Lotta Näkyvä eronnut
Kommentit (696)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellinora kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks vaan991 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanoo viikko sitten että eivät jaa krisun kanssa nyt yksityiselämäänsä ja menee ihan hyvin sitten tämä uusi eroilmoitus heti missä pitää oikein erikseen mainita ettei ole kolmansia osapuolia kun on koko tän vuorihypetyksen ajan postauksissaan yms. kiertänyt donia kuin kissa kuumaa puuroa.
Joo katsotaan kuin kauan menee ennen kuin julistaa että rakkaus löytyi vuorilta.
Joo. Kun tuota Lotan instaa vähän selaa, on aika selvää, että jonkunlainen suhde vähintäänkin tämän Donin kanssa on olemassa. Siellä on hänen ottamia alusvaatekuvia Lotasta ym. Eiköhän ole vain ajan kysymys, milloin tämä suhde tulee julki.
Missä Donilla on muka alusvaatekuvia Lotasta?
Lotta oli raahannut Annapurnan perusleiriin kuvauksia varten kesämekkoja ja aluavaatteita. Don otti kuvat Instaa varten. Niin ja Lotta ei kiivennyt Annapurnalla vaan hengaili perusleirissä muutamia päiviä
Joo, ihan varmasti vaan hengaili perusleirissä, sitä vartenhan kannattaakin maksaa itsensä Annapurnalle. Instan perusteella on ollut kaikenlaista vaeltelua maastossa Bowien kanssa ja köysien opiskelua. Yhdessä kuvassa on että pari yötä leiriytymistä korkeammalla, mitä sitten tarkoittaakin.
Kyllähän se oleilu perusleirissä on lähinnä hengailua päivästä toiseen.
Kyllä siellä ei kukaan hengaile yhtään sen enempää kuin on pakko. Mutta jossain määrin on pakko ja kropan aklimatisoitumisen mukaan edetään. Ja sääolojen. Lotta kirjoittaa instassa että vaelteli lähialueilla, opetteli köysien käyttöä ja on mahdollisesti kiivennyt pariksi yöksi perusleiriä korkeammalle. Niin kuin järkikin jo sanoo. Ei kukaan mee tonne vain lojumaan.
oliko sitten annapurnan keskitasolla oli myrskynnyt niin paljon että Lotan piti pissiä pulloon teltassa ja Don häveliäästi huputti itsensä. Ei siellä ulkosallakaan passaa niin vaan olla. Lotalla on teltassa turvallinen olkapää. Mikä on nojatessa.
Onko mahdollista että papparaiset perustaisitte oman ketjun seksifantasioillenne Lotasta ja Donista? Asia on tullut harvinaisen selväksi. Ei muuten mutta tekisi mieli aina kuurata aivonsa kloritella.
Annapurnan perusleiri on 4.250 metrissä ja Lotta sitten treenaili siinä alarinteillä.
Camp 1 on 5.100 metrissä eikä Lotta omien sanojensa mukaan kiivennyt näin korkealle. Sopeutumiseen tarvitaan pitempi aika kuin 2-3 viikkoa.
Ei siinä mitään, kiipeilköön missä haluaa, mutta kuolleisuus Annapurnalla on 33% eikä sinne kannata lähteä harjoittelemaan vuorikiipeilyä.
Don kokeneena kiipeilijänä ei antanut Lotan nousta ylemmäs.
Lotalla on takana siis Aconcagua ja Kilimanjaro joihin pääsee kävellen kun sääolosuhteet ja kunto ovat kohdillaan.
Rahaa kun on niin voihan Annapurnallekin reissata aikaa viettämään hyvässä seurassa.
Niin ja sokerointi ennen matkaa sekä kauniit alusasut tekee matkasta miellyttävämmän.
OLisiko mahdollista, että keksisitte ihan erikseen sellaisen Lotta Näkyvä (kuka hitto hän onkaan) -sivuston?
Jarmo45 kirjoitti:
Annapurnan perusleiri on 4.250 metrissä ja Lotta sitten treenaili siinä alarinteillä.
Camp 1 on 5.100 metrissä eikä Lotta omien sanojensa mukaan kiivennyt näin korkealle. Sopeutumiseen tarvitaan pitempi aika kuin 2-3 viikkoa.
Ei siinä mitään, kiipeilköön missä haluaa, mutta kuolleisuus Annapurnalla on 33% eikä sinne kannata lähteä harjoittelemaan vuorikiipeilyä.
Lotalla on takana siis Aconcagua ja Kilimanjaro joihin pääsee kävellen kun sääolosuhteet ja kunto ovat kohdillaan.
Rahaa kun on niin voihan Annapurnallekin reissata aikaa viettämään hyvässä seurassa.
Niin ja sokerointi ennen matkaa sekä kauniit alusasut tekee matkasta miellyttävämmän.
Lotan valloittamat vuoret:
Gran Paradiso 4061m Italian korkein vuori
Mont Blanc 4810m Alppien korkein huippu
Kilimanjaro 5895m Afrikan korkein vuori
Aconcagua 6962m Etelä-Amerikan korkein vuori
2:lla ekalla treenannut teknistä kiipeilyä, Kilillä oli häämatkalla ja Ago tunnetaan hyvänä treenipaikkana korkeutensa vuoksi.
Oli kiivennyt myös Annapurnalla, mutta jotain häikkää ollut alle 5000 metrissä.
Vierailija kirjoitti:
Jarmo45 kirjoitti:
2:lla ekalla treenannut teknistä kiipeilyä, Kilillä oli häämatkalla ja Ago tunnetaan hyvänä treenipaikkana korkeutensa vuoksi.
Häikkää? Ei ollut tarkoituskaan kiivetä Annapurnalle tietenkään vaan opetella taitoja G2:ta varten. Tällä hetkellä G2:lla joka eka kasitonninen. Ei niitä kukaan Annapurnasta aloita. Tosin tällä hetkellä eräs nuori kapoinen BMI 18 mimmi aloittelee kasitonnisiaan Nanga Parbatilla. Toivotaan että säilyy hengissä. On brunette joten tuskin saa yhtä kaameaa angstia aikaan kuin Lotta 😀.
Mulle av Doniin jos Lotta ei ota.
Vierailija kirjoitti:
Huom! Don on jo n.50v. Ja jotain vikaa pitää olla ukossa, jos näin kauan sinkkuna pysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Donin instassa ei naisia tai perhettä näy. Ettei vaan olis gay? Kohta viiskymppinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Donin instassa ei naisia tai perhettä näy. Ettei vaan olis gay? Kohta viiskymppinen mies.
Don esiintyy pokeleffoissa myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarmo45 kirjoitti:
Häikkää? Ei ollut tarkoituskaan kiivetä Annapurnalle tietenkään vaan opetella taitoja G2:ta varten. Tällä hetkellä G2:lla joka eka kasitonninen. Ei niitä kukaan Annapurnasta aloita. Tosin tällä hetkellä eräs nuori kapoinen BMI 18 mimmi aloittelee kasitonnisiaan Nanga Parbatilla. Toivotaan että säilyy hengissä. On brunette joten tuskin saa yhtä kaameaa angstia aikaan kuin Lotta 😀.
No ei tietenkään yrittänyt Annapurnaa huiputtaa, vaan ilmeisesti jotain teknistä harjoittelua tai sitten muistan vuoren nimen väärin... olen tosin melko varma et Annapurna oli kyseessä :)
No mäkin olen kohta 40 ja mun mielestä Don on oikein kiinnostava ja salskea mies. Sitä en tiedä kehen on kallellaan ja onko ikinä seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom! Don on jo n.50v. Ja jotain vikaa pitää olla ukossa, jos näin kauan sinkkuna pysynyt.
No se vuorikiipeily voi olla se vika. En minä ainakaan haluaisi vuorikiipeilijän kanssa seurustella. Ei ole koskaan kotona ja aina sais pelätä tuleeko elävänä vai uurnassa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se vuorikiipeily voi olla se vika. En minä ainakaan haluaisi vuorikiipeilijän kanssa seurustella. Ei ole koskaan kotona ja aina sais pelätä tuleeko elävänä vai uurnassa takaisin.
Tai tuleeko ollenkaan takaisin vai jääkö vuorille.
Vierailija kirjoitti:
OLisiko mahdollista, että keksisitte ihan erikseen sellaisen Lotta Näkyvä (kuka hitto hän onkaan) -sivuston?
Ei ole. Tämä on aihe vapaa ja täällä saa keskustella vapaasti lähes mistä vain. Jopa Lotta näkyvästä. Jos sinua ei Lotta keskustelu kiinnosta, älä ihmeessä lue tätä ketjua. Mene suosiolla ketjuun, jossa on sinua kiinnostavaa keskustelua. En minäkään mene esim. Soteli-ketjuun, kun ei aihe kiinnosta minua pätkääkään. Turha sellaisella itseään kiusata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tossa just sanottiin!!
Kuinka pitkä Don on? Jos lyhyt, niin ei kiinnosta!
Linkkiä Donin pokekeffoihin kiitos😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tossa just sanottiin!!
Voi myös jäädä vuorille eikä tule edes uurnassa takaisin. Monet katoaa tai niitä ei voi tuoda sieltä pois. Se jää sitten viimeiseksi hautapaikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutaman perheettömän uramiehen. He eivät vain ole kiinnostuneet tavallisesta perhearjesta.
Naisia kyllä riittää joka sormelle, mutta ei mihinkään vakituiseen suhteeseen. Ei niistä huudella instassa.
Selvä tapaus! Don on ollut ihastunut heti Lottaan. Ja nyt saanut Lotan, jonka huiputtaminen varattuna kesti hieman kauemmin. No Kiekko-Näkyvän ei tarvitse varmaan kauan olla ilman naisseuraa. Win win molemmille.