Älkää tuoko äpäröitänne julkisille paikoille, jos ne eivät osaa olla hiljaa!
Kommentit (32)
Olet ilmiselvästi kateellinen, lapseton ja ilmeisen onneton!
...ettö heistä ei ole muuksi, kuin lapsientekokoneiksi : D
siinä "sivussa" käyn töissä korkeaa koulutusta vaativissa esimiestehtävissä oikein mukavalla palkalla
mutta toki olen niiiin kade kaikille lapsettomille ;-)
...ettö heistä ei ole muuksi, kuin lapsientekokoneiksi : D
Kun oikein mietin asiaa ankarasti, tulen siihen tulokseen, että kahden lapsen äitinä, pystyn tälläkin hetkellä tekemään ja teenkin kaikkea muuta paitsi käydä 3 krt/vko baarissa niin kuin ennen lapsia.
Jos viittaat jkn ura-/koulutusjuttuun, niin olisin erityisen kiinnostunut niistä perusteluista!
No, saisko niitä perusteluita siihen lastentekokone-juttuun?
mutta tarkoitat ilmeisesti kaikkia lapsia? Nooo mitäs siitä sanot, että lähtisin itse asioille ja jättäisin lapset kotiin keskenään? Ehkä pitäisi tilata ruokaa pizzataksilta miehen työmatkojen ajan? Täytyy laittaa harkinta myssyyn, mitä siitä tulisi jos ensimmäiset kymmenen vuotta pitäisi tenavia kotona ja opettaisi olemaan hiljaa ja sitten lähdettäisiin kokeilemaan ulkoilua. Harmi kun meillä on neljä lasta iät 2v, 4v, 6v ja 9v niin jotta koko perheenä pääsisimme minnekään vanhin jo olisi täysi-ikäinen. let tainnut harkita tätä avausta jo pitkäänkin?
silittää sun otsarypyt silitysraudalla!
omani vaikka eivät olekaan hiljaa, ovat kaikki avioliitossa alullepantuja ja syntyneitä.
Ei ole äpäröitä..
...eli eivät osaa olla hiljaa, itkemättä ja kitisemättä...
Opettakaa lapsenne käyttäytymään!
Joten lopeta ap ne lapsettomuushoidot koska sun lapsesta ei tulis ikinä sen parempaa.
Tuli ihan mieleen meidän naapuripariskunta jotka kärsivät lapsettomuudesta ja siihen vedoten käskivät meidän lapsia olemaan pihalla hiljaa.
tämän listauksen kirjoittajalla on, jos lapsen hiusmalli, kroppa ja vaatteet jo ahdistaa noin paljon. Itse en pidä ärsyttävänä muuta kuin liikaa äänenkäyttöä ja sellaista päätöntä juoksentelua, jossa ei yhtään katsota eteensä saati sivuilleen ja törmäillään tai ainakin ollaan vaarassa törmätä. Ei minua haittaa, jos lapsi ottaa muutaman juoksuaskeleen sillointällöin tai kyselee.
- on lyhyt- tai sotkutukkainen
- ei pidä muodikkaita vaatteita
- on punkero
- liikehtii levottomasti
- toistelee naukuvalla "äänellä" äiti ja hölöttää perään jotain tyhjänpäiväistä kuten "mikä toi on" tai "katso kun minä..."
- Yksi edellä mainituista piirteistä tekee lapsesta ruman.Erittäin ruma lapsesta tulee kun joku seuraavista toteutuu:
- lapsi marisee ja mankuu jotakin
- lapsi huutaa tai itkee
- lapsi juoksee
- lapsi tönii, hakkaa tai nipistelee toisia
tämän listauksen kirjoittajalla on, jos lapsen hiusmalli, kroppa ja vaatteet jo ahdistaa noin paljon. Itse en pidä ärsyttävänä muuta kuin liikaa äänenkäyttöä ja sellaista päätöntä juoksentelua, jossa ei yhtään katsota eteensä saati sivuilleen ja törmäillään tai ainakin ollaan vaarassa törmätä. Ei minua haittaa, jos lapsi ottaa muutaman juoksuaskeleen sillointällöin tai kyselee.
- on lyhyt- tai sotkutukkainen
- ei pidä muodikkaita vaatteita
- on punkero
- liikehtii levottomasti
- toistelee naukuvalla "äänellä" äiti ja hölöttää perään jotain tyhjänpäiväistä kuten "mikä toi on" tai "katso kun minä..."
- Yksi edellä mainituista piirteistä tekee lapsesta ruman.Erittäin ruma lapsesta tulee kun joku seuraavista toteutuu:
- lapsi marisee ja mankuu jotakin
- lapsi huutaa tai itkee
- lapsi juoksee
- lapsi tönii, hakkaa tai nipistelee toisia
Kauheaa ajatella, että tollasen listan kirjottaneella ylipäätään olis lapsia. Tollasen kirjottajalla se vasta ongelmia onkin. Kuka idiootti sitä rupeaa lapsia oikeasti rumaksi leimaamaan vaatetuksen yms perusteella. Sairasta. Kaikkea sitä nykyään kuulee ja näkee.
...eli eivät osaa olla hiljaa, itkemättä ja kitisemättä...
Opettakaa lapsenne käyttäytymään!