Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhtyisitkö tapailemaan aikuista miestä, jonka kylpyhuone ja WC-pönttö ovat yltä päältä ryönässä ja p****ssa ja lattialla on kuivuneita pissatahroja?

Vierailija
25.06.2019 |

Järkytyin käytyäni miehen kotona tavattuani hänet ensin pari kertaa julkisella paikalla. Vessan siivottomuus ja se pissa lattialla yksinkertaisesti yökötti. Mies ei ole mikään poika vaan ihan aikuinen ja 5-kymppiset lähestyvät.

Mulla voi olla tavarat vähän hujan hajan itsellänikin mutta mulla on kaikki silti puhdasta ja vessaan kehtaa milloin tahansa päästää vieraan. Miehen asunnon likainen ja tahrainen lattia (en uskalla edes ajatella sitä, milloin pari risaa mattoaan on viimeksi pesty) sekä kylppäri kokonaisuutena aiheuttivat ihan puistatuksen. Sanonko heipat vai voiko tällaisessa asunnossa elävä tyyppi olla normaali?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäjärjestys ja lika on aivan eri asioita. Epäjärjestys ei haittaa jos on siistiä. Valitettavasti noita miehiä on liikaa. Voisi ajatella että äiti on hoitanut sitä, sitten joku läheisriippuvainen nainen.

Teknisesti ottaen nuo miehet voisivat ennen pitkää hukkua omin eritteisiinsä.

AP ota vaikka oikea sika mieluummin.

Vierailija
22/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikona ehdin tapailla pariakin noin 50 v miestä, joilla oli aika järkyn paskaiset kodit. Toisella omakotitalo ja toisella varsin hulppea rivarihuoneisto. Molemmilla hyvät työpaikat ja elämän palikat tuntui muuten olevan kasassa. Hyviä harrastuksia jne. Jos siivoaminen ei itseä innosta, niin voisi palkata siivojan vaikka edes joka toinen viikko tekemään hommat. Ei olisi noillakaan ollut rahasta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nythän teillä on win-win tsäänssit. Sinä pääset jynssäämään vessasta mieleisesi ja miehen vessa pysyy siistinä jatkossakin. Jos olet miehen kanssa samaa ikäluokkaa, niin eipä sinulla juuri muuta tuotavaa parisuhteeseen enää olekaan kuin siivousinto ja -taidot.

Mitä viisikymppisellä, järkyttävän siivottomalla miehellä on tuotavaa parisuhteeseen? Vastaan itse: ei tasan mitään. Tuollainen kelpaa puolisoksi vain sellaiselle, jonka intohimona on siivoaminen. Se on eri juttu, mistä sellaisen naisen löytää. Sinkkunakin viettää hyvää elämää.

Niin, koska vessan lattian likaisuusaste kertoo toki ihmisestä aivan kaiken.

Olet oikeassa ei se kerro kaikkea. Mutta minulle se kertoisi kyllä riittävästi. En haluaisi jatkossa vierailla miehellä koska iljettävä vessa. Enkä rupeaisi sitä pesemään koska jos hän ei itse halua siivota vessaansa nyt niin tuskin koskaan jatkossakaan enkä halua olla toisen vessapiikana loppuikääni. Enkä toisaalta sietää likaista vessaa. Eli helpompi jättää mies suosista.

Tietysti voisi huomauttaa asiasta mutta sehän olisi nalkuttamista.

Vierailija
24/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit kuvitellakkaan ,että alat jynsäämään sen vessaa. lattioita ym. Ihankunnon sikolätissä tulet olemaan hänen kanssaa, tai nalkutat ja siivoat niin kauan ,kuin ukko jaksaa sinua. Valitse siitä.

Vierailija
25/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50+ kirjoitti:

Oliko tämä aloitus retorinen kysymys?

Ei vaan ihan oikeasti punnitsen asiaa. Miehessä on hyviäkin puolia mutta henkinen terveys on asia, josta en tingi. Minusta tässä kolkutellaan nyt rajoja, joiden ulkopuolella alkaa täysi kaaos ja kyvyttömyys oman elämän hallintaan.

-ap

Tiesikö mies että olet tulossa kylään, vai oliko kyseessä ex tempore -päätös tai muuten yllätysvierailu? Koska jos tiesi, ja WC silti oli tuossa kunnossa, niin ei kannata jatkaa. Ongelma ei ole ainoastaan miehen siivottomuus (vaikkakin sekin olisi pitemmän päälle raskasta) vaan totaalinen piittaamattomuus. Kyllä normaali ihminen siivoaa kotinsa kun on tulossa vieraita, varsinkin uusi naisystävä.

Tiesi, että olen tulossa ja se minua eniten järkyttikin. Jos joku kiinnostava mies tulee luokseni, pidän todellakin huolen siitä, että kaikki on puhdasta ja että paikat ovat järjestyksessä.

En ole aikuisena käynyt ikinä yhtä siivottomassa kodissa ja ikäni alkaa nelosella.

Vierailija
26/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nythän teillä on win-win tsäänssit. Sinä pääset jynssäämään vessasta mieleisesi ja miehen vessa pysyy siistinä jatkossakin. Jos olet miehen kanssa samaa ikäluokkaa, niin eipä sinulla juuri muuta tuotavaa parisuhteeseen enää olekaan kuin siivousinto ja -taidot.

Mitä viisikymppisellä, järkyttävän siivottomalla miehellä on tuotavaa parisuhteeseen? Vastaan itse: ei tasan mitään. Tuollainen kelpaa puolisoksi vain sellaiselle, jonka intohimona on siivoaminen. Se on eri juttu, mistä sellaisen naisen löytää. Sinkkunakin viettää hyvää elämää.

Niin, koska vessan lattian likaisuusaste kertoo toki ihmisestä aivan kaiken.

Se kertoo ainakin se, että puoliso saa jatkossa siivota vessatkin, jos haluaa käydä niissä. Itse en halua siivota kahden edestä, kyllä jokaisen aikuisen pitää omat sotkunsa saada siivottua.

Vierailija
27/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, miksi tuollaista täytyy edes kysyä. Hyi hitto.

Vierailija
28/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ryhtyisin.

M22

Vierailija
29/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ en ole kenenkään toisen vessaa pesemässä.

Mietin vain sitä, onko ylipäätään mahdollista se, että kammottavassa kunnossa vessaansa pitävän miehen pääkoppa olisi kunnossa. Onko joku törmännyt tällaiseen ihmiseen?

-ap

Vierailija
30/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo olisi melko paha turn off. Heräisi ajatus, että onko miehellä elämänhallinta ihan kunnossa. Saisi olla melkoinen helmi, että lähtisin vakavampaan suhteeseen. Sitä paitsi en halua olla mikään taloudenhoitaja. Jos miehellä on asiat kunnossa ja vaikuttaa, että hän alkaisi tsempata, voisin harkita jatkoa.

Vierailija
31/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse! En ite ees miettis muuta vaihtoehtoa. N43

Vierailija
32/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M50+ kirjoitti:

Ei vaan ihan oikeasti punnitsen asiaa. Miehessä on hyviäkin puolia mutta henkinen terveys on asia, josta en tingi. Minusta tässä kolkutellaan nyt rajoja, joiden ulkopuolella alkaa täysi kaaos ja kyvyttömyys oman elämän hallintaan.

-ap

Et voi olla tosissasi. Jos oikeasti edes punnitset asiaa, niin ei muuta kuin hyvää matkaa halki saastaisen loppuelämän!

Vierailija
33/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50+ kirjoitti:

-ap

Tiesikö mies että olet tulossa kylään, vai oliko kyseessä ex tempore -päätös tai muuten yllätysvierailu? Koska jos tiesi, ja WC silti oli tuossa kunnossa, niin ei kannata jatkaa. Ongelma ei ole ainoastaan miehen siivottomuus (vaikkakin sekin olisi pitemmän päälle raskasta) vaan totaalinen piittaamattomuus. Kyllä normaali ihminen siivoaa kotinsa kun on tulossa vieraita, varsinkin uusi naisystävä.

Tiesi, että olen tulossa ja se minua eniten järkyttikin. Jos joku kiinnostava mies tulee luokseni, pidän todellakin huolen siitä, että kaikki on puhdasta ja että paikat ovat järjestyksessä.

En ole aikuisena käynyt ikinä yhtä siivottomassa kodissa ja ikäni alkaa nelosella.

Siinä tapauksessa ei ole mitään mietittävää, vaan kannattaa lopettaa suhde alkuunsa. Ei ole mitään mieltä jatkaa miehen kanssa joka on niin tyhmä, laiska tai saamaton että ei vaivaudu edes WC:tä pesemään kun uusi naisystävä (tai kuka hyvänsä ystävä tai tuttava) tulee vierailulle.

Ei minunkaan mieheni ole mikään siivoushirmu, mutta kun ensi kertaa hänen kotonaan vierailin, niin siistiä  ja puhdasta oli. Tuollaisen pitäisi olla ihan perusasia.

Vierailija
34/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voinut sanoa miehelle "hyi he l vetti missä kunnossa tuo vessa on, siivoatko ikinä?"

Ei se täällä selviä. Omille sotkuilleen tulee herkästi sokeaksi.

Vierailija
35/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voinut sanoa miehelle "hyi he l vetti missä kunnossa tuo vessa on, siivoatko ikinä?"

Ei se täällä selviä. Omille sotkuilleen tulee herkästi sokeaksi.

Sanoin, loukkaantui ja syytti minua pikkuasioihin takertumisesta.

-ap

Vierailija
36/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paha likaisuus on merkki jostain mielenterveys-tai elämänhallintaongelmasta. On ihan eri asia, jos imurointi tai pölyjen pyyhintä jäänyt, mutta ketä täysjärkistä ei haittaa pissa lattialla tai suoranainen p*skaisuus? Hygienian puute on täydellinen turn off itselleni... Sotkuista saa olla, vaatteet ja tiskit ei ole niin justiinsa, mutta ulostebakteereissa en pysty olemaan. Suihkussa kuuluu käydä, kädet ja hampaat on pestävä usein, eikä vessassa voi olla eritteitä ympäriinsä. Miksi terveellä miehellä edes olisi kusta muualla, kuin pöntössä??

Kertoo myös älykkyydestäkin jotain, jos ei yritä edes peitellä tuollaista siivottomuutta... Fiksu mies olisi yrittänyt antaa paremman ensivaikutelman ja käyttänyt edes pari minuuttia vessan "feikkisiivoukseen", eli vähän edes harjannut ja suihkutellut vaikka Tolua hiukan sinne tänne...

Vierailija
37/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailetko exääni? Kuulostaa sille ja ikäkin täsmää.

Vierailija
38/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasim mieheni parikymppisenä. Hän on (pleikkari)pelimiehiä ja hänelläkin oli vessa siisti. Samaa ei voi sanoa jo melko seniilin appeni wc:stä, yäk.... Tapailemasi mies on onneton tohelo tai toinen jalka haudassa. Eli aika puhua pelkästä kaveruudesta.

N32

Vierailija
39/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan oo muutenkaan siisti että tarvii edes hänen kotiins mennä.

Vierailija
40/48 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen parikymppinen enkä katselisi toista parikymppistä(saati nelikymppistä jos ylipäätään sen ikäiset kiinnostaisi), joka ei osaa pitää huolta asunnostaan ja tavaroistaan. Täysi turn off.

Olet aika yksinkertainen, jos kuvittelet asunnon siivottomuuden johtuvan pääsääntöisesti osaamisen puutteesta. Kyse on pikemminkin kiinnostuksen puutteesta. Kukahan huolisi tuollaisen naisen, joka ei edes tällaista asiaa osaa huomioida tuomioita tehdessään?

Miksi te alapeukutatte faktapitoista kommenttiani? Kyllä noilla alapeukkumäärillä pitäisi edes yhden uskaliaan argumentoida kommenttini kumoon, mutta ymmärrän kyllä, ettette te alapeukkua kummempaa vastausta voi faktakommenttiini heittää. Miettikää kuitenkin omia älynlahjojanne, jos tuotakin täysfakta-kommenttia alapeukutitte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi