Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskin, että meillä menee tänä kesänä häihin janpolttareihin yhteensä n. 2000 €

Vierailija
25.06.2019 |

Siis miehellä ja minulla. Mukaan on laskettu vaatteet (samoissa ei kehtaa aina mennä), lahjat/keräykset/ym, matkat, hotelliyöpymiset, lastenvahdit, jne.

Seitsemät jäät yhteensä. Kolmissa oltu ja rahaa mennyt jo 800 €.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
2/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko lestadiolaisia vai miten noin paljon häitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kehtaa mennä samoissa vaatteissa?

Vierailija
4/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nyt vaatteita laske hääkuluksi?

Ja jotain rajaa nyt noihin menemisiin, ei kai kukaan halua joka viikonloppu kesällä olla häissä? Ette vissiin osaa sanoa ei näille tutuntutuille

Vierailija
5/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kuulostaan mun siskon valitukselta, koko alkutalven kirosi kun tukka on niin kauhea ja hirveä juurikasvu yms mutta ei millään ehdi parturiin.

Keväällä alkoi rutina ettei mahdu mihinkään vaatteisiin kun kaikki ovat pieniä.

Mun häiden jälkeen sitten kirosi että meni näihinkin niin helkkaristi rahaa kun monisävyvärjäys oli pari sataa ja uusi mekko satasen.. sai hienosti kaadettua rahanmenonsa meidän syyksi.

Vierailija
6/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää osallistuko, jos ei rahat riitä. 

Vierailija
7/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni 2000 mun ja muksun lomareisuun pariisissa, ja vielä jäi loput kesän viikonlopuista vapaaksi ;)

Vierailija
8/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmin paikka kun teillä on noin paljon läheisiä ihmisiä, että ihan häihin kutsuvat. Olisitko mieluummin minä, joka olen ollut häissä tasan kerran aikuisiällä (ja kerran lapsena), ja jolla ei ollut omiinkaan häihin kuin yhteensä 12 kutsuttavaa miehen kanssa yhteensä? Polttareissa en ole ollut koskaan.

Niin, rahaa mulla kyllä säästyy, mutta mieluummin ottaisin ison suvun ja ystäväpiirin vaikka se tietäisikin rahan menoa.

Vierailija
9/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee ystävän häihin 60 000€

Oakko ostaa uusi auto millä mennään sinne koska matkaa on kuitenkin 200km

Vierailija
10/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mitään, meillä menee 300 000€ pakko ostaa uusi asunto että voi siellä käydä sitten suihkussa ja laittautua ennen häihin menoa.

Aijuu ja tähän päälle vielä 3000€ kun on pakko mennä ulkomaille että saa rusketuksen kun ei kehtaa ihan kalkkilaivan kapteenina sinne mennä.

Vierailija
11/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin valinnut 3 tärkeintä ja ilmoittanut muill että en pääse. Järkyttävää rahanmenoa.

Vierailija
12/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä valita. Meillä on 5. häät ja pakko ostaa uus auto jokaiseen, kun ei kehtaa samalla mennä.

Vierailija
13/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon! Itse aina kieltäydyn hääkutsuista (paitsi todella läheisten) ja säästän rahaa :)

Enkä välitä häistä muutenkaan, 50% eroaa kuitenkin.

Vierailija
14/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kehtaa mennä samalla asulla, kaikissa samat kaverit ja sukulaiset vieraana?

Osta joku pelkistetty mekko (tai kaksi) ja tee siitä asusteilla erilainen (vyö, kengät, laukku, korut, huivi/bolero). Tulee halvemmaksi.

Serkkuni, jotka keskenään sisarukset, meni kahden vuoden välillä naimisiin. Olin samalla mekolla molemmissa häissä, mutta asusteilla tein asusta erilaisen.

Vierailija
15/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus nuorempana parina kolmena kesänä sama juttu. Meni enemmän kuin lomapalkka ja lomarahat polttareihin, häälahjoihin, häihin matkustamisiin ja hääyöpymisiin. Häät kannattaisi pitää sellaiset että kutsuu vähemmän porukkaa ja varaa esim. jonkin kartanohotellin kokonaan ja heidän majoituksensa ja lähiseudun majoituksen ja tarjoaa sen vieraille hyvän ruuan, viinin ja läheisen porukan kera kaikkien kumminkaimojen kutsumisen sijaan. 

Vierailija
16/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla menee vähintään 3000€, yksinäni ja ei kestä edes koko kesää! Ja vaatteet vielä tuohon päälle!

Vierailija
17/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa minusta on mennä nykyaikana joka juhliin eri asussa, kun kierrätystä pidetään tärkeänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan