Sokoksen kosmetiikkamyyjä oli nuiva.
Nuiva ja kuiva, ei ehkä ihan tympeä, mutta lähellä kuitenkin. Olisikohan ollut eri ääni kellossa kalliiden merkkien kohdalla, minä kun kysyin apuja liittyen erääseen Lumenen tuotteeseen..
Kommentit (14)
Useat niistä vaikuttaa olevan hieman liian ylpeitä. Ja hidasta nyhräämistä paketin teko niillä tekokynsillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että Sokoksen meikkiosastolla palvelun laatu riippuu laittautuneisuuden tasosta. Kun meikki kunnossa ja hyvin pukeutuneena, myyjät mielistelevät suorastaan. Jos poikkeaa meikittömänä ja resuisemmissa kamppeissa, vastaanotto on nuiva. Stockmannilla tätä ongelmaa ei ole.
No niin päin kyllä Stockmannilla, että jos on menossa juhliin niin saa aivan ylimaallisen hyvää palvelua ja näytteitä ja vaikka mitä. Hyvä, ettei päde toisin päin.
Hyvin vaihtelevaa palvelua Sokkoksen kempparissa, vanhemmat myyjät varsinkin usein hyvin tympeitä. Joitakin asiakkaita mielistelevät minkä ehtivät, taitaa olla että pärstän mukaan palvellaan.
Njaah, ihan olin siististi mielestäni pukeutunut...oli meikit ja vaatteena polvimittainen musta kotelomekon tyyppinen lyhythihainen mekko ja vaalean toffeen värinen tosi ohut pohjemittainen (halkiot sivuilla) sileäpintainen "neuletakki", olkapäällä punottu kesälaukku, siistit ns citytennarit joiden solmimianauhat leveätä mustaa satiinia ja isolla rusetilla (tarkka kuvaus koska niitä ei auota ja suljeta).
Asiakaspalvelutyössä voisi jättää sen sitruunan sieltä reiästä pukkarin kaappiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Miksi kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Njaah, ihan olin siististi mielestäni pukeutunut...oli meikit ja vaatteena polvimittainen musta kotelomekon tyyppinen lyhythihainen mekko ja vaalean toffeen värinen tosi ohut pohjemittainen (halkiot sivuilla) sileäpintainen "neuletakki", olkapäällä punottu kesälaukku, siistit ns citytennarit joiden solmimianauhat leveätä mustaa satiinia ja isolla rusetilla (tarkka kuvaus koska niitä ei auota ja suljeta).
Asiakaspalvelutyössä voisi jättää sen sitruunan sieltä reiästä pukkarin kaappiin.Ap
Citytennarit kertoivat, että olit etsimässä edullisia teinimeikkejä. Ei myyjä silti saisi olla tympeä.
Kierrän kaukaa nuo paikat tympeiden myyjien vuoksi. Ostan meikkini apteekista ja marketeista tai tilaan netistä.
Nämä kosmetiikkamyyjät ovat ihan omanlaisensa rotu. Äo huitelee siinä 70 pisteen tietämillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että Sokoksen meikkiosastolla palvelun laatu riippuu laittautuneisuuden tasosta. Kun meikki kunnossa ja hyvin pukeutuneena, myyjät mielistelevät suorastaan. Jos poikkeaa meikittömänä ja resuisemmissa kamppeissa, vastaanotto on nuiva. Stockmannilla tätä ongelmaa ei ole.
Vaan eihän Stockalla ole enää myyjiäkään :D
Itse olen saanut Emotioneista todella hyvää palvelua, en voi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelutyössä voisi jättää sen sitruunan sieltä reiästä pukkarin kaappiin.Ap
Citytennarit kertoivat, että olit etsimässä edullisia teinimeikkejä. Ei myyjä silti saisi olla tympeä.
Ihanko tosissasi tuon sanot ja tuota mieltä olet? Siis kengistä?! Olen aidosti hämmästynyt, ns siistejä kaupunkitennareita/lenkkareita kun näkyy säännöllisesti tuolla "kaupungilla" liikkuessa ja myös niiden varakkaiden jaloissa jotka ostaa 30ml prkin 100+€ etanalimaa kasvoilleen (kuten tänään samaisella osastolla jossa asioin).
Ap