinen mahdu. Mietin myös, mitäköhän mahdolliset vieraat ajattelee jos ne näkee että minulla on pikkusänky? Onko se outoa että aikuisella on yhden hengen sänky....

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 ei ole luovuttamista, 90 on.

Vierailija
2/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 mahtuu helposti 2 ihmistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällekkäinhän siinä sängyssä silloin ollaan kun on yökyläiöijöitä

Vierailija
4/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi ja siihen väliin sopisi vielä kolmaskin nukkuja 160-senttisessä sängyssä. Miten leveitä te oikein olette.

Vierailija
5/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sängyt ole ikuisuusasioita, ostat pienemmän, että arkielämäsi helpottuu ja sitten jos on  tarve vaihdat isompaan.

Vierailija
6/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli 80cm sänky pitkään kun olin sinkku, en halunnut tilaa vievää sänkyä ja mulle 80cm sänky on sopiva vaikka olenkin pieni ja pyöreä. Nyt on 120cm ja tämä tuntuu turhankin isolta. En nuku X - asennossa 😂

Vierailija
7/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juuri nyt vanhan parisängyn puolikas (80cm), mutta elämän virkistyessä se on luvattu mökille. Aion ostaa vähintään 120 cm leveän.

N50.

Vierailija
8/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät sängyt ole ikuisuusasioita, ostat pienemmän, että arkielämäsi helpottuu ja sitten jos on  tarve vaihdat isompaan.

Ei toki ikuisia, mutta onhan se kallis investointi. Sänky+pohja+patja+petauspatja+aluslakanat. Helposti menee tonni rahaa. Ap

Vierailija
9/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juuri nyt vanhan parisängyn puolikas (80cm), mutta elämän virkistyessä se on luvattu mökille. Aion ostaa vähintään 120 cm leveän.

N50.

Oletko siis jo löytänyt kumppanin, vai onko toi suunnitelma sitten kun löytyy? Ap

Vierailija
10/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja silti mietin pienen sängyn ostamista, haaleilen vanhanaikaisesta sivusta vedettävästä 80-90 cm puisesta sohvasängystä. Nukumme eri huoneissa, kun mies kuorsaa ja seksiin ei parisänkyä tarvitse. Ei vierekkäin nukkuminen ole mikään vålttämättömyys parisuhteessa, moni nukkuu paremmin erillään. Eli osta juuri sellainen sänky, josta itse tykkäät

Vierailija
11/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä kyllä koko yötä päällekkäin olla.

Vierailija
12/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät sitku-elämää. Elä nyt. Osta tähän tarpeeseen se sänky.

Ostat sitten uuden, kun tarvitset.

Uskalla elää tätä hetkeä. Paremmin siihen tulee se natsaus kuin johonkin odotusaulatilaan.

Panosta nykyhetkeen ja tee hahmotelma mitä on viiden vuoden kuluttua elämässäsi.

Vierailija
13/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtuu siihen vierekkäinkin.

Kiinnostus tilaa tekee, ja voi sitä soveltaa.

Aapee elää haavepilvessä. Ala elää nyt. Tässä hetkessä.

Vierailija
14/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa naiset sanoivat että kapea sänky miehellä on dealbreaker.

Leveällä sängyllä mies vihjaa että hän on saanut muitakin naisia eikä ole mikään naiseton luuseri.

Vierailija
15/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhut mahtuu 90 cm sängyssä hoitamaan. Sen jälkeen mies nukkumaan lattialle.

Vierailija
16/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olette kyllä oikeassa, että elän eräänlaista sitku-elämää. Olen kyllä jo pitkään yrittänyt vältellä tätä sänkyongelmaa. Patja alkaa olla uusimisen tarpeessa ja joka päivä sen tiedostan mutta olen painanut sen pois mielestä. En ole halunnut miettiä sitä, että ei ole järkevää jatkaa saman sänkykoon kanssa.

Ehkä laitan lapsen nukkumaan minun sänkyyn ja kokeilen millaista olisi nukkua hänen 90cm leveässä sängyssä. En ole nukkunut niin pitään aikaan niin kapeassa sängyssä, niin en tiedä "osaanko" sellaisessa nukkua. Ap

Vierailija
17/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin just samaa! Olen muuttamassa ja pienen makuuhuoneen koon vuoksi mietin, että pitäisikö ostaa uusi, oikein ihana, mutta pienempi sänky. Jos vaikka löytäisi 100cm, se riittäisi oikein hyvin, olisi helpompi pedata, saisi alta helpommin imuroitua jne. Mutta entä jos kuitenkin jonkun miehen löytäisi, niin eihän siitä tulisi mitään, kun ei siihen kahta ihmistä mahdu, minä ja kissa vain... 😄 Ja suhteen kyllä haluaisin jossain vaiheessa, eikä yleensä ole ollut vaikeuksia saada. En tosin ole enää samanlainen tai saman näköinen, kuin nuorempana, että eihän sitä tiedä löytyykö ketään enää.

Vierailija
18/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki ikuisia, mutta onhan se kallis investointi. Sänky+pohja+patja+petauspatja+aluslakanat. Helposti menee tonni rahaa. Ap

Mietipäs jos saat kumppanin, niin hänhän varmaan osallistuu  isomman sängyn hankintaan.

Voihan siinä tapahtua niin kuin usein tuntuu, että jotain tavaraa tarvitsee juuri, kun on sen hävittänyt.

Vierailija
19/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuorena sinkku ja oli yhdenyönsuhdemies kotona, niin seksin jälkeen sanoin yleensä heippa ja hän lähti kotiin, joku nukkui yön sohvallakin. En osaa nukkua yhdessä kenenkään kanssa, nykyäänkin nukutaan eri makuuhuoneissa miehen kanssa.

Vierailija
20/50 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun enimmäkseen yksin 140 cm leveässä sängyssä. On sopiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä