Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ottaa nuoremman - selitys (lainaus)

Vierailija
25.06.2019 |

Monilta naisilta vaihdevuodet vievät, tai ainakn vähentävät seksihaluja, mikä heijastuu heti ongelmina liitossa.
Itse harkitsen eroa juuri tuon takia, mutta toisaalta mietin, että jos eroan, niin onko sama mörkö heti kohta vastassa uudessa tulevassa suhteessani? Vanhemmatki naiset kyllä haluavat aina suhteen alussa muutaman kuukauden, mutta pian se tyrehtyy ja taas ollaan ongelmien edessä.

Löytyykö täältä pareja, jotka ovat tässä iässä aloittaneet suhteen ja myös seksielämä on ollut jatkuakseen? Vai onko niin, että jos liitossa muut asiat on suurin piirtein hyvin, niin seksin puutteen takia siitä ei kannata mihinkään lähteä, kun sama ongelma tulee pian vastaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle 50-vuotiaat naiset ovat varmaankin seksiin halukkaita niin kauan että saavat miehen nalkkiin ja menemään kanssaan naimisiin. Varsinkin jos itse ovat pienipalkkaisia/täys p-aukisia.

Heillä on nääs tähtäimessä leskeneläke. Täytyy solmia avioliitto ennen 5-kymppispäiviään jos mielii saada leskeneläkettä. Miehen ei kannata mennä naimisiin jos on yli 5-kymppinen, koska jos vaimo kuolee aikaisemmin, niin mies ei hyödy samallalailla kuin tämä naimisiin hyökkäävä alle 5-kymppinen.

Vierailija
2/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Se mörkö, joka vastaasi kenties uudessa liitossasi tulee, olet sinä itse. Ihana mieheni vanhenee kanssani vaihdevuosistani huolimatta, ne kun ei haittaa seksielämää. Kas - hän osaa vietellä minut niin, että halutkin ovat tallella. 

Osaatko pitää yllä rakastajan taitojasi vai pidätkö naistasi itsestään tyydyttyvänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut osittain asiaa. Ei se riitä, että on munat. Mutta ei sekään takaa mitään, vaikka olisi miten taitava ja kumppaninsa huomioiva rakastaja. Naisiakin on monelaisia. Kun ei enää kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Vierailija
4/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisi, että seksi olisi lopun ikää intohimmoista, niin pitäisi naista vaihtaa aina ½ vuoden välein.

Jos 50 -vuotiaana tuon ruljanssin aloittaisi ja 80 vuotiaaksi jatkaisi, niin ehtisi vielä "seurustella" 60 (lue kuudenkymmenen) naisen kanssa:)

Vierailija
5/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitset eroa, mutta tiedät jo, että samat ongelmat ovat edessä muidenkin kanssa? Kokemusta? Ei ihme, ettei vaimosi halua...

Ja niin se taitaa olla. Mieheni vaihtoi vaimonsa minuun, 4 kk nuorempaan misuun (erostaan oli siis jo 2 v kun tavattiin). Seksielämä toimii meillä. Hänen eksänsä oli kyllä 5 v miestä nuorempi. Poikkeus vahvistaa säännön?

Vierailija
6/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen naisen kohdalla se on totta. Mutta, sekin aika pitää elää. Myöhemmin asiat korjaantuu, jos tai kun suhde on muutoin kohdallaan. Ei se seksikään ilman tunnetta ole mitään. Hyvässä parisuhteessa kaikki asiat ovat kohdallaan.

Vierailija
7/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysitkö "eronnut nainen" eron jälkeen hyvän, toimivan suhteen? Ja missä iässä erosit? Entä tuo alkuperäisen kysymyksen teema, korjaantuiko ja jatkuiko onni?

ap

Vierailija
8/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt. Erosin seitsemän vuotta sitten. Olen kuusikymppinen. "Onni" korjaantui hetkeksi. Hyvän parisuhteen eteen pitää tehdä työtä. Minun elämässäni sitä ei osattu tehdä. Kumpikaan.

Vierailija
9/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia höpinöitä

Palstan naiset taas höpisevät ihan omiaan seksistä, sillä ei seksi mitenkään äkillisesti lopu 20 vuoden avioliiton jälkeen. Essolla tätä asiaa on monesti pohdittu, ja parlamentin yksimielinen kanta on se, että vasta 20 vuoden avioliiton jälkeen pariskunta alkaa oppia naimaan oikealla tavalla. Sitä ennen se on vain harjoittelua.

Seksi-Sulo on paras esimerkki oikeasta miehestä. Sulo on ollut naimisissa yli 40 vuotta, mutta silti hän kotona suoritetun aherruksen jälkeen on vielä valmis lähtemään saatollekin. Sulolla on niin paljon harjoitusta takanaan, että ihan vaivatta hän tästä suoriutuu ilman mitään stressiä. 

Meillä essolaisilla on niin hyvät elämäntavat, että olemme kyvykkäitä ja innokkaita vielä vanhanakin vaalimaan mieskunniaamme. Einarin myymä hyvä keskari on oivan mieskuntomme salaisuus.

Vierailija
10/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole koskaan ollut näin hyvää, eikä sitä ole näin paljoa ollut kuin nyt uudessa suhteessani ja tässä iässä. Vaihdevuosista en tiedä mitään kaikilla niitä ei tule vaan nyt voin seksistä nauttia huolettomasti ilman ehkäisyä missä ja milloin vaan. Oman rakkaan kanssa rakastelu on tässä iässä paljon parempaa huolettomampaa ja vapauttavampaa kuin nuorempana. 

En tiedä mistä tuollaisia ennakkoluuloja ja puheita syntyy, mutta suurin osa tämän ikäisistä naisista vasta seksuaalisesti puhkeaa kukkaan, löytää oman naisellisuutensa, tietää mitä haluaa ja osaa miellyttää miestä juuri sillä aikuisen naisen kypsällä tavalla, jota miehet arvostavat. Keski-ikäinen nainen on naisellinen ja kaunis :)

Vierailija
11/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa äijän kiertää. Se ei iitä itse nuorru yhtään, eikä edes opi paremmaksi rakastajaksi, kun ei tuohon ikään mennessäkään ole oppinut kiihottamaan vaimoaan.

Jos joku ressukka mokoman huolii, eihän se ole vaimolta pois.

Vierailija
12/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi miehet ottaa nuoremman" Voi varmaan johtua siitä että saman ikäinen tai vanhempi nainen pitää helposti miestään henkisesti kakarana? Ehkä tällainen "kakaramainen" mies haluaa rinnallee vielä kakaramman, joka pitäisi häntä ehkä miehenä?

(Hieman kärjistettynä) Miten muuten selitätte joidenkin vanhojen, vaikka nyt laulajien parikymmpisiä vaimoja ja itse ovat jo eläkkeellä? Henkinen olemus näillä tuntuu olevan parikymppisen luokkaa.

Vierailija
13/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma rakas paras kirjoitti:

Seksi ei ole koskaan ollut näin hyvää, eikä sitä ole näin paljoa ollut kuin nyt uudessa suhteessani ja tässä iässä. Vaihdevuosista en tiedä mitään kaikilla niitä ei tule vaan nyt voin seksistä nauttia huolettomasti ilman ehkäisyä missä ja milloin vaan. Oman rakkaan kanssa rakastelu on tässä iässä paljon parempaa huolettomampaa ja vapauttavampaa kuin nuorempana. 

En tiedä mistä tuollaisia ennakkoluuloja ja puheita syntyy, mutta suurin osa tämän ikäisistä naisista vasta seksuaalisesti puhkeaa kukkaan, löytää oman naisellisuutensa, tietää mitä haluaa ja osaa miellyttää miestä juuri sillä aikuisen naisen kypsällä tavalla, jota miehet arvostavat. Keski-ikäinen nainen on naisellinen ja kaunis :)

Vaihdevuodet tarkoittaa kuukautisten loppumista. Kyllä ne loppuvat ihan jokaiselta. Vaikutat id_iootilta.

Vierailija
14/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pitkästä suhteesta seksin väljähtymisen seurauksena. Uudessa suhteessa seksi oli välittömästi parempaa kuin kertaakaan aikaisemmassa suhteessani, ja koko ajan se paranee. En kyllä ole keski-ikäinen vielä. Kumppanini on minua yli kymmenen vuotta nuorempi, mutta en minä hänestä iän takia kiinnostunut vaan siksi, että hän on kaunis, herkkä ja tavattoman hyvää seuraa.

Vierailija
15/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma rakas paras kirjoitti:

Vaihdevuodet tarkoittaa kuukautisten loppumista. Kyllä ne loppuvat ihan jokaiselta. Vaikutat id_iootilta.

Vaihdevuodet ja heittelevät estrogeenitasot voivat huonontaa libidoa, mutta eivät tee sitä automaattisesti. Kuukautiset itsessään eivät lisää seksihaluja, ne ilmentävät vain yksilön sukukypsyyttä. Esimerkkinä anorektikolta voivat kuukautiset loppua täysin mutta libido säilyä ennallaan.

Vierailija
16/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska luonto on niin tarkoittanut. Naisella alkaa vaihdevuodet yli 30kymppisenä ja seksi menttää merkityksensä. Miehellä taas kalu seisoo vaikka olis 70-vuotias. Kyllähän sen ikäisen miehen kalulle saa istahtaa heti kun nainen täyttää 16-vuotta. Ja nauttia. Aah!

SETÄ

No vanhan miehen vartalo ei hirveästi nuoria naisia kiihota. Pitåä katsos olla muutakin kuin se muna. Sitä te miehet ette sitten ymmärrå. Naista kiihottaa kokonaisuus se miltå mies näyttää ja miten käyttäytyy ja kohtelee ihmisiä. Ja nuori ja nuori ja vanha ja vanha on luonnonlaki vaikka se teitä miehiä niin harnittaakin.

Ja kyllå se on naiset jotka elää puutteessa ei miehet. Miehelle kun tulee hiukan ikää niin kasvaa juuret sohvaan ja kännykkään ja aina väsyttää. Keså on puutteessa elävälle naiselle tuskaa kun kaikkialla näkyy ihania kesämiehiä.

Vierailija
17/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v yhdessä, seksiä on 4-7 kertaa viikossa. Huonoimmillaan seksiä ollut 2-4 kertaa kuussa, koska suhteessa meni muuten huonosti. Pisin tauko seksissä 3 viikkoa synnytyksen jälkeen. Hanki korkealibidoinen nainen. T. N

Vierailija
18/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eronnut nainen kirjoitti:

En löytänyt. Erosin seitsemän vuotta sitten. Olen kuusikymppinen. "Onni" korjaantui hetkeksi. Hyvän parisuhteen eteen pitää tehdä työtä. Minun elämässäni sitä ei osattu tehdä. Kumpikaan.

Työtä tarvitsee tehdä, jos on omia käsittelemättömiä ongelmia tai yrittää saada juttua toimimaan väärän ihmisen kanssa.

Vierailija
19/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun kanssani ole mikään pakko haluta seksiä. en itsekään halua seksiä useimpien ihmisten kanssa. Mutta jos minua ei halua panna, sitten ei myöskään voi olla suhteessa kanssani. Ei tämä ole mikään hyväntekeväisyyslaitos.

Vierailija
20/24 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muita....Olen kolme kertaa vaihtanut kolmekymppiseen eli itseäni nuorempaan. Viimeisen kanssa on nyt ikäeroa 14v... enää en kyllä taida vaihtaa, mutta aina on seksielämä parantunut vaikka ei noilla nyt ole vaihtikset alkaneet. Nykyinen on 35v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi