Ryhtyisitkö tapailemaan aikuista miestä, jonka kylpyhuone ja WC-pönttö ovat yltä päältä ryönässä ja p****ssa ja lattialla on kuivuneita pissatahroja?
Järkytyin käytyäni miehen kotona tavattuani hänet ensin pari kertaa julkisella paikalla. Vessan siivottomuus ja se pissa lattialla yksinkertaisesti yökötti. Mies ei ole mikään poika vaan ihan aikuinen ja 5-kymppiset lähestyvät.
Mulla voi olla tavarat vähän hujan hajan itsellänikin mutta mulla on kaikki silti puhdasta ja vessaan kehtaa milloin tahansa päästää vieraan. Miehen asunnon likainen ja tahrainen lattia (en uskalla edes ajatella sitä, milloin pari risaa mattoaan on viimeksi pesty) sekä kylppäri kokonaisuutena aiheuttivat ihan puistatuksen. Sanonko heipat vai voiko tällaisessa asunnossa elävä tyyppi olla normaali?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen enkä katselisi toista parikymppistä(saati nelikymppistä jos ylipäätään sen ikäiset kiinnostaisi), joka ei osaa pitää huolta asunnostaan ja tavaroistaan. Täysi turn off.
Olet aika yksinkertainen, jos kuvittelet asunnon siivottomuuden johtuvan pääsääntöisesti osaamisen puutteesta. Kyse on pikemminkin kiinnostuksen puutteesta. Kukahan huolisi tuollaisen naisen, joka ei edes tällaista asiaa osaa huomioida tuomioita tehdessään?
Aha.No koskahan miehen kiinnostus kyseistä asiaa kohtaan mahtaa herätä? Ja miksi ylipäänsä perushygienian ylläpitoon tarvitaan jotain erityistä "kiinnostusta"? Sehän on yksinkertaisesti asia, joka vain kylmästi hoidetaan, kiinnosti tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tollaseksi miehet menee, jos eivät löydä naista nuorempana. Ei ole mikään erikoistapaus. Noita on Suomi täynnä. Vain nainen voi heidät muuttaa.
En ainakaan itse halua ottaa projektikseni miestä, jota sitten ilmeisesti naisen pitäisi nalkuttamalla ruveta "koulimaan" normaaliksi aikuiseksi. Eläköön omissa eritteissään, jos ei kiinnosta sen vertaa omaa kotia siivota.
Mistä te oikein löydätte näitä alkoholisteja?
Ihan normaalia yksinasuvilla miehillä, eivät yleensä kiinnitä tuollaiseen huomiota.
Ei kannata tehdä kummempia johtopäätöksiä - sama kuin jos naisella olisi kulumispinta mennyt auton renkaista, ja mies ihmettelisi että voiko tuollaisella ihmisellä olla kaikki kotona.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuaikona ehdin tapailla pariakin noin 50 v miestä, joilla oli aika järkyn paskaiset kodit. Toisella omakotitalo ja toisella varsin hulppea rivarihuoneisto. Molemmilla hyvät työpaikat ja elämän palikat tuntui muuten olevan kasassa. Hyviä harrastuksia jne. Jos siivoaminen ei itseä innosta, niin voisi palkata siivojan vaikka edes joka toinen viikko tekemään hommat. Ei olisi noillakaan ollut rahasta kiinni.
Paremminhan tuo menee kun kutsuu exän siivoamaan. Näin minä teen. Ehkä ap oli kokelas käynnillä ja ei läpäissyt kurssia, josta nyt on katkerana, Erittäin tärkeä ominaisuus naisessa
mies51v
En ymmärrä eikö tollasia ihmisiä hävetä! Mun mies oli aluksi ihan siisti, sitten jossain välissä alkoi harrastaa tuota samaa, vessaharjaa ei käytetä, kusta lattialla, eikä saa edes käsiään pestyä. Kusta on myös siinä istuinlaudalla, kiva yöllä mennä vessaan ja reidet saman tien märkinä. Ollaan tästä vielä useasti otettu yhteen, en tajua miten muuten niin fiksu mies on noin ällöttävä ja tyhmä ettei mene perille vaikka monta kertaa sanottu.
En todellakaan, jos ei aikuinen mies osaa edes paskapönttöään siivota niin se on hei hei.
Tollaseksi miehet menee, jos eivät löydä naista nuorempana. Ei ole mikään erikoistapaus. Noita on Suomi täynnä. Vain nainen voi heidät muuttaa.